Snap mijn ex niet
donderdag 7 januari 2021 om 22:29
Aangezien ik soms helemaal niks van vrouwen begrijp en jullie waarschijnlijk ook soms niks van ons mannen vraag ik jullie om hulp. Zit met het volgende wat ik niet begrijp. Een tijdje geleden heb ik een (soort van relatie van 4 maanden) verbroken met mijn scharrel aangezien ik al een tijdje merkte dat ze steeds afstandelijker werd. Voelde de bui al hangen. Had geen zin om aan een dood paard te trekken en heb toen besloten de relatie af te kappen aangezien ik hierdoor ook steeds slechter in mijn vel begon te zitten. Vond dit echter heel moeilijk en zat er erg mee maar wist dat dit de beste keuze zou zijn. Ze stemde hiermee in en het leek haar ook een goede keuze. Ze gaf daarbij aan dat ze nooit gevoelens voor mij heeft gehad. Heb toen besloten het contact volledig te verbreken aangezien het voor mij anders moeilijker zou zijn om eroverheen te komen. Ik hoorde even later van een vriendin van haar dat ze het hier erg moeilijk mee had. Een week later ben ik al op tinder gegaan aangezien ik sneller van mijn slechte gevoel afkom door met andere meiden te daten. Is eigenlijk ook niet slim om het te verwerken maar toch helpt het. Hoorde van een vriendin van haar dat ze via iemand anders mijn account had gezien. Vervolgens heeft ze zelf snel een account aangemaakt en mij een superlike gegeven. Vond ze helemaal grappig hoorde ik van een vriendin van haar. Waarom zou ze zoiets doen? Om mij te kwetsen? Ik snap het niet. Een maand later kom ik haar weer voor de eerste keer tegen aangezien ze mij meermaals vroeg of ik bij gezamenlijke vrienden kwam. Vervolgens gaat ze heel afstandelijk doen en de hele tijd op luidspreker met een andere jongen bellen zodat ik het kan horen. Waarom vraagt ze dan of ik daar kom en doet ze zoiets. Zit haar dan iets dwars? Snap het gewoon niet waarom ze mij wilt kwetsen terwijl we normaal uit elkaar gegaan zijn. Daarbij wist ze dat ik er heel erg mee zat.
vrijdag 8 januari 2021 om 09:14
Dan had ze de hele dag giechelend met vriendinnen zonder nummerherkenning opgebeld om vervolgens op te hangen als hij opneemt.Gatekeeper* schreef: ↑08-01-2021 09:08Wat een kleuter. Je zou bijna willen weten hoe ze reageert als ze wel gevoelens voor je had gehad.
vrijdag 8 januari 2021 om 10:36
Ze voelt zich waarschijnlijk aan de kant geschoven en omdat je al heel snel weer op tinder zat voelt ze zich waarschijnlijk voor lul staan bij haar vriendinnen omdat ze zo snel vervangbaar is.
Dat ze jou bij vrienden uit nodigt en dan met een ander gaat zitten bellen is om te laten zien dat ze zelf jou ook makkelijk kan vervangen.
Beetje van wat hij doet kan ik ook
Dat ze jou bij vrienden uit nodigt en dan met een ander gaat zitten bellen is om te laten zien dat ze zelf jou ook makkelijk kan vervangen.
vrijdag 8 januari 2021 om 14:30
Zon gevoel had ik dus ook. Puur een egokwestie waarschijnlijk. Ze is trouwens 21.Selina0102 schreef: ↑08-01-2021 10:36Ze voelt zich waarschijnlijk aan de kant geschoven en omdat je al heel snel weer op tinder zat voelt ze zich waarschijnlijk voor lul staan bij haar vriendinnen omdat ze zo snel vervangbaar is.
vrijdag 8 januari 2021 om 15:32
Nou dit dus. Gewoon negeren die handel!Selina0102 schreef: ↑08-01-2021 10:36Ze voelt zich waarschijnlijk aan de kant geschoven en omdat je al heel snel weer op tinder zat voelt ze zich waarschijnlijk voor lul staan bij haar vriendinnen omdat ze zo snel vervangbaar is.
vrijdag 8 januari 2021 om 16:36
Dan dus kinderachtig langs haar huis paraderen? Why?WholeLottaLove schreef: ↑08-01-2021 16:18Sneu gedrag. Negeren en lekker gaan daten vriend!
En als het zover is en je hebt een leuke meid gevonden, een keer toevallig langs haar huis paraderen samen![]()
Zij zou zeker als je een nieuwe relatie hebt, toch niet belangrijk meer moeten zijn om daar tijd aan te besteden.
Ik zou de relatie meteen verbreken als mijn partner zulke kinderachtige streken uithaalt
lorrelies wijzigde dit bericht op 08-01-2021 19:12
0.40% gewijzigd
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
vrijdag 8 januari 2021 om 17:10
Is een ego dingetje.. waarom ben je nog aan het rondhangen bij haar? Let it goooooooo dat doet je overigens het beste door er afstand van te nemen.
Sommige prinsessen..oh sorry, vrouwen bedoel ik.. blijven graag speciaal.
Maar je doet het jezelf aan. Dan stop je daar toch gewoon mee.
Dan ben je maar geen friendzone friend.
Tenzij je dat graag wilt zijn natuurlijk maar dan moet je ook niet miepen.
Sommige prinsessen..oh sorry, vrouwen bedoel ik.. blijven graag speciaal.
Maar je doet het jezelf aan. Dan stop je daar toch gewoon mee.
Dan ben je maar geen friendzone friend.
Tenzij je dat graag wilt zijn natuurlijk maar dan moet je ook niet miepen.
vrijdag 8 januari 2021 om 17:18
Een soort van relatie met een scharrel....
Misschien wat minder vage relaties aanknopen de volgende keer. Zoek gewoon een leuke vriendin.
Een soort van relatie met een scharrel is al dit gedoe en gemindfuck niet waard.
Misschien wat minder vage relaties aanknopen de volgende keer. Zoek gewoon een leuke vriendin.
Een soort van relatie met een scharrel is al dit gedoe en gemindfuck niet waard.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
zaterdag 16 januari 2021 om 00:12
Jij hebt het uitgemaakt - omdat je 'de bui al voelde hangen', terwijl je wel heel gek op haar was. Zij vond dat kennelijk ook heel erg, maar gedroeg zich alsof het haar niks kon schelen. Jullie lijken wel een beetje op elkaar.
Ik denk dat ze liefdesverdriet heeft, en daarom van die gekke dingen uithaalt. Ik denk ook dat jij liefdesverdriet hebt, en dat je daarom je hoofd breekt over dit gekke gedrag en op een vrouwenforum om raad komt vragen.
Ik denk dat ze liefdesverdriet heeft, en daarom van die gekke dingen uithaalt. Ik denk ook dat jij liefdesverdriet hebt, en dat je daarom je hoofd breekt over dit gekke gedrag en op een vrouwenforum om raad komt vragen.
pluk de nacht