Social media

16-02-2020 20:14 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!!

Ik heb begin dit jaar iemand leren kennen, of naja.. leren kennen.
Hij is familie van 1 van mijn beste vrienden, dus we kenden elkaar al, alleen sinds begin dit jaar zijn we gaan daten.

Dit gaat heel erg goed, we zien elkaar elke week, hij is heel open en lief. Geeft geen reden om hem niet te vertrouwen, en we hebben het super fijn samen.

Gaat dus de goede kant op, en zijn nog volop aan het uitzoeken of we ook echt zo goed bij elkaar passen.

Maar nu.. anders zou ik hier niet zijn...

Hij is nogal een fitnessman, gespierd en knap. Dit uit die ook op social media.
Hij heeft veel scharrels gehad, vooral hoe hij het noemt " barbies", maar is daar klaar mee en heeft al een tijdje niks omdat ze steeds geen inhoud hadden.

Met mij was het anders, ik ben geen barbie, en hij kon uren met mij praten en ja hij vind wel dat ik er heel goed uitzie.

Nu volgt hij op Instagram wel allemaal van die barbies, en ook heel veel hem. Dat is ook allemaal prima en daar zoek ik allemaal niks achter.

Hij heeft vrienden en familie ( de familie ken ik al natuurlijk) over mij verteld, en met Valentijn hebben we een stapje naar buiten gebracht.. althans ik!

In overleg met hem, had ik in mijn stories gezet dat hij mij blij maakt en met een foto van ons samen. Hij vond het heel leuk en geen probleem.

Nu post hij zelf ook van alles, behalve dingen die met mij te maken hebben, ik kom nergens op voor...

Nu ben ik bang dat die dat doet om bepaalde opties toch open te houden oid

Of denk ik nu iets stoms? Hij komt vanavond hierheen, en wil het misschien wel aankaarten, maar wil hem niet afschrikken..
Hoe denk je dat hij jou noemt tegen die Barbies?
Alle reacties Link kopieren
Social media zegt niks.
Ik zou het niet vragen!
Het gaat toch goed in real life? Focus daarop.
Alle reacties Link kopieren
Waarom vertrouw je hem niet gewoon?
Alle reacties Link kopieren
Je staat er wél negatief in en dan krijg je waar je op focust.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
If it wasn't on Instagram, it didn't happen!
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
lilalinda schreef:
16-02-2020 20:17
Waarom vertrouw je hem niet gewoon?
Omdat hij het nodig vindt zijn exen af te kraken tegen zijn nieuwe vriendin. Dat soort mannen zijn ook niet te vertrouwen.
Begin dit jaar dus jullie daten 2 maanden? Ik zou je er niet druk om maken. Wat een gedoe om dat social media, echt zonde van je tijd.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
16-02-2020 20:19
Omdat hij het nodig vindt zijn exen af te kraken tegen zijn nieuwe vriendin. Dat soort mannen zijn ook niet te vertrouwen.
Dit. Ik vind hem ook overkomen als een onbetrouwbare kneus...
Alle reacties Link kopieren
Helaas ben ik al veel " verkeerde" mannen tegen gekomen, die logen, vreemd gingen, meerdere opties open hielden terwijl ze zeiden van niet.

Hij geeft me ook echt een fijn gevoel, en het is ook ineens iets wat net opkomt, hij scrollt gewoon door whats app etc als ik erbij zit, dus ik heb ook niet het idee dat hij iets verbergt.

Maar door die eerdere ervaring is het moeilijk, zoiets schiet dan in mijn achterhoofd op, terwijl we het zo fijn hebben
Alle reacties Link kopieren
Saivash schreef:
16-02-2020 20:20
Dit. Ik vind hem ook overkomen als een onbetrouwbare kneus...
Het zijn heen exen, maar scharrels.. Hij heeft ervoor 2 lange relaties gehad en daar praten we ook gewoon over, op een normale manier.
Heel veel mensen hebben op hun Instagram van alles staan, maar niet hun liefdesleven.

Ik vind dat zelf ook altijd een beetje klef. Als mijn nieuwe partner dat wil doen in de stories, zal ik dat natuurlijk niet verbieden. Zelf zal ik dat alleen niet doen.
anoniem_639a9136a72af wijzigde dit bericht op 16-02-2020 20:25
50.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Boobavie schreef:
16-02-2020 20:22
Het zijn heen exen, maar scharrels.. Hij heeft ervoor 2 lange relaties gehad en daar praten we ook gewoon over, op een normale manier.
Jij bent zelf ook nog scharrel hoor, het is net aan
Alle reacties Link kopieren
Saivash schreef:
16-02-2020 20:20
Dit. Ik vind hem ook overkomen als een onbetrouwbare kneus...
Het is To's type
Zij valt op deze Ken
Alle reacties Link kopieren
Boobavie schreef:
16-02-2020 20:22
Het zijn heen exen, maar scharrels.. Hij heeft ervoor 2 lange relaties gehad en daar praten we ook gewoon over, op een normale manier.
Dat is wél okee dan? Ik vind het nog steeds zielig gedrag om zijn scharrels barbies te noemen. Een klein beetje arrogant ook, zo van: ‘kijk, als ik wil neuken kan ik barbies krijgen en als ik serieus wil kan ik ook alles krijgen’.
Ik zou na zo’n barbie uitspraak mijn biezen hebben gepakt.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
16-02-2020 20:23
Jij bent zelf ook nog scharrel hoor, het is net aan
Ik bedoel als in dat ze alleen voor fun waren.
Die insteek was er bij ons al niet.

En het is heel anders dan mijn type, ben normaal helemaal niet van die fitnessboys etc. Maar omdat ik hem al langer kende is er gewoon iets opgebloeid zonder dat ik zelf er mee bezig was
Is hij ook helemaal glad beneden?
Maak eens een foto met hem en vraag of je hem mag taggen?
Alle reacties Link kopieren
Een aantal geven aan dat ik me dus niet zo druk moet maken over het online leven, maar gewoon in het real life moet kijken.
Dan ga ik proberen mij niet druk erover te maken, en is het gewoon iets stoms wat in mijn hoofd opkwam :)


Ik weet niet meer hoe we op de barbieterm kwamen, ik ben zelf niet de aller knapste, heb wel vetjes etc.

Ik noemde de dames volgens mij , mooie vrouwen haha.
Ik denk dat die er niet per definitie iets negatiefs mee bedoelt, hij wilde alleen aangeven dat het prachtige dames waren, maar dat er geen inhoudelijke klik was omdat ze snel waren uitgepraat
Alle reacties Link kopieren
Saivash schreef:
16-02-2020 20:26
Dat is wél okee dan? Ik vind het nog steeds zielig gedrag om zijn scharrels barbies te noemen. Een klein beetje arrogant ook, zo van: ‘kijk, als ik wil neuken kan ik barbies krijgen en als ik serieus wil kan ik ook alles krijgen’.
Ik zou na zo’n barbie uitspraak mijn biezen hebben gepakt.
Kan ook dat hij zich wat laatdunkend uitlaat omdat hij het idee heeft TO daarmee een plezier te doen: "ze zijn allemaal van een minder kaliber dan jij". Het kan dus geruststellend bedoeld zijn maar bij een jaloers aangelegde vrouw is zoiets olie op het vuur.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Boobavie schreef:
16-02-2020 20:30
Een aantal geven aan dat ik me dus niet zo druk moet maken over het online leven, maar gewoon in het real life moet kijken.
Dan ga ik proberen mij niet druk erover te maken, en is het gewoon iets stoms wat in mijn hoofd opkwam :)


Ik weet niet meer hoe we op de barbieterm kwamen, ik ben zelf niet de aller knapste, heb wel vetjes etc.

Ik noemde de dames volgens mij , mooie vrouwen haha.
Ik denk dat die er niet per definitie iets negatiefs mee bedoelt, hij wilde alleen aangeven dat het prachtige dames waren, maar dat er geen inhoudelijke klik was omdat ze snel waren uitgepraat
Vindt hij zichzelf ook inhoudsloos omdat hij mooi is?
Of zegt hij dat alleen over vrouwen
Om jou te plezieren?
Alle reacties Link kopieren
Hij vind zichzelf juist helemaal niks, hij is zelf vrij onzeker eigenlijk. Daarom doet hij ook zo hard aan fitness.

Tja, of hij het deed om mij te plezieren of ergens anders om dat weet ik niet.

Maar we begrepen allebei wel dat ik het over erg mooie vrouwen had.
Alle reacties Link kopieren
Ik zet nooit een foto van mijn vriend op social media. Laatst sprak ik een collega die stomverbaasd was dat ik al jaren een relatie heb. Het zegt toch helemaal niets? Sowieso social media, veel vermoeiend gedoe.
Alle reacties Link kopieren
Lady_Day schreef:
16-02-2020 20:39
Ik zet nooit een foto van mijn vriend op social media. Laatst sprak ik een collega die stomverbaasd was dat ik al jaren een relatie heb. Het zegt toch helemaal niets? Sowieso social media, veel vermoeiend gedoe.
Ik ook niet, man is wars van social media. Mijn pubers tag ik ook nooit
Alle reacties Link kopieren
Lady_Day schreef:
16-02-2020 20:39
Ik zet nooit een foto van mijn vriend op social media. Laatst sprak ik een collega die stomverbaasd was dat ik al jaren een relatie heb. Het zegt toch helemaal niets? Sowieso social media, veel vermoeiend gedoe.

Bedankt voor je reactie, ik plaats zelf ook vrij weinig erop, maar bedacht me het ineens omdat in het verleden wel eens zo is geweest dat iemand dus wel zo opties wilde open houden.

Maar plaats jij zelf dan wel dingen? Hij plaatst veel stories over dat die top avondje heeft ( op de bank), of dat die bezig is met zijn huis etc.

Ik vind het zelf ook erg jammer dat dit in mijn hoofd op komt, want verder is het echt top samen, en plannen ook al flink wat dingen in de toekomst ( dagjes weg etc)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven