Spannend! Waarschijnlijke ontmoeting morgen met uitgaan

03-02-2010 22:03 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,

Ik plaats even een berichtje om ervaringen van anderen te horen over het volgende:

Al een paar weken heb ik contact met een jongen via Paiq. We zijn beide studenten en kunnen het steeds beter vinden ook via MSN. Merk wel dat het iemand is die misschien wel goed bij mij zou kunnen passen, zowel qua uiterlijk maar ook als ik zie wat we allemaal gemeen hebben en hoe leuk de gesprekken zijn.

Nu studeren we beide in dezelfde stad en ik weet dat hij morgen uitgaat en ik ga morgen dus ook. Hij met vrienden en ik met vriendinnen. Ik weet ook al dat we dezelfde clubs/kroegen wel gezellig vinden dus ik denk dat de kans best groot is dat ik hem ga ontmoeten. We hebben alleen niets concreet afgesproken, dat legt er misschien ook wel te veel druk op... hij vertelde nog wel dat hij me misschien dan wel zou herkennen en dat het een reden te meer was om uit te gaan (doelende op mijn aanwezigheid).

Ik vind het wel spannend, want hoe zal dat nu gaan worden morgen. Dan zie ik hem.. en dan? :O Hopelijk gaat het net zo leuk worden als op MSN, maar je weet het nooit he. En wat ik me ook nog afvraag; zou het misschien slim zijn om toch een beetje iets af te spreken of wellicht nummers uit te wisselen? Alvast bedankt voor degene die dit willen lezen en hun licht hier even over willen laten schijnen.

Groetjes Simoontje
Niet te veel verwachtingen hebben, dan kan het alleen maar meevallen. Live ontmoetingen zijn nou eenmaal echt anders dan op de computer...
Waarom zou je niet ergens afspreken? Je bent met je eigen vrienden/ vriendinnen , dus er kan niets raars gebeuren mocht dat je grootste angst zijn.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
persoonlijk zou ik het leuker vinden om het los van het stappen te meeten. Mocht je toch willen, dan zou ik idd wel nummers uitwisselen om te kijken waar je elkaar kunt vinden. Eventueel kun je dan wel meteen een tweede afspraak maken, op een wat intiemere locatie, misschien een etentje of een drankje ergens?

Veel plezier gewenst, laat je even weten hoe het was?
Ja ik zal jullie op de hoogte houden. Het is ook eigenlijk geen date he. Ik had gewoon echt al gepland om uit te gaan en hij vertelde mij vandaag dat hij morgen ook uitgaat. Dus het is nou eenmaal niet anders, maar vind het best wel leuk. Misschien dat ik straks nog wel zijn telefoonnummer vraag als ik hem nog spreek..
Ja ik zou zeker nummers uitwisselen, dan kan je gewoon halverwege de avond even smsen 'ik ben hier, waar ben jij?'
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Spannend!!Veel plezier morgen!!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Neee niks afspreken, lekker de stad doorcrossen kijken of je hem kunt vinden. Zucht, ik wou dat ik nog 16 was.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dat is toch hartstikke leuk en spannend om elkaar te zien?

Hoe je over dingen denkt weet je zo ongeveer wel, maar hoe ie praat en hoe ie zich gedraagt dat weet je allemaal niet...

Hoe anders kan het zijn.... ik gebruik hier bijvoorbeeld weleens dialectwoorden...IRL praat ik geen dialect.

Gek ja...

De kans dat je hem tegenkomt is aanwezig maar dan moet je wel op dezelfde tijd in dezelfde kroeg zijn......

Zul je net zien dat dat net mis gaat. Dus ja ik zou telefoonnummer vragen....
Jullie gaan in dezelfde gelegenheden uit, msnen, het klikt, maar toch ziet hij geen reden om een date voor te stellen?

Verwacht maar niets, dan valt het ook niet tegen.

Als ik zo'n klik had met iemand, en die ook nog eens tegen zou kunnen komen zou ik razend nieuwsgierig zijn en enthousiast een afspraak maken om even een biertje te drinken samen.
Heb je z'n nummer nou? Of gok je op het lot?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Bedankt nog voor jullie reacties. Hier de update

Gister voor het uitgaan sprak ik hem nog even op MSN en toen hebben we echt duidelijk gezegd waar we zouden zijn die avond. En toen rond 2 uur ben ik langsgeweest bij het betreffende cafe met mijn vriendinnen en ik werd gelijk herkend. Het was echt heel erg gezellig (we hadden beide ook al wel wat gedronken natuurlijk) en ik heb met hem gedanst, veel gesproken en gelachen en uiteindelijk ook gezoend. Nu heb ik dan ook zijn nummer en ik kreeg vanochtend al een smsje van hem dat hij het leuk had gevonden :D Benieuwd hoe het nu verder zal gaan... meer smsen.. misschien een keer afspreken.. wederom genoeg spanning dus. Maar het was echt een leuke jongen, kon het ook goed vinden met mijn vriendinnen en was erg vriendelijk verder. Leuk dat dat zo kan gaan via het internet.
Yoepie!!! Love is in the air......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven