Speeddaten, ervaringen?

28-07-2007 22:41 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik en een vriendin hebben het plan om binnenkort een keer te gaan speeddaten. We hebben even gegoogled en het lijkt ons best leuk!!!

Nou lijkt het me leuk om ervaringen te horen.......

Dus....wie heeft dit weleens gedaan?

groetjes Bumper
Heb ik ook eens gedaan met een vriendin, zo'n twee jaar geleden.Was via Lexa en in Amsterdam. We waren ongeveer met 18 vrouwen en 18 mannen en erna was een seventies party. Was echt heel saai! De vrouwen waren stuk voor stuk goed uitziend en niet echt wanhopig, vonden wij. De mannen daarintegen waren heel saai, sullig en heel erg wanhopig. Er werd zelfs een paar keer aan mij gevraagd of ik er wel serieus in was en geen verslaggeefster of zo, omdat ik niet wanhopig genoeg over kwam. Daarna was de disco en gingen sommige mannen op Thriller geheel uit hun dak en hingen heigend om ons heen. We zijn toen om een uur of half een maar weer naar onze eigen stad teruggegaan en zijn daar nog de kroeg ingedoken. Maar je kan het altijd proberen natuurlij. Baat het niet......
quote:

quote: pink11 reageerde

Geloof me superstar, zijn beste vriend afwijzen, dát was niet zo moeilijk!!! Ik hoefde daar geen seconde over na te denken :D hahaha

Het was wel een hele klus om....  ik snap hem al. 

Tijdens een verjaardag deden we een soort stoelendans. Iedere keer als ik van plaats was verwisseld probeerde Beste Vriend beetje bij beetje weer dichtbij mij te komen. En als hij dan weer naast me zat, zorgde ik dat ik pleitos was. Hoewel er bijna geen ontkomen aan was. Op een gegeven moment pakte hij een kruk en plantte die tussen ene Miriam en mij in. Wij gingen door met het gesprek en negeerden hem hartstikke goed. Daar vroeg hij ook om. Op een gegeven moment zei hij dat hij me zo sympathiek enzo vond ;(.Meen je niet je negeert hem en hij vind je sympathiek?dat negeren dat zag hij niet als een hint?:o Toen zei ik dat ik het jammer vond dat ik mijn buttons niet bij me had, (ik was hem zo godvergeten zat!:@)

"Buttons?" vroeg hij. "Vertel?"

Toen bedachten Miriam en ik ter plekke leuke teksten als "Ban de Man" enzo. Misschien speelde dat ook wel mee in hun besluitvorming dat ik lesbisch zou zijn? :D Ik had die avond helemaal verdrongen. 

Mannen zijn vaak hartstikke leuk hoor, maar sommige ;( Je zóu er haast ter plekke lesbisch van worden, toch? Het is bijna jammer dat ik dat gewoon niet in me heb. Ik vind het ook wel eens jammer dat ik dat niet in mij heb...

Sommige mannen zijn echt triest diep triest...;(

Je mag blij zijn dat hij dacht dat je lesbisch was dit lijkt me zo'n type die wanneer hij eindelijk beet heeft nooit meer loslaat....brrr eng...

Wat is dat toch met die sukkels die in de meeste gevallen van zichzelf vinden dat ze gods gift to woman zijn *braak*. die meteen denken dat als je hen niet leuk vind dat je wel lesbisch zal zijn. Je hoeft geen eikel te zijn om aan een boom te hangen.

hey

Binnenkort zal ik met een vriendin naar speeddate hij lijkt me gewoon leuke ervaring om eens mee te maken

Zei is 38 en ik 25 dus we mogen samen ons opgeven vallen nog net in de doelgroep hehe

vraag me alleen af hoe dat gaatdan want ik hoef niet een 35 jarige tegen over mij te hebben maar we zullen het wel ervaren hehe

Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven