Spontane vent

09-04-2012 22:40 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond!

Sinds gister ben ik van slag. Het zullen de lentekriebels wel zijn.. :P

Al ongeveer drie jaar ken ik een leuke jonge man, hij is 27 en ik ben 20. Het is een spontane vent die met iedereen wel een praatje maakt. Maar ik heb altijd al een soort van zwak voor hem gehad. Maar ik zag hem altijd in groeps verband en toen ik hem leerde kennen een paar jaar terug speelde er wat tussen hem en een vriendin van mij. Dat is nooit wat geworden al denk ik wel dat ze elkaar nog steeds erg graag mogen. Ik heb de vriendin in kwestie een paar maanden geleden verteld dat ik de kriebels van die jongen krijg, en dan positief. Die vriendin vond dat erg leuk. Alleen met die jongen is er nooit wat van gekomen, we zagen elkaar nooit 'alleen'. Tijdens het stappen zagen we elkaar maar daar bleef het bij. Nou heeft hij toevallig twee weken terug mijn auto gemaakt. Zaterdag waren we met elkaar aan 't praten op facebook en we hadden beiden niets te doen dit weekend. Plotseling vroeg hij om samen te gaan hardlopen in de bossen de dag daarna. Hij zou me 's middags ophalen en we zouden een stuk rijden en daar in de bos gaan hardlopen. Het was super leuk, na die tijd hebben we ook leuk gepraat. We hebben ook nog in een kroegje een wijntje gedronken. Nu is hij ook gewoon zo spontaan en verwacht ik eigenlijk dat hij het als vriendschap ziet. Ik dacht ik sms niet, gisteravond smste hij al of ik spierpijn e.d. had. Vanmorgen praatte hij tegen mij op facebook. Vanavond heb ik hem een smsje gestuurd. Ik wil zelf niet te hard van stapel lopen of me opdringen. Dat heb ik eerder gedaan en dat is fout afgelopen. Maar hoe ga ik hier mee om, want ik merk duidelijk dat ik toch meer voor hem voel. Terwijl ik dacht dat het over was. Maar gister waren we met ons tweetjes en was hij anders dan bij zijn vrienden, positief anders. Het is echt een hele leuke vent! We hebben afgesproken weer te gaan hardlopen. Maar of hij zich daaraan houd... I don't know. Hebben jullie misschien tips? Misschien moet ik het maar gewoon even op z'n beloop laten. Maar ik dacht een beetje advies kan nooit geen kwaad.
Je geeft jezelf al de beste tip: laat het even lekker op z'n beloop en overhaast niks!
Je kan toch een afspraak maken om weer hard te gaan lopen samen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 09 april 2012 @ 22:44:

Je kan toch een afspraak maken om weer hard te gaan lopen samen?Hebben ze al afgesproken Enn, le-zen!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
O ja.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Maar hebben jullie dan ook een datum en tijd afgesproken? Dat bedoelde ik namelijk.

Want Nouschi ze kunnen toch ook gezellig en vrolijk geroepen hebben: dat was leuk dat doen we nog een keer! (Zonder datum en tijd dus en dan weet je nog niets)

Tssss, lees zélf.
Hey Maria19,

Niet zo onzeker zijn hij vindt je volgens mij echt wel leuk als hij je spontaan mee vraagt te gaan hardlopen, je al vrij snel smst en je aanspreekt op facebook. Er zijn genoeg manieren om hem duidelijk te maken dat je hem leuk vindt maar omdat je zelf aangeeft in het verleden te hard van stapel te zijn gelopen, zou ik het subtiel houden. Bijvoorbeeld als jullie in gesprek zijn hem zo nu en dan aanraken en kijken hoe hij daarop reageert. Gewoon genieten van het leuke dingen doen samen! Waarom twijfel je of hij zich houdt aan de nieuwe afspraak om samen te gaan hardlopen?
Blijkbaar vond hij het gezellig met je.

Leuk toch!

Niet zo onzeker doen hoor.

Waarom zou hij zich niet aan die afpraak houden ?

Hij is een hele leuke vent en hij zal jou heus hele leuke vrouw vinden anders zoekt hij geen contact.

Of dit vriendschappelijk is of meer kom je vanzelf achter. Zo te horen is hij geen verlegen typje.
Gewoon leuk is gewoon leuk.

Go fot it!
You must be confusing me with someone who gives a crap

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven