Steun in moeilijke tijden

04-03-2009 15:45 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn partner maakt een moeilijke tijd door en heeft mijn steun en toeverlaat hierbij nodig. Wat is het beste manier om hem te steunen in deze moeilijke tijden?

moeilijke tijden

Totaal aantal stemmen: 0

Altijd vervelend als de partner of iemand van wie je houdt het moeilijk heeft. Ieder persoon is anders en ik denk dat je hem gewoon op de man af moet vragen wat hij het liefste heeft.

Veel sterkte samen
Het is lastig om zomaar te bedenken welke behoefte iemand zou kunnen hebben. Vraagt het hem. Dat zou hij zeker waarderen. maar al gewoon dat je dit hier vraagt, zal hem denk ik al goed doen. Wees er maar voor hem.....dat is meetsal al genoeg. (f)
Nee echt?
Misschien moet je het gewoon vragen om erachter te komen hoe hij het liefst gesteund wil worden. Heel veel sterkte!
quote:Sanea schreef op 04 maart 2009 @ 15:45:

Mijn partner maakt een moeilijke tijd door en heeft mijn steun en toeverlaat hierbij nodig. Wat is het beste manier om hem te steunen in deze moeilijke tijden?

Ik heb geprobeerd op je poll te reageren, maar die doet het niet.

Qua steun zou ik zeggen: leg hem een beetje extra in de watten.

Qua toeverlaat zou ik het eigenlijk niet weten.
Ga in therapie!
Dat hangt voor 100% van de man af en kunnen wij dus moeilijk antwoord op geven.

Sommige mannen kunnen en willen erover praten, soms moet je stil blijven en er alleen maar 'zijn' voor hem. Sommige mannen willen hun partner om zich heen hebben, sommige willen juist liever alleen zijn.

Wat je moet doen is wat je hier doet: Je zegt: 'Lief, ik weet dat je nu door een rottijd heengaat en ik wil je graag bijstaan. Wat is voor jou de beste manier?'

Alleen al dat gebaar kan veel voor hem betekenen. Succes.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Wat mensen bij mij het beste kunnen doen is zo normaal mogelijk blijven doen. :D

Maar anderen ervaren dat weer alsof je er niet bent, vragen is wel slim dus denk ik. En als je hem goed kent weet je misschien al een beetje wat hij fijn vind. Ik zou in ieder geval wat tijd voor hem vrij maken. Als iemand wat extra tijd voor je vrij maakt als je het moeilijk hebt is dat altijd wel fijn denk ik, en dan naar wens invullen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven