Stomme schoonzus

10-07-2012 21:27 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
.....
quote:alviraan schreef op 10 juli 2012 @ 23:57:

Danivo: een mooi koppel. Alleen jammer dat de tepels niet alletwee dezelfde kleur hebben. Maar wel lekker behaard.

En zo heb ik iedereen nog eens extra naar de tepels van die dikke man doen kijken. Slaap lekker!Zei je iets? Ik was naar zijn tepels aan het kijken.
Ik vraag me wel af op welk moment die meneer besloot dat het een goed idee was om die foto te nemen. Zijn ogen stralen een tristesse en berusting uit waardoor zelfs ik een paar vlinders in de buik krijg.
quote:alviraan schreef op 11 juli 2012 @ 00:09:

Ik vraag me wel af op welk moment die meneer besloot dat het een goed idee was om die foto te nemen. Zijn ogen stralen een tristesse en berusting uit waardoor zelfs ik een paar vlinders in de buik krijg.Auditie voor nieuwe david lynch film
quote:fru1t3lla schreef op 11 juli 2012 @ 00:16:

[...]

Auditie voor nieuwe david lynch film Yep, op het einde blijkt dat hij de zus is van het hoofdpersonage, en al heel de film in de kast verstopt zat.
quote:alviraan schreef op 11 juli 2012 @ 00:20:

[...]

Yep, op het einde blijkt dat hij de zus is van het hoofdpersonage, en al heel de film in de kast verstopt zat.Werd achterna gezeten door konijnen in rusland
quote:fru1t3lla schreef op 11 juli 2012 @ 00:21:

[...]

Werd achterna gezeten door konijnen in ruslandKonijnen met een rijbewijs, op een scooter.
quote:alviraan schreef op 11 juli 2012 @ 00:23:

[...]

Konijnen met een rijbewijs, op een scooter.Zanger Rinus?
Maar dit alles dan wel 20 jaar geleden in de toekomst he.

Ik ga nu dromen over david lynch, welterusten
quote:fru1t3lla schreef op 11 juli 2012 @ 00:24:

[...]

Zanger Rinus?
quote:fru1t3lla schreef op 11 juli 2012 @ 00:26:

Maar dit alles dan wel 20 jaar geleden in de toekomst he.

Ik ga nu dromen over david lynch, welterusten Inderdaad, hoog tijd. Trusten.
Dus de buurmeis/schoonzus is niet zo aardig.

Nou, hou het beleefd en oppervlakkig dan verder.

Klaar.
quote:liefdeswit schreef op 10 juli 2012 @ 21:27:

Hallo allemaal,

Ik zit met een serieus dilemma en hoop dat jullie mij meer inzicht kunnen geven.

Buurmeisje x met wie ik ook een vriendschappelijke band heb heeft op mijn housewarming mijn zwager leren kennen. Dit buurmeisje staat niet heel goed bekend. De meeste mensen uit min vriendengroep vinden haar vaag.

Nu zijn zij en mijn zwager serieus aan het Daten en geloof zelfs dat ze een relatie hebben. Tijd geleden kwam ik er achter dat mijn vriend ergens niet eerlijk over is geweest. Aanvankelijk had ik dit met mijn zwager besproken en ond ik niet dat het buurmeisje x wat aanging. Toch haar in vertrouwen genomen.

Puntje bij paaltje stond zij niet voor mij klaar, terwijl ik er wel altijd voor haar ben geweest in moeilijke periodes. Zij wilde zich hier niet in mengen.

Ik heb toen gezegd dat wanneer zij niet voor mij klaar staat zij dan geen echte vriendin is. Vorige week donderdagavond haar een sms gestuurd en niets op gehoord. Wat vinden jullie dat ik hier mee aan moet? Ik vind dat ze nu de sfeer verziekt tussen ons vieren. Ik heb namelijk al meerdere malen aangegeven dat er voor mij geen probleem is. Moet er niet aan denken om straks met haar op de bank bij mijn schoonfam te zitten!Dat kan ik niet zo goed rijmen met de rest van je verhaal geklaag. Je hebt toch wel een probleem met haar?

Overigens klink je niet alsof je er altijd voor haar geweest bent, een vriendin zou ik niet omschrijven als 'vaag en niet goed bekend staande' (ook al vinden anderen dat) En ik geef haar groot gelijk dat ze zich niet mengt in jouw relatieperikelen.
Wat je hiermee moet? Excuses aanbieden aan zwager, dat je niet je sores met hem had moeten bespreken. Excuses aanbieden aan buuf, dat je haar er ook niet bij had moeten willen betrekken.

De wereld draait niet alleen om jouw behoeftes en wensen. Wees blij als schoonfamilie nog met jou op de bank wil zitten straks.
quote:liefdeswit schreef op 10 juli 2012 @ 21:27:

Ik heb toen gezegd dat wanneer zij niet voor mij klaar staat zij dan geen echte vriendin is. Vorige week donderdagavond haar een sms gestuurd en niets op gehoord. Wat vinden jullie dat ik hier mee aan moet? Ik vind dat ze nu de sfeer verziekt tussen ons vieren. Ik heb namelijk al meerdere malen aangegeven dat er voor mij geen probleem is. Moet er niet aan denken om straks met haar op de bank bij mijn schoonfam te zitten!geen probleem zeg je.... dusss??
quote:liefdeswit schreef op 10 juli 2012 @ 21:30:

Dus jullie vinden dat wanneer ik er altijd voor haar geweest ben, en zij mij heeft laten vallen wanneer ik haar echt nodig had , dat ik dan de gene ben die moeilijk doet?

Je doet niet moeilijk... je schrijft alleen moeilijk

Je zwager heeft een vriendin die jij niet echt mag.

Nou dan hou je gewoon wat afstand van die dame. Zwager heeft er niks mee te maken wat zij jou "aangedaan" heeft. Hij is namelijk super-verliefd nu en ziet haar slechte kanten toch niet.

En die situaties op de bank bij schoonfamilie,

die zijn toch niet eens in de week ofzo?
Wat kan je doen?

Niets.

Maar kijk nu maar eerst of er daadwerkelijk een relatie komt tussen zwager en buurvrouw. Je kan je van alles in je hoofd halen, maar voor hetzelfde geld zit hij met een andere scharrel aan het kerstdiner.
Ben je een beetje jaloers op haar vraag ik me af?
Daar lijkt het wel op he billyjean? Ik denk dat buurvrouw de leukere broer aan de haak heft geslagen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven