Striptent

28-08-2011 21:57 63 berichten
Mijn vriend zit voor zijn werk vaak in het buitenland. Af en toe komt het voor dat ze met een groep mannen in een baldadige bui naar een striptent gaan. In het begin van onze relatie vertelde mijn vriend daar eens over en ik zei dat ik dat eigenlijk not done vind. Zeker gezien hij dan ook een lapdance liet doen (zo heet het toch dat een meisje op je gaat rijen enzo?) Zijn vorige vriendin had hier kennelijk geen enkel probleem mee en moest er zelfs om lachen.

Maar OK, mijn vriend accepteert gelukkig mijn grenzen en is dit weekend niet ingegaan op een tochtje naar de striptent. Hij zei dat hij er zelf ook niet zo'n behoefte had. Dat zoiets best een keer leuk is om mee te maken, maar dat het hem nu niet veel meer doet. Dit kan hij natuurlijk ook zeggen om mij een beter gevoel te geven.

Ik ben blij dat hij deze beslissing heeft genomen, maar wil ook niet zo'n zeik vriendinnetje worden. Ik gun hem best een pleziertje en even dom ouwehoeren in zo'n bar met wat mannen moet eigenlijk ook wel kunnen?Hoe kijken jullie hier tegenaan?

Op de een of andere manier vind ik het iets genants hebben dat mijn vriend dan een avond loopt te geilen op allerlei bloedmooie vrouwen. Alsof hij thuis niet genoeg aan zijn trekken komt ofzo. Alsof ik dus faal eigenlijk.

Stel ik me nou aan of is het logisch dat ik er zo over denk?
Alle reacties Link kopieren
Striptent: oké

Lap-dance: NIET oké

Vind ik toch iets te intiem. Kijken mag wel, doe ik zelf ook. Maar handjes (en andere lichaamsdelen) thuis graag
Je stelt je aan.

Mijn man is in het verleden ook wel eens met vrienden op stap geweest naar zo'n tent. Tsss, als die kereltjes daar nu lol in hebben?

Je moet ook niet alles willen weten wat je vriend/man doet als hij met vrienden uitgaat. Leven en laten leven, toch?
Ik denk dat je hier hele verschillende reacties krijgt.

Persoonlijk zou ik er niet zoveel moeite mee hebben als mijn vriend af en toe met vrienden of collega's voor de gein naar een striptent zou gaan.

En geen zeikvriendin proberen te worden lijkt me een bijzonder goed streven, trouwens. ;)
Eens met Wifra
Het is heel erg logisch dat je er zo over denkt!

Ik trok het zelf ook heel erg slecht toen mijn ex-patner het wilde.

Mijn laatste ruzie met mijn ex ging ook over dit onderwerp en ik heb nooit spijt gehad van mijn standpunt.

Een man die ergens anders naar naakte "mooie"vrouwen zit te kijken terwijl hij een vrouw thuis heeft zitten, is toch niet zo nodig??

Een man kan toch ook gezellig met zijn vrienden lekker een gewone kroeg in gaan.

Ik weet wel dat het in het buitenland het in sommige landen heel gewoon is om je zakenrelatie mee te nemen naar een stiptent.

Dan is het niet anders maar hoef je geen lapdance te laten doen. Is zelfs een beetje vreemd.
Eens met Jasschenca. Zolang er geen werkelijke seksuele handelingen gebeuren, vind ik het prima.
Ik zou een lapdance van een (mannelijke) stripper op een vrijgezellenfeest oid overigens ook niet afslaan.. Hoewel ik wel van mening ben dat vrouwen dit eerder lollig vinden en mannen dit als opwindend ervaren.
Striptent prima...

Lapdance...liever niet.

Maar mocht het gebeuren zal ik er geen heisa van maken.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik zou er niet op staan te springen als mijn vriend zou zeggen dat ie naar een striptent gaat. Maarja, liever dat ie het eerlijk zegt dan niet dacht ik zo.

Ik zou het ook wel toestaan voor een keertje (dus niet elke week ;p) Een lapdance vind ik persoonlijk wel te ver gaan. Iedereen heeft daar zijn eigen idee en mening over natuurlijk.
Ik vind het geen probleem. Moet hij lekker zelf weten.
Geen probleem mee. Hoewel ik het wel een tikje sneu vind als een groep mannen die herhaaldelijk naar het buitenland moet iedere keer een striptent in duikt. Dan denk ik toch; man mis je iets thuis ofzo? Dan is het niet meer 'een keer een geintje' maar vind ik het bijna een beetje puberaal 'blote wijven kijken' worden.

Kortom; als mijn man eens een keer naar een striptent wil, no problem. Lapdance ook geen probleem. Maar ik zou geen relatie willen met het type vent dat iedere keer als ie met vrienden weg is zo nodig strippers moet gaan zien.
Kan er niet echt van wakker liggen. Als het al gebeurd verteld hij meestal de volgende dag met smaak over de striae en slechtgeschoren oksels en bikinilijntjes.

We zijn ook weleens met een groepje naar zo'n tent geweest. Kan zelf best onder de indruk zijn van een goede striptease, paaldans of burlesque act. En het kan inspireren om het thuis ook eens te doen.
Het is niet steeds dezelfde formatie mannen hoor. Het komt gewoon wel eens voor dat mijn vriend in zo'n situatie terecht komt, maar dat is steeds met anderen en op andere plekken. Ik denk dat het misschien eens per jaar een keer gebeurt dat hij met zo'n verhaal thuiskomt. Hij vertelt mij altijd alles (ja ik weet het dat klinkt naïef en toch weet ik dat het zo is), dus dat vind ik wel fijn.

Ik zou het niet eens zo erg vinden als hij eens een keer meeging en gewoon een beetje lachen, drankjes drinken en eens naar een mooie vrouw kijken in een wat sjieke tent. Geen probleem eigenlijk. Alleen ik krijg er toch een beetje een nare vibe van. Weet niet zo goed waarom. Maar dat hele hoeren/strippers gedoe vind ik niet koosjer, misschien komt het door mijn misbruik verleden. Juist ook die sfeer van: lekkere wijven en dan van die domme geile mannen en alles zo platvloers etc.
Alien, begrijp ik nou goed uit je laatste post dat het 1x per jaar voorkomt?

Dan zou ik me er helemaal geen zorgen om maken...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Jup. Ik maak me ook geen zorgen. Ik wil alleen weten hoe anderen hierin staan en of mijn reactie overtrokken is. Mijn vriend is nu dus niet meegegaan mede omdat hij daar zelf geen behoefte aan had, maar ook omdat hij weet dat ik er niet zo van hou. Daardoor is voor hem ook de lol ervan af, zeg maar.

Ik wil hem gewoon niet het idee geven dat hij allerlei shit niet meer kan doen en dat hij op zo'n avond moet afhaken. Ik wil gewoon de meningen hier op het forum peilen, zodat ik een beter inzicht krijg in de algehele opinie en kan inschatten in hoeverre mijn gevoel overtrokken is.
Och, 1 keer per jaar valt mee toch? Misschien laat hij zich ook wel meeslepen door de rest. Hoewel volgens mij alle mannen 't best geil vinden, zo ongegeneerd naar (half)naakte vrouwen kijken. Eens een keer wat anders. En die speciale aandacht (lapdance) is ook niet verkeerd. En alles legaal hè?
Maar hij gaat dus niet mee. Heb je het topic gelezen? Een lapdance vind ik trouwens gewoon echt over een grens gaan, dus dat zou hij sowieso niet doen.
Ik bedoelde dat hij in het verleden dan voornamelijk meeging omdat de rest 't ook deed. Veelgehoord: mannen willen 't liefst niet "onderdoen" voor de rest, dus zullen zo'n typische "stoere
quote:ailien schreef op 28 augustus 2011 @ 23:10:

Ik wil hem gewoon niet het idee geven dat hij allerlei shit niet meer kan doen en dat hij op zo'n avond moet afhaken. Ik wil gewoon de meningen hier op het forum peilen, zodat ik een beter inzicht krijg in de algehele opinie en kan inschatten in hoeverre mijn gevoel overtrokken is.Ik denk dat als jij verder in de relatie hem gewoon zijn gang laat gaan en hem niet beperkt in zijn doen en laten, dat je reactie dan niet overtrokken is. Als dit specifieke jaarlijkse uitje van hem jou een heel naar gevoel oplevert, dan kun je hem best vragen niet meer mee te gaan.
quote:khemam schreef op 28 augustus 2011 @ 22:52:

Kan er niet echt van wakker liggen. Als het al gebeurd verteld hij meestal de volgende dag met smaak over de striae en slechtgeschoren oksels en bikinilijntjes.

We zijn ook weleens met een groepje naar zo'n tent geweest. Kan zelf best onder de indruk zijn van een goede striptease, paaldans of burlesque act. En het kan inspireren om het thuis ook eens te doen.Sorry maar burlesque is echt héél iets anders dan een stripclub. Als je naar burlesque gaat zal je zien dat minstens de helft van het publiek uit vrouwen bestaat, de sfeer is er héél anders en het is niet vergelijkbaar met doorsnee strippen.
quote:Zoe1979 schreef op 28 augustus 2011 @ 23:27:

Ik bedoelde dat hij in het verleden dan voornamelijk meeging omdat de rest 't ook deed. Veelgehoord: mannen willen 't liefst niet "onderdoen" voor de rest, dus zullen zo'n typische "stoere

Ja inderdaad, dat is het ook wel hoor. Hij zei ook nog dat als hij vrijgezel was geweest hij misschien nog wel meegesleurd had kunnen worden door de sfeer van zo'n avond, maar dat hij het zelfs dan eigenlijk niet echt héél tof vindt. Wel gewoon op een heel oppervlakkige manier geil, maar ook niet meer dan dat. Dus niet zo boeiend zeg maar.

Eigenlijk snap ik hem maar al te goed, ik sta er zelf precies zo in. Heb ook wel eens iets meegemaakt tijdens een vrijgezellenfeest en was best grappig, maar verder deed het me gewoon niet zoveel. Júist omdat het er zo dik bovenop ligt allemaal.
Ik vind het overigens raar dat hij dat met collega's doet. Met een groep vrienden vind ik nog wat anders. Maar 'oppervlakkig geil' en 'collega's' dat kan bij mij gewoon niet samen in een zin.

Is het niet een beetje onprofessioneel?

(maar goed, dat vind ik ook van mensen die dronken worden op personeelsfeesten, en daar zijn er ook genoeg van. Persoonlijk zou ik dus nooit mn collega's geil willen zien)
@pinks, ik snap je reactie wel, maar mijn vriend werkt in een nogal specifiek werkveld waar hij niet echt met een groep collega's op zakenreis gaat. Hij doet iets in de muziek. Hij reist soms wel met 1 collega, maar dat is eigenlijk niet echt een collega maar meer een goede vriend, omdat ze al 10 jaar samen een bedrijf runnen.
Het ligt er trouwens ook aan wat de bedrijfscultuur is. Zelf heb ik al vrij veel bedrijven van binnen mogen meemaken en ik heb dan ook al veel verschillende omgangsvormen meegemaakt. In sommige bedrijven zou ik ook absoluut denken: no way, bij anderen kan ik me er wel een voorstelling van maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven