Superalimentatie

18-10-2008 14:55 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
bijv.'Guy Ritchie krijgt 60 miljoen van Madonna'

Hoe denken jullie over zulke bedragen?
Hier had uw advertentie kunnen staan.
Ik vind als je het samen opbouwt , de helft normaal ongeacht de kwaliteit van de verdiener.

Zoals de ex van Paul Mcartny aankomt waaien en er dan met een abnormaal hoog bedrag vandoor gaat,vind ik belachelijk
Ik vind dat zowel Guy Ritchie als de ex van Paul McCarthny prima op eigen benen kunnen staan en helemaal geen alimentatie nodig hebben. Ik zou het niet willen, want je bent dan toch afhankelijk van iemand. Sommigen zien het misschien als wraak ofzo.
Ze kan 't in elk geval makkelijk missen, maar waarom in godsnaam allimentatieplicht aan een ex partner die zichzelf financieel goed kan redden? Als iemand zijn/haar carriere in de wilgen hangt om huissloof te spelen voor 'n werkende partner en die krijgt na 't beeindigen van de relatie wat geld om in z'n onderhoud te kunnen voorzien vind ik heel wat anders.
60 miljoen van 400 miljoen (wat madonna schijnt te bezitten) is verhoudingsgewijs niet zo belachelijk veel.
Ik doe het voor de helft.
En ik daar weer de helft van.....
Volgens mijn klopt die 60 miljoen niet, als hij voor de helft gaat dan hebben we het over 200 miljoen.

Ondanks het feit dat ik absoluut en 100% tegen partneralimentatie ben, zou het me heerlijk lijken als ik dat geld zou krijgen...
Ik zeg: pre-nuptial agreement. Heb je ook geen gezeik achteraf.
Ik wil wel een paar jaar sokkenwassen voor Guy voor de helft van wat 'ie nu krijgt hoor
ik vind zoveel geld ook belachelijk veel. alsof 3 kinderen 60.000 dollar per maand nodig hebben om te worden voorzien van levensbehoeftes.
Zij is ontiegelijk rijk, hij wat minder.

Ik vind dat het ze siert dat ze zonder modder gooien uit elkaar gaan.

Zij is destijds dolverliefd in gemeenschap van goederen met hem getrouwd en geeft hem toch een behoorlijk deel van haar vermogen.

Is toch wat anders dan de scheiding van Paul Mcartney.
zijn ze uitelkaar dan?
Nou, ik wil ook wel met Mads trouwens als ik bij de scheiding 60 miljoen krijg...
quote:Heyjij schreef op 18 oktober 2008 @ 16:48:

ik vind zoveel geld ook belachelijk veel. alsof 3 kinderen 60.000 dollar per maand nodig hebben om te worden voorzien van levensbehoeftes.ohw, hij moet de kinderen nu fulltime gaan verzorgen? dan vind ik het ook wel normaal dat madonna ze in stijl laat opgroeien zoals ze thuis bij mams gewend waren
Madonna neemt de kids mee naar Amerika.....van die 60.000 hoeft hij dus geen kids te onderhouden.

Het is trouwens 60 miljoen, en dat is niet per maand.
jeetje, wat 'n enorme mazzelpik!

zoveel geld en hij hoeft er nog helemaal niets voor de doen ook!

'k zou ook wel 'n lekkere rijke vent willen die me 'n paar miljoen als oprotpremie meegeeft als de relatie beeindigd wordt
Elninjoo, hij heeft wel het bed met haar moeten delen. Dat lijkt me genoeg gruwel. Nou ja, voor 60 miljoen bef ik haar van voor tot achter natuurlijk.
quote:Digitalis schreef op 18 oktober 2008 @ 17:16:

Elninjoo, hij heeft wel het bed met haar moeten delen. Dat lijkt me genoeg gruwel. Nou ja, voor 60 miljoen bef ik haar van voor tot achter natuurlijk.

HIer idem.

Elninjoo, hij heeft wel het bed met haar moeten delen. Dat lijkt me genoeg gruwel. Nou ja, voor 60 miljoen bef ik haar van voor tot achter natuurlijk.met zoveel geld in 't vooruitzicht zou ik er ook vol voor gaan

Elninjoo, hij heeft wel het bed met haar moeten delen. Dat lijkt me genoeg gruwel. Nou ja, voor 60 miljoen bef ik haar van voor tot achter natuurlijk.8 jaar achter elkaar?
Ze is tien jaar ouder dan hij dus hij zal binnenkort wel op een 'kinderfiets "rondrijden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven