Tactisch afwijzen

17-08-2010 00:23 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben erg benieuwd wat jullie van het volgende vinden. Afgelopen vrijdag een eerste date gehad met ene Gwen. Bedoeling was om gewoon een uurtje na het werk wat te gaan drinken en dat hebben we ook gedaan.

Na afloop van die date had ik nou niet echt de indruk de ware ontmoet te hebben, ofwel, de welbekende 'klik' was er niet. Geen drama in mijn ogen... part of the game, maar hoe je dat vervolgens afsluit kan op veel manieren.

Of het nou een geslaagde date is of niet, ik vind het wel fatsoenlijk om het correct af te sluiten. Gwen besloot echter om mij 2 dagen na de date maar gewoon te blocken en te deleten, zonder ook nog maar 1 woord te hebben gezegd.

Ik weet niet wat jullie hier van vinden maar ik vind het bot en ongemanierd, ook al wil ik best begrijpen dat een ander afwijzen van niemand een hobby is.

Toch ben ik erg benieuwd naar jullie meningen en ervaringen op dit gebied.
En waarom heb JIJ het niet correct- als eerste- afgesloten?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Sja duidelijk is het wel, er bestaat aan beide zijden in ieder geval overeenstemming in het idee over elkaar.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Waarom 2 dagen wachten met afsluiten?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 augustus 2010 @ 00:24:

En waarom heb JIJ het niet correct- als eerste- afgesloten?Wij waren beiden regelmatig online, maar niet op hetzelfde tijdstip. Ik had gehoopt haar nog kort aan te treffen alvorens alle banden te verbreken.
"correct" afsluiten
quote:Erik78 schreef op 17 augustus 2010 @ 00:26:

[...]

Wij waren beiden regelmatig online, maar niet op hetzelfde tijdstip. Ik had gehoopt haar nog kort aan te treffen alvorens alle banden te verbreken.Ze was je voor. En dat doet pijn.
Ik zou in elk geval haar naam deleten in je OP.

Vrijdag eerste date met erik uit 1978 en naam dame en blokkeren is herkenbaar voor de dame en wellicht anderen.
Hoe weet je eigenlijk of je geblockt bent?
Ik vind het ook niet netjes.

Beetje laf ook.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 augustus 2010 @ 00:28:

Hoe weet je eigenlijk of je geblockt bent?het was geen msn, maar next-lover.
quote:pooky schreef op 17 augustus 2010 @ 00:27:

Ik zou in elk geval haar naam deleten in je OP.

Vrijdag eerste date met erik uit 1978 en naam dame en blokkeren is herkenbaar voor de dame en wellicht anderen.Ja zeker nu je geknopt kan worden
quote:Erik78 schreef op 17 augustus 2010 @ 00:29:

[...]

het was geen msn, maar next-lover.En dat is?
quote:milo schreef op 17 augustus 2010 @ 00:27:

[...]

Ze was je voor. En dat doet pijn.Dat ze me "voor is" is geen drama, gaat mij er om dat ze gewoon delete. Zou nooit in mij opkomen. Ik vind het echt heel slap !
Ow nah dan is het helemaal duidelijk dat ze dacht: next.

Maar joh laat het gaan en veel plezier met de next-one
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ff serieus, vind het ook slap en kinderachtig Erik.
Als je echte namen gebruikt ben je nu inderdaad wel redelijk herkenbaar.

Ik vind het niet netjes zoals ze het heeft gedaan. Maarja dat is iets wat nou eenmaal gebeurt. Ik zou me daar niet druk om maken. Zeker als je zelf die klik ook niet voelde.

En hoe ik het zelf aanpak? Ik zei meestal gelijk aan het einde van de date dat voor mij de juiste klik ontbrak. Volgens mij de snelste en meest efficiënte manier.
Ze had het eerst onder woorden moeten brengen.

Beetje slap van dr.. Overigens vind ik het slap van jou dat je het niet direct hebt afgebroken.

Gwn simpelweg na de date een smsje; hey ****, dit wordt em niet he ;).. Twas leuk je t zien en ik hoop dat we vrienden blijven (of niet natuurlijk)
quote:Enn schreef op 17 augustus 2010 @ 00:31:

Ow nah dan is het helemaal duidelijk dat ze dacht: next.

Maar joh laat het gaan en veel plezier met de next-oneTja, ik kan wel tegen een stootje, geen drama, maar dit vind ik gewoon slap. Ik heb ook wel eens iemand afgewezen en ben wel eens eerder afgewezen, maar op zo'n manier zou niet in mij opkomen. Natuurlijk zie ik tegen zo'n gesprek op, maar vind het zo ongelofelijk slap om de boel dan maar dood te zwijgen.
Die van dat vrienden blijven vind ik altijd zo blegh. Was je al vrienden dan? Gewoon, dit was het niet maar heb een gezellige avond gehad of zoiets.
Sja dat is ook zo maar wat doe je eraan? Laat gaan joh.
Vrienden 'blijven' als je helemaal geen vrienden bent, vind ik ook bijzonder
quote:Erik78 schreef op 17 augustus 2010 @ 00:30:

[...]

Dat ze me "voor is" is geen drama, gaat mij er om dat ze gewoon delete. Zou nooit in mij opkomen. Ik vind het echt heel slap !quote:Erik78 schreef op 17 augustus 2010 @ 00:26:

[...]

Wij waren beiden regelmatig online, maar niet op hetzelfde tijdstip. Ik had gehoopt haar nog kort aan te treffen alvorens alle banden te verbreken.

Zij dacht daar duidelijk anders over.

Tja, hoe had je het gezien willen hebben?

"Hoi Huppeldepup"

'Hé Erik'

"Huppeldepup, ik vond er niks aan en verbreek nou alle banden"

'O is goed hoor! Dag Erik'

"Dag Huppeldepup"
Het is in ieder geval best duidelijk.

quote:Sweetsummer89 schreef op 17 augustus 2010 @ 00:34:

Gwn simpelweg na de date een smsje; hey ****, dit wordt em niet he ;).. Twas leuk je t zien en ik hoop dat we vrienden blijven (of niet natuurlijk)Vind ik ook een beetje slap. Je hebt iemand net nog gezien, waarom dan een smsje sturen en niet gelijk zeggen? Dat zou op mij een beetje achterbaks en laf overkomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven