Te vroeg???
vrijdag 18 juni 2010 om 11:33
Drie weken geleden heb ik een onwijs leuke man ontmoet. Het klikte erg goed en we hebben elkaar inmiddels drie keer gezien. Waarvan deze week al twee keer! Nu heeft hij mij aan het begin verteld dat hij het heel leuk vindt om onverwachts post te krijgen. Dus ik dacht ik stuur hem een kaartje. Maar ik ben bang dat hij dan denkt dat het te snel gaat en dat ik hem direct voor mijzelf wil houden (wil ik natuurlijk ook wel, maar dat hoeft hij nog niet te weten). Ik kan namelijk behoorlijk hard van stapel lopen. Uiteraard wilde ik hem niet een of andere liefdesverklaring sturen, maar wat dan wel dat weet ik eigelijk niet. Misschien gewoon even een kaartje dat ik aan hem denk. Vinden jullie dit te snel?
vrijdag 18 juni 2010 om 12:11
Hij zegt dat hij het leuk vind om onverwachts post te krijgen?
Ik vraag me dan af hoe je op zo'n onderwerp komt na een paar dates....
Daar komt bij, en dat werd al eerder gezegd...echt heel spontaan is een kaartje sturen dan ook niet meer..
Vind het meer een verkapt verzoek om kaartjes aandacht van deze meneer..
Hij zou van mij in ieder geval de eerste maanden zeker geen kaartje krijgen
Kindertjes die vragen.....
Ik vraag me dan af hoe je op zo'n onderwerp komt na een paar dates....
Daar komt bij, en dat werd al eerder gezegd...echt heel spontaan is een kaartje sturen dan ook niet meer..
Vind het meer een verkapt verzoek om kaartjes aandacht van deze meneer..
Hij zou van mij in ieder geval de eerste maanden zeker geen kaartje krijgen
Kindertjes die vragen.....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 18 juni 2010 om 12:24
Ik zou het ook niet doen. Ik hou niet van verwachtingspatronen die me worden opgelegd. Bah. Ik zou hem voorlopig helemaal niks sturen. Als hij er nog een keer om vraagt zou ik zeggen dat hij moet stoppen met vragen en dat je wel een keer een kaartje stuurt als het weer onder de noemer "spontaan" valt.
vrijdag 18 juni 2010 om 12:31
Jeetje, wat kinderachtig: "ik zou het juist niet doen"... Misschien is het zijn (in ogen van sommige mensen misschien) onhandige manier om TO te laten merken dat ie haar leuk vindt. Waarom dan meteen een 'hard-to-get' aanpak uit de kast halen?!? Ik vind termen als 'aandachtsorgel', 'kindertjes die vragen' en 'opleggen van verwachtingspatronen' wel heel overdreven...
vrijdag 18 juni 2010 om 12:34
Nou, het kan toch ook gewoon een keer ter sprake zijn gekomen... je weet toch niet in welke setting het is gebeurd? Voor hetzelfde geld ging het over 'dingen waar hij en Sophia blij van worden' en kwam het toen ter sprake, en dat is iets heel anders dan wanneer hij zomaar vanuit het niets zegt: 'Oh trouwens, ik krijg graag kaartjes!'
@Sophia - Ik zou even bedenken wat voor moment het was en hoe hij het zei. En als je het wilt doen, zou ik echt iets leuks, lekker luchtigs erop zetten... Succes met beslissen!
@Sophia - Ik zou even bedenken wat voor moment het was en hoe hij het zei. En als je het wilt doen, zou ik echt iets leuks, lekker luchtigs erop zetten... Succes met beslissen!
vrijdag 18 juni 2010 om 12:41
quote:Robin1973 schreef op 18 juni 2010 @ 12:31:
Jeetje, wat kinderachtig: "ik zou het juist niet doen"... Misschien is het zijn (in ogen van sommige mensen misschien) onhandige manier om TO te laten merken dat ie haar leuk vindt. Waarom dan meteen een 'hard-to-get' aanpak uit de kast halen?!? Ik vind termen als 'aandachtsorgel', 'kindertjes die vragen' en 'opleggen van verwachtingspatronen' wel heel overdreven...
TO vraagt toch om meningen...of niet?
Well, ik vertel waarom ik het niet doe,en het waarom krijgt ze er gewoon gratis bij.
En als TO het wel wil doen...mijn zegen heeft ze hoor
Kijk als een date mij wil laten weten dat hij me leuk vindt stuurt hij mij toch een kaartje...das pas leuk (en onverwachts)
TO vraagt toch om meningen...of niet?
Well, ik vertel waarom ik het niet doe,en het waarom krijgt ze er gewoon gratis bij.
En als TO het wel wil doen...mijn zegen heeft ze hoor
Kijk als een date mij wil laten weten dat hij me leuk vindt stuurt hij mij toch een kaartje...das pas leuk (en onverwachts)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 18 juni 2010 om 12:54
Ieder zijn mening, geen probleem... Maar ik vind het kinderachtig en voor mij neigt het naar een 'macht-spel'.
Stel, jij hebt een man ontmoet en hebt tijdens jullie leuke dates laten vallen dat:
- je het leuk vind om naar de dierentuin te gaan;
- speklapjes met doperwtjes lekker vind;
- het lekker vind om gelikt te worden;
- het leuk vind om samen naar het WK te kijken;
- graag op de eerstkomende zonnige dag naar het strand wilt
- enz.
En dan denkt hij bij alles: "dat vind ik ook leuk!, maarre, vergeet het maar, want ik houd niet van opgelegde verwachtingspatronen en kindertje die vragen...". Leuke 'relatie' krijg je dan...
Stel, jij hebt een man ontmoet en hebt tijdens jullie leuke dates laten vallen dat:
- je het leuk vind om naar de dierentuin te gaan;
- speklapjes met doperwtjes lekker vind;
- het lekker vind om gelikt te worden;
- het leuk vind om samen naar het WK te kijken;
- graag op de eerstkomende zonnige dag naar het strand wilt
- enz.
En dan denkt hij bij alles: "dat vind ik ook leuk!, maarre, vergeet het maar, want ik houd niet van opgelegde verwachtingspatronen en kindertje die vragen...". Leuke 'relatie' krijg je dan...