Te vroeg???

18-06-2010 11:33 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Drie weken geleden heb ik een onwijs leuke man ontmoet. Het klikte erg goed en we hebben elkaar inmiddels drie keer gezien. Waarvan deze week al twee keer! Nu heeft hij mij aan het begin verteld dat hij het heel leuk vindt om onverwachts post te krijgen. Dus ik dacht ik stuur hem een kaartje. Maar ik ben bang dat hij dan denkt dat het te snel gaat en dat ik hem direct voor mijzelf wil houden (wil ik natuurlijk ook wel, maar dat hoeft hij nog niet te weten). Ik kan namelijk behoorlijk hard van stapel lopen. Uiteraard wilde ik hem niet een of andere liefdesverklaring sturen, maar wat dan wel dat weet ik eigelijk niet. Misschien gewoon even een kaartje dat ik aan hem denk. Vinden jullie dit te snel?
Mijn hemel, waar je je druk om maakt.

Gewoon een leuk gezellig kaartje sturen. Is toch leuk!
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Stuur dat kaartje nou maar gewoon.
Vind het echt niet kunnen!!!!

Nee gein, als jullie het leuk hebben is dat toch leuk om te laten blijken. Ieder dag een kaartje zou ik dan weer niet doen
Echt onverwacht is het niet meer als hij net aangegeven heeft graag post te krijgen...;)
je zou ook een kaartje kunnen sturen met dat je het erg leuk hebt gevonden van de week en eventueel dat je graag nog een keer wil afspreken.
Ik zou hem meteen een brief van 4 kantjes sturen.

Als je dan toch post wil sturen, doe het dan goed.

Nee, gewoon een kaartje moet kunnen toch? Zolang je er geen al te claimerige tekst op zet?
Ik zou er vooral niet zó hard over nadenken
Peas on earth!
Gewoon een kaartje sturen!

Als de tekst maar niet te zwaar is.

Misschien een uitnodiging om binnenkort weer iets leuks te gaan doen.
Gewoon een leuk, luchtig, gezellig kaartje sturen.

Leuk toch, post?

(Vind ik ook!)
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Oke ik ga een kaartje sturen. Ik ga erin zetten dat ik maandag voor werk zijn kant op moet, dus dat ik daarna altijd even langs kan komen! Dank jullie wel voor alle reacties!
Wel even vandaag voor 17.00 posten dan... Anders krijgt ie m niet op tijd;-)
Niet te gehoorzaam zijn ... en als je het toch doet: schrijf erin wat jij leuk vindt.
Hij zegt dat hij het leuk vind om onverwachts post te krijgen?

Ik vraag me dan af hoe je op zo'n onderwerp komt na een paar dates....

Daar komt bij, en dat werd al eerder gezegd...echt heel spontaan is een kaartje sturen dan ook niet meer..

Vind het meer een verkapt verzoek om kaartjes aandacht van deze meneer..

Hij zou van mij in ieder geval de eerste maanden zeker geen kaartje krijgen

Kindertjes die vragen.....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik zou het dan weer niet doen..maar ja dat ben ik ;)
Haha eens, summerdance..we postten tegelijk
Sorry, dubbel
Geheel en al eens met Summerdance. Het eerste woord dat in me opkomt: aandachtsorgel.
aandachtsorgel
Ik zou het ook niet doen. Ik hou niet van verwachtingspatronen die me worden opgelegd. Bah. Ik zou hem voorlopig helemaal niks sturen. Als hij er nog een keer om vraagt zou ik zeggen dat hij moet stoppen met vragen en dat je wel een keer een kaartje stuurt als het weer onder de noemer "spontaan" valt.
Jeetje, wat kinderachtig: "ik zou het juist niet doen"... Misschien is het zijn (in ogen van sommige mensen misschien) onhandige manier om TO te laten merken dat ie haar leuk vindt. Waarom dan meteen een 'hard-to-get' aanpak uit de kast halen?!? Ik vind termen als 'aandachtsorgel', 'kindertjes die vragen' en 'opleggen van verwachtingspatronen' wel heel overdreven...
Nou, het kan toch ook gewoon een keer ter sprake zijn gekomen... je weet toch niet in welke setting het is gebeurd? Voor hetzelfde geld ging het over 'dingen waar hij en Sophia blij van worden' en kwam het toen ter sprake, en dat is iets heel anders dan wanneer hij zomaar vanuit het niets zegt: 'Oh trouwens, ik krijg graag kaartjes!'

@Sophia - Ik zou even bedenken wat voor moment het was en hoe hij het zei. En als je het wilt doen, zou ik echt iets leuks, lekker luchtigs erop zetten... Succes met beslissen!
Doe wat jouw HART je ingeeft.

Wat voor de een overdreven (kinderachtig) is, hoeft het voor de ander niet zo te zijn.

Kies een middenweg - luchtig kaartje met een subtiele hint.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:Robin1973 schreef op 18 juni 2010 @ 12:31:

Jeetje, wat kinderachtig: "ik zou het juist niet doen"... Misschien is het zijn (in ogen van sommige mensen misschien) onhandige manier om TO te laten merken dat ie haar leuk vindt. Waarom dan meteen een 'hard-to-get' aanpak uit de kast halen?!? Ik vind termen als 'aandachtsorgel', 'kindertjes die vragen' en 'opleggen van verwachtingspatronen' wel heel overdreven...

TO vraagt toch om meningen...of niet?

Well, ik vertel waarom ik het niet doe,en het waarom krijgt ze er gewoon gratis bij.

En als TO het wel wil doen...mijn zegen heeft ze hoor

Kijk als een date mij wil laten weten dat hij me leuk vindt stuurt hij mij toch een kaartje...das pas leuk (en onverwachts)
Ieder zijn mening, geen probleem... Maar ik vind het kinderachtig en voor mij neigt het naar een 'macht-spel'.

Stel, jij hebt een man ontmoet en hebt tijdens jullie leuke dates laten vallen dat:

- je het leuk vind om naar de dierentuin te gaan;

- speklapjes met doperwtjes lekker vind;

- het lekker vind om gelikt te worden;

- het leuk vind om samen naar het WK te kijken;

- graag op de eerstkomende zonnige dag naar het strand wilt

- enz.

En dan denkt hij bij alles: "dat vind ik ook leuk!, maarre, vergeet het maar, want ik houd niet van opgelegde verwachtingspatronen en kindertje die vragen...". Leuke 'relatie' krijg je dan...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven