Tegenstrijdige signalen. In de war.

18-11-2009 13:42 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry voor mijn vragen opeens maar ik ben erg in de war. Ik heb echt visies van derden nodig.

Mijn relatie van bijna 4 jaar is nu al 2 maanden uit. Hij heeft het uitgemaakt omdat we veel ruzie hadden en daar hij kon slecht tegen die negatieve sfeer die dan ontstond. In het begin heb ik het echt moeilijk gehad en dat ook laten merken aan ex. Dat heeft hem alleen maar weggejaagd. Een paar weken geleden (toen ik me goed voelde) hebben we afgesproken, en van het een kwam het andere, seks. Sindsdien merk ik dat hij mij veel meer aandacht geeft. Ik laat inmiddels niet meer merken dat ik nog neit over hem heen ben, maar hij weet wel dat ik nog gevoelens heb voor hem.

Nu is het zo, sinds dit weekend zoekt hij erg veel contact met mij op: hij heeft me al drie avonden gebeld om te praten, hij heeft gezegd dat hij mij miste en of ik wilde afspreken om iets leuks te doen, dat hij nog niemand was tegengekomen die zo leuk en mooi als mij is maar dat ie daar ook niet echt voor openstaat. Ook heeft ie verteld dat hij het niet makkelijk heeft omdat hij nog twijfels heeft over zijn keuze, hij weet niet of hij met zn verstand moet kiezen of met zn hart. Hij heeft ook nog gevoelens voor mij.

Vervolgens heb ik hem gevraagd (ik kon het niet laten) wat hij daarme ging doen, waarop hij antwoordde: niks, ik wil geen relatie meer. Hij zegt dat ie een rustig leven wil, en dat ie het wel leuk zou vinden om contact met mij te blijven houden (telefonisch en af en toe iets leuks afspreken).

Ook wordt hij jaloers en geirriteerd als ik het heb over andere mannen (waar hij zelf naar vraagt).

Hierdoor ben ik in de war. Eerst geeft hij mij een beetje hoop en dan wordt die hoop zomaar weer van me afgenomen...

Wat kan ik nu het beste doen volgens jullie? Hoe zien jullie dit??

Liefs.
doorgaan met je leven. Hij wil geen relatie daar is hij heel duidelijk over, verder vindt hij het wel prima om met je te wippen. Maar ik neem aan dat jij jezelf daar te goed voor vindt.
.
Dus daarom wil je naar het buitenland alleen??? waar je ook heen gaat, je neemt jezelf mee hoor...
Als je nu zijn SV wilt zijn ipv zijn vriendin, moet je dat gewoon doen.

Een relatie zit er met deze meneer niet meer in, dat heeft hij toch duidelijk gezegd.

Zelf zou ik bedanken voor deze twijfelachtige eer.
eens met meds en quertu
Ja maar hij was in het begin ook heel zeker over zn beslissing. Nu twijfelt hij.

Ik "hoop" dat hij ook zoiets krijgt met zijn relatie-beslissing. Hij wil nu geen relatie meer, maar ik hoop dat dat ook verandert.

En ik wil zijn seksmaatje niet zijn, dat was heel stom. Dus eenmalig!
hey hoeveel topics heb je nu lopen Letthesunshine? 1 is toch wel genoeg over je ex? (niet lullig bedoeld)
.
Dit is mijn eerste eigen topic over het verhaal zelf. Daarnaast heb ik gewoon vragen. Dat mag toch
.
De signalen zijn dan misschien tegenstrijdig, je moet kijken of de huidige situatie je iets oplevert. Wat ik ervan begrijp word je er alleen maar ongelukkig van.

Neem even afstand van de situatie, wees eerlijk tegen jezelf en dan zie je misschien ook dat je hier niet uithaalt wat je wilt dat er in zit. Liefde kun je niet forceren en als hij echt bij je had willen zijn op de manier die jij graag wilt, dan was hij dat wel geweest. Zonder tegenstrijdige signalen.
het mag maar is onhandig vd lezer/frowned upon, ik zeg het maar alvast
Hij wil geen relatie en geen gedoe.

Hij wil gewoon neuken.

Als jij daar genoegen mee neemt ipv relatie?

Dat zou betekenen dat jij ook mag rond kijken naar anderen maar dat vindtie niet oke.

Dus hij heeft alle vrijheid die hij wil en jij mag gewoon op je rug met hem gaan als zn hoofd er naar staat en niets terug verwachten....

Duidelijke zaak lijkt mij zo!
klinkt echt als een kanjer hoor deze, ik zou blijven opnemen als ie belt...
Alweer volledig eens met Qwertu...
Als je zelf genoegen neemt met de titel SV is er niets aan de hand mits je condooms gebruikt...
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Duidelijk, hij wil geen relatie met je, omdat de ruzies hem opbreken.

Maar hij mist de lichamelijke kant en jouw exclusieve aandacht.

Op dit moment probeert hij het allebei te krijgen: geen relatie, wel de warmte.

Maar zo kom jij nooit los en zal je alleen blijven omdat je niet voor anderen openstaat.

Hij wil jou niet en jij wil geen ander...

Loslaten is volgens mij je beste optie.

Overnieuw beginnen.
Volgens mij is hij heel duidelijk hoor

Hij wil GEEN relatie.

En geloof dat maar, als mensen iets anders denken dan zeggen ze dit niet.

Maar goed dat doet niets af aan het feit dat hij jou vast nog wel leuk/lief/lekker vind

En boven al.....je bent beschikbaar

Om mee te praten, om leuke dingen mee te doen en als ie zijn best doet om mee het bed in te duiken.

Is de keuze dus aan jou om te zien of je dat wilt.

Maar naar mijn mening ben je aan een vriendje+ met hem nog lang niet toe gezien het aantal topics wat je over deze meneer hebt geopend

Wees sterk, kies voor jezelf en zeg gewoon eerlijk tegen hem, zeg luister eens, ik ben nog lang niet over je heen en ik heb tijd nodig, en tot die tijd gaan wij dus niet bellen, niet smssen en zeker geen leuke dingen doen want daar raak ik van in de war
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Dit is voor hem wel heel makkelijk. Hij krijgt hetzelfde als toen hij een relatie met je had. Alleen nu zonder verplichtingen. Hoezo onduidelijke signalen?
Als een man zegt geen relatie te willen, bedoelt een man geen relatie te willen. Daarom is het ook een man.
als er iemand gebruikt wordt door n ander is er dus iemand die zich laat gebruiken. Ofzoiets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven