Telefonisch op date vragen

13-01-2022 19:34 207 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
student1997 wijzigde dit bericht op 19-04-2022 21:08
98.46% gewijzigd
Eidde schreef:
15-01-2022 14:35
Ja hoor, ik zou dat wel waarderen. Maar ik ben 48 dus niet echt representatief voor jouw situatie denk ik.
Dank! Leeftijd doet er niet per se toe.
Binnusje schreef:
15-01-2022 14:33
Maar is dit de lady waar je al 2 jaar mee bezig bent?
Wil je deze vrouw bellen?
Je benadert haar 1x per jaar, vorig jaar rond kerst stuurde je haar een app, dit jaar wil je haar bellen, wordt het je kersttraditie? Dan ben je nu wel al wat aan de late kant.
Liz23liz5 schreef:
15-01-2022 21:20
Wil je deze vrouw bellen?
Waarom denk je dat?
Student1997 schreef:
16-01-2022 14:32
Waarom denk je dat?
Omdat nu 7x gevraagd wordt of het om deze vrouw gaat en je dat niet onkent???
Omdat tot nu toe al je topic over haar gaan???
Als je nou gewoon zegt dat het om een ander gaat, even goede vrienden, en krijg je andere adviezen.
Maar dat willen we dus gewoon eerst even weten, waarom is het zo moeilijk om daar gewoon antwoord op te geven?
Het feit dat je die vragen ontijkt doet vermoeden dat het gewoon nog steeds om diezelfde vrouw gaat.
Dina1980 schreef:
16-01-2022 15:40
Omdat nu 7x gevraagd wordt of het om deze vrouw gaat en je dat niet onkent???
Omdat tot nu toe al je topic over haar gaan???
Als je nou gewoon zegt dat het om een ander gaat, even goede vrienden, en krijg je andere adviezen.
Maar dat willen we dus gewoon eerst even weten, waarom is het zo moeilijk om daar gewoon antwoord op te geven?
Het feit dat je die vragen ontijkt doet vermoeden dat het gewoon nog steeds om diezelfde vrouw gaat.
In alle eerlijkheid: ja.
Student1997 schreef:
16-01-2022 16:01
In alle eerlijkheid: ja.
Dan is het antwoord
NEE !!!!!!!!

Laat haar met rust
anoniem_406188 wijzigde dit bericht op 16-01-2022 16:27
6.85% gewijzigd
Hm, is er iets veranderd in de situatie? Is er iets gebeurd waardoor je denkt dat je nu meer kans bij haar kan maken? Want je hebt het al een paar keer vruchteloos geprobeerd toch? En waarom ben je twee jaar verliefd op iemand die je alleen in 2020 een paar weken bij een studentenvereniging hebt gezien en daarna alleen in 2021 een paar keer een app naar hebt gestuurd? Kent ze jou nog wel als er zo weinig contactmomenten zijn? Zij is vor jou nog heel actueel omdat je zo bent blijven hangen in 2020, maar als je 1 app per jaar stuurt zit jij waarschijnlijk niet in haar primaire geheugen. Waarom ben je zolang met deze missie bezig?
Dina1980 schreef:
16-01-2022 16:27
Hm, is er iets veranderd in de situatie? Is er iets gebeurd waardoor je denkt dat je nu meer kans bij haar kan maken? Want je hebt het al een paar keer vruchteloos geprobeerd toch? En waarom ben je twee jaar verliefd op iemand die je alleen in 2020 een paar weken bij een studentenvereniging hebt gezien en daarna alleen in 2021 een paar keer een app naar hebt gestuurd? Kent ze jou nog wel als er zo weinig contactmomenten zijn? Zij is vor jou nog heel actueel omdat je zo bent blijven hangen in 2020, maar als je 1 app per jaar stuurt zit jij waarschijnlijk niet in haar primaire geheugen. Waarom ben je zolang met deze missie bezig?
Wat betreft je eerste vraag: op aanraden van een vriendin heb ik haar met kerst een bericht gestuurd. Ik had met haar al contact weer, maar ze was in het buitenland. De gesprekken op de app gingen goed en waren niet per se afstandelijk.

Waarom ik nog steeds verliefd ben? Het is primair een gevoel. Toen ik haar voor het eerst zag, vond ik haar gewoon leuk.
Student1997 schreef:
16-01-2022 16:34
Wat betreft je eerste vraag: op aanraden van een vriendin heb ik haar met kerst een bericht gestuurd. Ik had met haar al contact weer, maar ze was in het buitenland. De gesprekken op de app gingen goed en waren niet per se afstandelijk.

Waarom ik nog steeds verliefd ben? Het is primair een gevoel. Toen ik haar voor het eerst zag, vond ik haar gewoon leuk.
Zij jou dus niet, zij weet allang dat jij haar leuk vindt

Laat het gaan.
Gizmoreturns schreef:
16-01-2022 16:43
Zij jou dus niet, zij weet allang dat jij haar leuk vindt

Laat het gaan.
Dat klopt helaas, namelijk dat ze het vast allang weet.
Waarom wil je jezelf dan vernederen door haar opnieuw te vragen?
Om absolute zekerheid te hebben?
Ik zou het erg ongemakkelijk vinden als ik op die manier uit gevraagd werd, want ik moet direct antwoorden :$ maargoed ik hou niet van bellen, dus hier heb je niet veel aan.

Bellen jullie sowieso al regelmatig?
Cortana85 schreef:
16-01-2022 19:42
Ik zou het erg ongemakkelijk vinden als ik op die manier uit gevraagd werd, want ik moet direct antwoorden :$ maargoed ik hou niet van bellen, dus hier heb je niet veel aan.

Bellen jullie sowieso al regelmatig?
Nee. Kan me voorstellen dat het ongemakkelijk kan zijn. Maar vind appen wat dat betreft ook best onpersoonlijk.
Dina1980 schreef:
16-01-2022 19:28
Waarom wil je jezelf dan vernederen door haar opnieuw te vragen?
Om absolute zekerheid te hebben?
Omdat ik het idee heb dat het destijds meer lag aan de timing.
Student1997 schreef:
16-01-2022 19:45
Echt, houd hiermee op!

Je klinkt als een stalker
Gizmoreturns schreef:
16-01-2022 19:46
Echt, houd hiermee op!

Je klinkt als een stalker
Dat is nooit mijn intentie geweest.
Student1997 schreef:
16-01-2022 19:45
Dat is iets wat we onszelf willen wijsmaken om de illussie in stand te kunnen houden. Zoiets ligt zelden aan de timing. Als twee mensen bij elkaar willen zijn, dan zijn ze bij elkaar. Dan laten ze echt niet tegenhouden door timing. Timing staat bovenaan de smoezenlijst, keurig naast afstand, tijd, niet verwerkte vorige relatie en nog niet toe zijn aan een relatie.
En nu stop ik met schrijven in de topics op deze pijler, want ik geloof niet dat het aankomt, het is allemaal even hopeloos, men wil zichzelf de meest onwaarschijnlijke dingen wijsmaken en dan maar zelf weten. Ik heb gewoon spierpijn van het schrijven, en ik heb ook de waarheid niet in pacht, en ook niet zoveel ervaring, maar ik wil alleen maar helpen. :bonk:
Doe je een technische studie trouwens?
Dina1980 schreef:
16-01-2022 23:03
Dat is iets wat we onszelf willen wijsmaken om de illussie in stand te kunnen houden. Zoiets ligt zelden aan de timing. Als twee mensen bij elkaar willen zijn, dan zijn ze bij elkaar. Dan laten ze echt niet tegenhouden door timing. Timing staat bovenaan de smoezenlijst, keurig naast afstand, tijd, niet verwerkte vorige relatie en nog niet toe zijn aan een relatie.
En nu stop ik met schrijven in de topics op deze pijler, want ik geloof niet dat het aankomt, het is allemaal even hopeloos, men wil zichzelf de meest onwaarschijnlijke dingen wijsmaken en dan maar zelf weten. Ik heb gewoon spierpijn van het schrijven, en ik heb ook de waarheid niet in pacht, en ook niet zoveel ervaring, maar ik wil alleen maar helpen. :bonk:
Bedankt voor je reactie! Wellicht ben ik blind omdat ik gewoon teveel erin wil geloven helaas...
Student1997 schreef:
16-01-2022 23:47
Bedankt voor je reactie! Wellicht ben ik blind omdat ik gewoon teveel erin wil geloven helaas...
Dat denk ik wel, maar daar hoef je je niet voor te schamen hoor! We willen allemaal geloven in liefde, en soms nog een tijd tegen beter weten in.
Maar ik denk dat je dit beter echt los kan laten, als dit 'meant to be' was, dan was het echt inmiddels al gebeurd. Timing is echt iets wat we onszelf willen maken onder het mom van 'what if...' Maar zo'n 'what if...' is meestal alleen maar zelfkwelling om onszelf kapot te denken dat als we maar dit en dat en zus en zo anders hadden gedaan dat het dan anders was gelopen, maar dat is meestal echt niet zo...
Ik gun je dat je het los kan laten. :hug:
Dina1980 schreef:
18-01-2022 19:10
Dat denk ik wel, maar daar hoef je je niet voor te schamen hoor! We willen allemaal geloven in liefde, en soms nog een tijd tegen beter weten in.
Maar ik denk dat je dit beter echt los kan laten, als dit 'meant to be' was, dan was het echt inmiddels al gebeurd. Timing is echt iets wat we onszelf willen maken onder het mom van 'what if...' Maar zo'n 'what if...' is meestal alleen maar zelfkwelling om onszelf kapot te denken dat als we maar dit en dat en zus en zo anders hadden gedaan dat het dan anders was gelopen, maar dat is meestal echt niet zo...
Ik gun je dat je het los kan laten. :hug:
Dank voor je bericht. Het klopt inderdaad: je kunt jezelf kapot denken. Het is beter om het los te laten.
Gewoon via de app moet kunnen toch of twijfel je omdat ze n relatie heb ?🤣
Jamie34 schreef:
19-01-2022 00:15
Gewoon via de app moet kunnen toch of twijfel je omdat ze n relatie heb ?🤣
Nee, omdat ik gewoon dacht dat de app niet zo persoonlijk is.
Zorg wel dat ze ook een goede klik met jou heeft anders heeft het vragen geen zin natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven