Telefonisch op date vragen
zondag 16 januari 2022 om 15:40
Omdat nu 7x gevraagd wordt of het om deze vrouw gaat en je dat niet onkent???
Omdat tot nu toe al je topic over haar gaan???
Als je nou gewoon zegt dat het om een ander gaat, even goede vrienden, en krijg je andere adviezen.
Maar dat willen we dus gewoon eerst even weten, waarom is het zo moeilijk om daar gewoon antwoord op te geven?
Het feit dat je die vragen ontijkt doet vermoeden dat het gewoon nog steeds om diezelfde vrouw gaat.
zondag 16 januari 2022 om 16:01
In alle eerlijkheid: ja.Dina1980 schreef: ↑16-01-2022 15:40Omdat nu 7x gevraagd wordt of het om deze vrouw gaat en je dat niet onkent???
Omdat tot nu toe al je topic over haar gaan???
Als je nou gewoon zegt dat het om een ander gaat, even goede vrienden, en krijg je andere adviezen.
Maar dat willen we dus gewoon eerst even weten, waarom is het zo moeilijk om daar gewoon antwoord op te geven?
Het feit dat je die vragen ontijkt doet vermoeden dat het gewoon nog steeds om diezelfde vrouw gaat.
zondag 16 januari 2022 om 16:27
Dan is het antwoord
NEE !!!!!!!!
Laat haar met rust
anoniem_406188 wijzigde dit bericht op 16-01-2022 16:27
6.85% gewijzigd
zondag 16 januari 2022 om 16:27
Hm, is er iets veranderd in de situatie? Is er iets gebeurd waardoor je denkt dat je nu meer kans bij haar kan maken? Want je hebt het al een paar keer vruchteloos geprobeerd toch? En waarom ben je twee jaar verliefd op iemand die je alleen in 2020 een paar weken bij een studentenvereniging hebt gezien en daarna alleen in 2021 een paar keer een app naar hebt gestuurd? Kent ze jou nog wel als er zo weinig contactmomenten zijn? Zij is vor jou nog heel actueel omdat je zo bent blijven hangen in 2020, maar als je 1 app per jaar stuurt zit jij waarschijnlijk niet in haar primaire geheugen. Waarom ben je zolang met deze missie bezig?
zondag 16 januari 2022 om 16:34
Wat betreft je eerste vraag: op aanraden van een vriendin heb ik haar met kerst een bericht gestuurd. Ik had met haar al contact weer, maar ze was in het buitenland. De gesprekken op de app gingen goed en waren niet per se afstandelijk.Dina1980 schreef: ↑16-01-2022 16:27Hm, is er iets veranderd in de situatie? Is er iets gebeurd waardoor je denkt dat je nu meer kans bij haar kan maken? Want je hebt het al een paar keer vruchteloos geprobeerd toch? En waarom ben je twee jaar verliefd op iemand die je alleen in 2020 een paar weken bij een studentenvereniging hebt gezien en daarna alleen in 2021 een paar keer een app naar hebt gestuurd? Kent ze jou nog wel als er zo weinig contactmomenten zijn? Zij is vor jou nog heel actueel omdat je zo bent blijven hangen in 2020, maar als je 1 app per jaar stuurt zit jij waarschijnlijk niet in haar primaire geheugen. Waarom ben je zolang met deze missie bezig?
Waarom ik nog steeds verliefd ben? Het is primair een gevoel. Toen ik haar voor het eerst zag, vond ik haar gewoon leuk.
zondag 16 januari 2022 om 16:43
Zij jou dus niet, zij weet allang dat jij haar leuk vindtStudent1997 schreef: ↑16-01-2022 16:34Wat betreft je eerste vraag: op aanraden van een vriendin heb ik haar met kerst een bericht gestuurd. Ik had met haar al contact weer, maar ze was in het buitenland. De gesprekken op de app gingen goed en waren niet per se afstandelijk.
Waarom ik nog steeds verliefd ben? Het is primair een gevoel. Toen ik haar voor het eerst zag, vond ik haar gewoon leuk.
Laat het gaan.
zondag 16 januari 2022 om 18:01
Dat klopt helaas, namelijk dat ze het vast allang weet.Gizmoreturns schreef: ↑16-01-2022 16:43Zij jou dus niet, zij weet allang dat jij haar leuk vindt
Laat het gaan.
zondag 16 januari 2022 om 19:44
Nee. Kan me voorstellen dat het ongemakkelijk kan zijn. Maar vind appen wat dat betreft ook best onpersoonlijk.
zondag 16 januari 2022 om 19:46
Echt, houd hiermee op!Student1997 schreef: ↑16-01-2022 19:45Omdat ik het idee heb dat het destijds meer lag aan de timing.
Je klinkt als een stalker
zondag 16 januari 2022 om 22:42
Dat is nooit mijn intentie geweest.
zondag 16 januari 2022 om 23:03
Dat is iets wat we onszelf willen wijsmaken om de illussie in stand te kunnen houden. Zoiets ligt zelden aan de timing. Als twee mensen bij elkaar willen zijn, dan zijn ze bij elkaar. Dan laten ze echt niet tegenhouden door timing. Timing staat bovenaan de smoezenlijst, keurig naast afstand, tijd, niet verwerkte vorige relatie en nog niet toe zijn aan een relatie.Student1997 schreef: ↑16-01-2022 19:45Omdat ik het idee heb dat het destijds meer lag aan de timing.
En nu stop ik met schrijven in de topics op deze pijler, want ik geloof niet dat het aankomt, het is allemaal even hopeloos, men wil zichzelf de meest onwaarschijnlijke dingen wijsmaken en dan maar zelf weten. Ik heb gewoon spierpijn van het schrijven, en ik heb ook de waarheid niet in pacht, en ook niet zoveel ervaring, maar ik wil alleen maar helpen.
zondag 16 januari 2022 om 23:47
Bedankt voor je reactie! Wellicht ben ik blind omdat ik gewoon teveel erin wil geloven helaas...Dina1980 schreef: ↑16-01-2022 23:03Dat is iets wat we onszelf willen wijsmaken om de illussie in stand te kunnen houden. Zoiets ligt zelden aan de timing. Als twee mensen bij elkaar willen zijn, dan zijn ze bij elkaar. Dan laten ze echt niet tegenhouden door timing. Timing staat bovenaan de smoezenlijst, keurig naast afstand, tijd, niet verwerkte vorige relatie en nog niet toe zijn aan een relatie.
En nu stop ik met schrijven in de topics op deze pijler, want ik geloof niet dat het aankomt, het is allemaal even hopeloos, men wil zichzelf de meest onwaarschijnlijke dingen wijsmaken en dan maar zelf weten. Ik heb gewoon spierpijn van het schrijven, en ik heb ook de waarheid niet in pacht, en ook niet zoveel ervaring, maar ik wil alleen maar helpen.![]()
dinsdag 18 januari 2022 om 19:10
Dat denk ik wel, maar daar hoef je je niet voor te schamen hoor! We willen allemaal geloven in liefde, en soms nog een tijd tegen beter weten in.Student1997 schreef: ↑16-01-2022 23:47Bedankt voor je reactie! Wellicht ben ik blind omdat ik gewoon teveel erin wil geloven helaas...
Maar ik denk dat je dit beter echt los kan laten, als dit 'meant to be' was, dan was het echt inmiddels al gebeurd. Timing is echt iets wat we onszelf willen maken onder het mom van 'what if...' Maar zo'n 'what if...' is meestal alleen maar zelfkwelling om onszelf kapot te denken dat als we maar dit en dat en zus en zo anders hadden gedaan dat het dan anders was gelopen, maar dat is meestal echt niet zo...
Ik gun je dat je het los kan laten.
woensdag 19 januari 2022 om 00:09
Dank voor je bericht. Het klopt inderdaad: je kunt jezelf kapot denken. Het is beter om het los te laten.Dina1980 schreef: ↑18-01-2022 19:10Dat denk ik wel, maar daar hoef je je niet voor te schamen hoor! We willen allemaal geloven in liefde, en soms nog een tijd tegen beter weten in.
Maar ik denk dat je dit beter echt los kan laten, als dit 'meant to be' was, dan was het echt inmiddels al gebeurd. Timing is echt iets wat we onszelf willen maken onder het mom van 'what if...' Maar zo'n 'what if...' is meestal alleen maar zelfkwelling om onszelf kapot te denken dat als we maar dit en dat en zus en zo anders hadden gedaan dat het dan anders was gelopen, maar dat is meestal echt niet zo...
Ik gun je dat je het los kan laten.![]()