Terug vrijgezel

10-11-2011 00:45 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zonet de knoop doorgehakt en een einde gemaakt aan mijn relatie die al niet zo lekker liep.. Het is eng, en het doet pijn, twijfel of ik een fout heb gemaakt, maar zo kon het ook niet verder.. Geen idee waarom ik deze OP typ maar tijd heelt alle wonden toch?
donaa, zo'n klein halfjaar geleden had ik deze OP kunnen tikken. Nu zit ik lichtelijk aangeschoten onwijs gelukkog te wezen met een pizza voor m'n neus na een avondje stappen in m'n eentje!

Alles komt goed.
Lijkt mij een moeilijke beslissing. Waren jullie allang samen, woonden jullie samen?

Mijn relatie gaat nu ook niet super, maar zou het niet zomaar durven beeindigen.
quote:Tamina schreef op 10 november 2011 @ 00:52:

Lijkt mij een moeilijke beslissing. Waren jullie allang samen, woonden jullie samen?

Mijn relatie gaat nu ook niet super, maar zou het niet zomaar durven beeindigen.Heb al een topic geopend over men relatie toen ik nog met twijfels zat.. Bijna 3 jaar samen, maar niet samenwonend.. Jij? Ik weet al langere tijd dat het beter was voor mezelf.. Ik hou heel veel van hem.. Maar ik heb besloten om voor mezelf te kiezen, en net ietsje meer van mezelf te houden.. Ik heb ook maanden liggen twijfelen, en hoeveel pijn het ook doet, ergens voelt het alsof er een last van men schouders is gevallen.. Het opnieuw opbouwen van een leven zonder hem lijkt gewoon het moeilijkste op dit moment
quote:aluminiumfolie schreef op 10 november 2011 @ 00:48:

donaa, zo'n klein halfjaar geleden had ik deze OP kunnen tikken. Nu zit ik lichtelijk aangeschoten onwijs gelukkog te wezen met een pizza voor m'n neus na een avondje stappen in m'n eentje!

Alles komt goed. Zo hoor ik het graag!
Ik heb dat topic wel even voorbij zien komen. Verstandig besluit dat je voor jezelf hebt gekozen, in plaats van wachtend op een man die niet weet wat hij wil en of hij uberhaupt een toekomst met je wil. Hoop dat je een goede nachtrust tegemoet gaat en je jezelf op de eerste plaats houdt.
quote:Tamina schreef op 10 november 2011 @ 01:04:

Ik heb dat topic wel even voorbij zien komen. Verstandig besluit dat je voor jezelf hebt gekozen, in plaats van wachtend op een man die niet weet wat hij wil en of hij uberhaupt een toekomst met je wil. Hoop dat je een goede nachtrust tegemoet gaat en je jezelf op de eerste plaats houdt.Dank je! Vind ik heel lief.. Ik hoop dat het in jou relatie ook wat beter zal gaan..
"Vrijgezel" klinkt zo Benny Nijman achtig
quote:quattro35 schreef op 10 november 2011 @ 01:18:

"Vrijgezel" klinkt zo Benny Nijman achtig Ik ben terug VRIJ dan? :p
Goed dat je voor jezelf hebt gekozen, als het niet gaat dan gaat het niet en maak(en) je jezelf en ook partner doodongelukkig.

Ben ook vrijgezel, niks te benny nijman-achtigs aan hoor, vrij-gezellig gezellig hihahhh lang leven zelf alles in huis bepalen
ik verlang stiekem nog weleens naar mijn vrijgezellenleven, maar goed daar heb jij nu niks aan, sterkte enne er zijn meer mannen dan kerken...
Goed zo TO, nu is het kl*te, maar straks kijk je hierop terug en denk je bij jezelf 'ik heb toch maar mooi de juiste keuze gemaakt'.

Ik heb het ook gedaan, inmiddels al weer bijna 6 jaar geleden, na 5 jaar samenwonen. Beste beslissing van mijn leven!

JIj komt er wel.

quote:aluminiumfolie schreef op 10 november 2011 @ 00:48:

Alles komt goed.Dat klinkt inderdaad heel bemoedigend
Hi donaa_

Bij deze ook een dikke knuffel van mij! Heb eergisteravond ook mijn relatie verbroken van 3 jaar... Dus weet helaas hoe je je voelt

Sterkte ook weer vandaag!!
X
quote:supersjaak schreef op 10 november 2011 @ 09:38:

[...]

Dat klinkt inderdaad heel bemoedigend Onwijs gelukkig, teken ik voor hoor!
donaa_ je bent niet de enige. Ik heb ook diverse relaties gehad. Ook ik ben weer vrijgezel.

Maar vermaak me prima. Ook bij jou komt het weer goed hoor.

Mijn motto is dat je beter alleen kan zijn dan in een verkeerde relatie te zitten.

En je staat over een tijdje weer open voor een nieuwe liefde.

Sterkte, komt goed hoor.
Beter te laat dan over tijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven