Textueel bedrogen

12-02-2018 16:03 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Sinds alles is uitgekomen ben ik al met allerlei gevoelens geconfronteerd geweest. Gekwetst, jaloers, kwaad, radeloos, gefrustreerd, bang, verdrietig, onzelfzeker, achterdochtig, wantrouwig tot zelfs suicidaal.
Maar wat mij nog het meeste ongelukkig maakt is het feit dat ze nog steeds contact hebben en dat er berichten worden gewist zodat ik ze niet kan lezen, ge moet u is inbeelden als dat bij u zou gebeuren en dat je weet dat je man of vrouw dingen verbergt, verwijderd. Ik heb al dikwijls gedacht om een mail of bericht te sturen naar zijn vrouw want hij verdient dat om ook zo af te zien zoals ik. Hij heeft mijn vrouw verleid en wou er zelfs mee afspreken, ik ben blij dat het zo snel is uitgekomen en dat die afspraak er nooit van gekomen is. Ik heb zoveel zin om die zijn leven ook kapot te maken, ik ben daar zo kwaad op en langs de andere kant is hij zo'n loser want hij heeft misbruik gemaakt van een vrouw die op dat moment down was, iets miste in haar leven. In plaats van haar dan goede raad te geven nee, kzal der is van profiteren se en ze proberen in men bed te krijgen. De sukkel! Echt hatelijke gast en hij ziet er dan nog niet uit ook niet! Ik zal wel in therapie gaan en slaappillen nemen om mijn leven wat aangenamer te kunnen maken terwijl hij daar rustig kan verder doen met zijn vrouw, die van niks weet, en zijn kindjes. De paljas! Kan er iemand mij raad geven over wat ik best wel en niet doe?
Alle reacties Link kopieren
Gobby schreef:
05-03-2018 15:38
Dat ze er af en toe nog eens iets met stuurt kan in nog enigszins aanvaarden maar dat ze die wil zien om te weten hoe hij alles heeft ervaren en wat zijn bedoelingen waren kan er bij mij niet in. Want tegen mij zegt ze dat ik het moet vergeten en moet verder gaan maar zelf doet ze dat ook niet.
Nou, ga dáár dan mee aan de slag.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven