Tinder date, jongen gaat eigenlijk te snel...

19-02-2020 22:16 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee lieve meisjes!!

Ik kom net uit een relatie van 3 jaar die vorig jaar na de nodige relatietwijfel helaas uiteindelijk op de klippen is gelopen. Na een tijdje rust heb ik besloten en een vakantie van 2 maanden in Afrika ben ik voor het eerst in mijn leven gaan tinderen.

Na de eerste swipes was er een knappe jongen waar het via de chat mee klikte. Hij had leuke foto's en was heel geïnteresseerd via Tinder, dus ik dacht, waarom niet... We hebben tijdens het weekend best wel intens veel gepraat en de date op dinsdag gepland. Ik had die dag er na tentamen om 9 uur s'ochtends, maar ik had echt wel zin om hem te zien, dus we hebben vrij vroeg in de avond afgesproken in een speciaal biertjes cafe in het centrum van de stad.

De date begon wat stroef omdat hij wat zenuwachtig leek, maar uiteindelijk hebben we een heel leuke avond gehad. Om 10 uur zijn we nog een stukje gaan wandelen en uiteindelijk zoende hij mij. Ik wou ook wel graag met hem zoenen maar hij ging wel een beetje snel achteraf.

Hij heeft me bij mijn huis afgezet en wenste me succes met mijn tentamen. Ik twijfelde een beetje, hij was op zich een leuke jongen maar ik had nog wel wat meer tijd nodig. De volgende dag hebben we weer contact gehad, maar hij werd nu wat kleverig. Hij stuurde eigenlijk wat te veel berichten en vroeg me weer uit. Dit ging me echt te snel, ik weet ook niet helemaal zeker of ik weer een vaste relatie wil momenteel. Ik heb hem toen laten weten dat we waarschijnlijk verschillende verwachtingen hadden.

Hebben jullie dit wel eens meegemaakt? Jongens die te snel willen op date's? Ik zou hem graag beter leren kennen, alleen niet als hij zo snel gaat...


xx groetjes Annefleur, 24 jaar
Alle reacties Link kopieren
Dan moet je dat duidelijk bij hem aangeven. Als hij op zoek is naar een relatie en jij niet, dan werkt dat niet echt.
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
Als dit je echte naam en leeftijd is is het vrij herkenbaar. In deze zaak niet zo heel erg lijkt me maar heroverweeg je nick als je hier veel wil gaan schrijven/schrijft.

Ik lees niks geks en denk dat het van belang is dat jij aangeeft dat je niet echt iets serieus zoekt ik denk dat dat niet duidelijk is. Zoenen op de eerste date zou ik niet echt snel vinden ik denk niet dat je date te snel gaat maar jij langzamer wil das toch wat anders, prima maar anders.
Ik zou het denk ik uitspreken maar ook bij een volgende date duidelijker zijn.

Mij is het doel van daten van jou niet duidelijk. Het moet niet te snel gaan maar aan de andere kant ook niet serieus zijn. Hoe zie jij dan een wel geslaagde date voor je?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
"Lieve meisjes"


:rofl: :rofl: :rofl:
Frankly my dear, I don"t give a damn
En als hij na een week appt is het weer te langzaam. Stel je niet zo aan. App gewoon terug, leuk maar deze week heb ik het te druk. Zondag kan ik.

Hoe kan die jongen nou weten hoe snel of langzaam jij wil dat hij appt.
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je dan wel?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Hij vraagt je voor een tweede date en jij denkt meteen aan een vaste relatie? Je kan toch gewoon daten en het leuk hebben samen zonder er nu een label aan te hangen.
Wie wat wil die moet wat.
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
20-02-2020 00:01
"Lieve meisjes"


:rofl: :rofl: :rofl:

Hoezo, ben jij niet lief dan?
Alle reacties Link kopieren
S-Groot schreef:
20-02-2020 10:45
Hoezo, ben jij niet lief dan?
Heeeel lief :flirting:

Ben alleen allang geen meisje meer en dat geldt voor 99% van de forummers
Frankly my dear, I don"t give a damn
Als je dit te snel vind dan moet je gewoon nog niet daten. Dan hou je het bij losse tinderdates. Die meestal eigenlijk om seks gaan en dat kusje is dan nog heel langzaam gaan hoor.

Of je vind hem stiekem gewoon niks, kan ook nog.
Alle reacties Link kopieren
Wat ga je doen TO?
Here am I in my little bubble
RaveMeisje schreef:
20-02-2020 08:57
Hij vraagt je voor een tweede date en jij denkt meteen aan een vaste relatie? Je kan toch gewoon daten en het leuk hebben samen zonder er nu een label aan te hangen.
+1
Ik denk dat Annefleur de enige is die te snel gaat nu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven