Tinder daten

16-10-2018 17:33 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey

Ik ben van plan het eens te proberen op Tinder om aan een date te geraken. Ik had al eerder een profiel, maar ik zou die volledig willen resetten en vanaf 0 beginnen. Want er stonden foto's op die niet zo aantrekkelijk waren waardoor ik niet aan matches geraakte. Iemand die weet hoe je Tinder kunt resetten? Vroeger ging dat eenvoudig, maar ik heb gelezen dat je een ander fb account, nummer, ... zou moeten hebben? Pff ...
hoopdoetleven schreef:
20-10-2018 16:15
Of misschien niemand mijn profiel tegenkomt doordat ik Tinder in jaren niet meer gebruikt heb? Dat kan haast niet dat niemand mij zou rechts swipen. Ik ben een gemiddeld persoon en de foto's die ik er nu op geplaatst heb zijn toch duidelijk beter dan voordien. Maar ik heb geen bio geschreven. Als ik het google, zou een bio blijkbaar heel effectief zijn. Misschien eens proberen?
Nee. Dat is NIET de reden. Dat weet ik voor een feit. Ik was ook even niet actief en heb nu gewoon weer matches.

Het is trouwens echt niet zo dat nu geen enkele vrouw jouw foto's ziet omdat ze je eerder allemaal naar links hebben geswiped. Of omdat je even niet actief was of ...

Newsflash: die vrouwen van toen zitten voor een groot deel al lang niet meer op Tinder owv een nieuwe relatie of omdat ze er geen zin meer in hadden. Er zit inmiddels weer een nieuwe lading vrouwen op Tinder.

TIPS: draag geen zonnebril op foto's. Zorg dat de foto's scherp zijn. Laat huisdieren achterwege. Geen foto's van jouw achterkant. Geen foto's in halloweenoutfit. Geen foto's van je torso. Geen foto's waar je gezicht er maar half op staat. Geen groepsfoto's waarbij de dames maar moeten raden wie jij bent.

Kan iemand aanvullen?
Alle reacties Link kopieren
Bearnaise schreef:
20-10-2018 18:23
Nee. Dat is NIET de reden. Dat weet ik voor een feit. Ik was ook even niet actief en heb nu gewoon weer matches.

Het is trouwens echt niet zo dat nu geen enkele vrouw jouw foto's ziet omdat ze je eerder allemaal naar links hebben geswiped. Of omdat je even niet actief was of ...

Newsflash: die vrouwen van toen zitten voor een groot deel al lang niet meer op Tinder owv een nieuwe relatie of omdat ze er geen zin meer in hadden. Er zit inmiddels weer een nieuwe lading vrouwen op Tinder.

TIPS: draag geen zonnebril op foto's. Zorg dat de foto's scherp zijn. Laat huisdieren achterwege. Geen foto's van jouw achterkant. Geen foto's in halloweenoutfit. Geen foto's van je torso. Geen foto's waar je gezicht er maar half op staat. Geen groepsfoto's waarbij de dames maar moeten raden wie jij bent.

Kan iemand aanvullen?
Dat was een grote fout toen ik met Tinder begon: mijn eerste foto met een zonnebril. Nu heb ik een betere foto waarop je mij duidelijk ziet met blote ogen. Heb jij je bio aangevuld? Want blijkbaar is dat toch wel een must als ik het zo lees op internet. Verder heb ik een foto waar ik een sport beoefen en een foto waarop ik niet alleen met mijn gezicht, maar ook met mijn hele lichaam opsta. Maar ik zou nog mijn bio moeten aanvullen. Hebben jullie tips?
Kijk even wat de dames erop hebben staan ter inspiratie.

Ik heb daar gewoon een vlaggetje staan van het land waar ik woon (ik woon aan de grens met Nederland), hoe lang ik ben (ik ben niet klein namelijk) en mijn job zodat men weet dat ik vaak in het buitenland ben.

That's it.

Ik denk dat het helpt als je jouw interesses daar neerzet. Maar zorg ervoor dat je daar niet wanhopig overkomt.
Alle reacties Link kopieren
Een bio kan heel effectief zijn, maar dan moet je wel weten wat je opschrijft. Een copy-paste gaat je geen succes opleveren.
Als je heel middelmatig bent op Tinder, zul je weinig kans maken, want dat betekent dat 50% van de mannen daarop er beter uitzien als jij en een leukere bio hebben. Vrouwen swipen over het algemeen veel selectiever, dus die onderste 50% maakt weinig kans (En ik heb het over gemiddelden, want wat een ander aantrekkelijk vindt, kan heel anders zijn dan wat ik aantrekkelijk vind.)
Occam's razor
Alle reacties Link kopieren
Debora schreef:
20-10-2018 22:08
Een bio kan heel effectief zijn, maar dan moet je wel weten wat je opschrijft. Een copy-paste gaat je geen succes opleveren.
Als je heel middelmatig bent op Tinder, zul je weinig kans maken, want dat betekent dat 50% van de mannen daarop er beter uitzien als jij en een leukere bio hebben. Vrouwen swipen over het algemeen veel selectiever, dus die onderste 50% maakt weinig kans (En ik heb het over gemiddelden, want wat een ander aantrekkelijk vindt, kan heel anders zijn dan wat ik aantrekkelijk vind.)
Mijn bio is voorlopig leeg, wat misschien één van de redenen is. Ik ga dat eens invullen en iets unieks proberen inzetten zodat ik hierdoor misschien meer opval en meisjes dan nieuwsgierig zijn & uiteindelijk wel de goeie kant swipen? Komen profielen die je al gezien hebt soms terug of is dit enkel als je een nieuw account maakt? Hoeveel foto's zijn ideaal voor een Tinder profiel? Ik heb er nu 4. 1 is veel te weinig en 9 te veel dus ertussen lijkt mij ideaal: 4 à 6?
Tinder is geen wetenschap... Hou toch op met deze onzin.
Alle reacties Link kopieren
KaleKip schreef:
20-10-2018 23:11
Tinder is geen wetenschap... Hou toch op met deze onzin.
Nah, denk het ook wel. Als 1 foto heeft met een zonnebril op of 4 foto’s van verschillende activiteiten. Praat makkelijker en de ander weet beter wie je bent.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet zoveel inspiratie voor mijn bio. Hebben jullie tips?
Nee.
the_Wicked_Witch schreef:
21-10-2018 18:45
Nee.
:proud:

Ik ook niet. Een goede bio is iets persoonlijk. Dus het is wellicht ook beter zo.
hoopdoetleven schreef:
21-10-2018 18:43
Ik heb niet zoveel inspiratie voor mijn bio. Hebben jullie tips?
Nou vooruit! Schrijf wat je wilt.... als er maar geen 'spontaan', 'sushi', 'Bourgondisch' of 'prettig gestoord' in voorkomt...
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zit ik aan 300 swipes naar rechts, maar nog altijd geen matches. Allez ja, eentje. Maar ik denk dat het een fake account is. Ze heeft maar één foto en niets van informatie.
hoopdoetleven schreef:
22-10-2018 00:55
Volgens mij zit ik aan 300 swipes naar rechts, maar nog altijd geen matches. Allez ja, eentje. Maar ik denk dat het een fake account is. Ze heeft maar één foto en niets van informatie.

Knul, Tinder is niet jouw medium. Bedenk iets anders om aan een date te komen.

En eerlijk gezegd, het wordt nu knap vermoeiend.
anoniem_361866 wijzigde dit bericht op 22-10-2018 11:08
0.51% gewijzigd
hoopdoetleven schreef:
22-10-2018 00:55
Volgens mij zit ik aan 300 swipes naar rechts, maar nog altijd geen matches. Allez ja, eentje. Maar ik denk dat het een fake account is. Ze heeft maar één foto en niets van informatie.
Zolang je niks zegt ga je er niet achter komen.
In je bio kort jezelf omschrijven. Lengte, waar hou je van (sport, sociale activiteiten), als je vegetariër of vegan zou ik dit ook benoemen en wat zoek je (sex, relatie) en de regio waar je woont.
En zorg dat je een beetje vriendelijk kijkend op een foto staat.
Alle reacties Link kopieren
kapow schreef:
22-10-2018 11:00
Zolang je niks zegt ga je er niet achter komen.
In je bio kort jezelf omschrijven. Lengte, waar hou je van (sport, sociale activiteiten), als je vegetariër of vegan zou ik dit ook benoemen en wat zoek je (sex, relatie) en de regio waar je woont.
En zorg dat je een beetje vriendelijk kijkend op een foto staat.
Zou ze dat zo belangrijk vinden hoe groot je bent? Dat kan ze toch wat afleiden uit de foto? Is het slim om er ook op te zetten dat ik niet rook?
hoopdoetleven schreef:
22-10-2018 13:10
Zou ze dat zo belangrijk vinden hoe groot je bent? Dat kan ze toch wat afleiden uit de foto? Is het slim om er ook op te zetten dat ik niet rook?
Heb je nu werkelijk niet in de gaten hoe obsessief en wanhopig je bezig bent?
Dit gaat je voor niemand aantrekkelijk maken, geloof me
hoopdoetleven schreef:
22-10-2018 13:10
Zou ze dat zo belangrijk vinden hoe groot je bent?
Ik heb al gezegd waarom die info relevant is.
Dat kan ze toch wat afleiden uit de foto?
Nee. Dat is het hele punt. Dat kan je niet afleiden uit een foto.
Is het slim om er ook op te zetten dat ik niet rook?
Als een rokende vrouw voor jou een afknapper is (kan ik me goed voorstellen) kan je dat vermelden. Als ik dat zie swipe ik naar links. Want ik rook.
hoopdoetleven schreef:
22-10-2018 13:10
Zou ze dat zo belangrijk vinden hoe groot je bent? Dat kan ze toch wat afleiden uit de foto? Is het slim om er ook op te zetten dat ik niet rook?
Hoe gaat het nu met je? Of ben je druk met daten? :mrgreen:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven