Tinder Gold

26-01-2020 14:16 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gezien ik bij Tinder zelf niet terecht kan voor mijn vraag...dan maar een poging hier!

Ik zou graag Tinder ontdekken, doch gezien ik echt net single ben, twijfel ik...

Ik wil namelijk mijn prille ex niet tegen de schenen stompen en gezien vele vrienden van haar hier actief zijn, is het kwestie van tijd dat ze dit ontdekt uiteraard...

Nu heb ik me laten vertellen dat men via de betalende Tinder Gold zelf kan kiezen wie je ziet en wie jou te zien krijgt... Dat je enkel zichtbaar bent voor diegene die je zelf hebt geliket...

Kan iemand dit bevestigen!?
Alle reacties Link kopieren
Kan ik niet bevestigen noch ontkennen
Alle reacties Link kopieren
Who cares. Het is je ex.
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Alle reacties Link kopieren
louti schreef:
26-01-2020 14:28
Who cares. Het is je ex.
Dat. Of is ze dat toch niet?
Geld in Tinder steken vind ik echt weggegooid geld. Tinder heeft niet voor niets voldoende gratis functionaliteiten beschikbaar. Ik heb er dus nooit voor betaald, maar kan me niet voorstellen dat je dan zelf kan kiezen wie jou te zien krijgt. Want dan zouden de betalende leden elkaar dus nooit tegen kunnen komen.
Alle reacties Link kopieren
MrsLady schreef:
26-01-2020 14:50
Geld in Tinder steken vind ik echt weggegooid geld. Tinder heeft niet voor niets voldoende gratis functionaliteiten beschikbaar. Ik heb er dus nooit voor betaald, maar kan me niet voorstellen dat je dan zelf kan kiezen wie jou te zien krijgt. Want dan zouden de betalende leden elkaar dus nooit tegen kunnen komen.

Wel als je elkaar liket he!
Alle reacties Link kopieren
Is het wel je ex?

(ken iets teveel mensen in een relatie die toch op Tinder gingen, jammer dat dat tegenwoordig zo gefaciliteerd kan worden)
Alle reacties Link kopieren
Steph86 schreef:
26-01-2020 14:55
Wel als je elkaar liket he!
En hoe vind je elkaar dan voor je elkaar liked?
:lightbulb:
Ik ken tinder niet maar afgaande op de op: je kan elkaar alleen zien als je die persoon hebt geliked.
Dat betekent dus dat alle betalende mensen elkaar nooit kunnen vinden.
Ze liken mekaar immers nog niet.

Niet heel logisch.

Snap sowieso niet waarom je zo moeilijk doet.
Of je gaat op tinder en wat je ex en vriendinnen denken zal je worst zijn.
Of je wacht tot je wat langer single bent.
Hoe wanhopig om meteen hup op tinder te gaan. Gokje: het gaat om seks en niet om een nieuwe relatie.
-Wit beyond measure is man's greatest treasure.-
Rowena Ravenclaw
Alle reacties Link kopieren
Antwoord op je vraag: dit is inderdaad mogelijk met Tinder Gold. Dan kun je instellen dat alleen mensen die jij liked jou te zien krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat schijnt te kunnen. Dan zien alleen de mensen je die jou een like geven.
Beetje sneaky doen zodat anderen je niet kunnen zien op Tinder en je vriendin inlichten?
Alle reacties Link kopieren
Ja dat kan gewoon. Precies om deze reden had ik ook betaalde Tinder. Alleen mensen die ik interessant vind hoeven mij te zien. Dit had overigens niks te maken met in een relatie zitten, maar alles met werk en privé gescheiden willen houden.
Alle reacties Link kopieren
Klopt! Je kunt instellen dat alleen de personen die jij liked, jou profiel kunnen tegenkomen. Er was laatst een actie zag ik, dat het 7 euro is voor een maand. Ik weet niet of deze nog geldig is ;)
grow a pair

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven