Tinder matches Googlelen

19-05-2020 18:42 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
dido72 wijzigde dit bericht op 21-05-2020 09:48
99.93% gewijzigd
Te hoog gegrepen bestaat niet. Je hebt toch een match? Dus dan zag hij ook iets in jou ;-)
Je weet dat hij op een aantal sites kan zien wie hem heeft bekeken?
Niq schreef:
19-05-2020 18:45
Je weet dat hij op een aantal sites kan zien wie hem heeft bekeken?
Ja, maar dan moet je wel behoorlijk computer savvy zijn om het IP-adres te achterhalen, en daar moeite voor doen ook:).
Hij weet jouw naam toch ook? Dan zie hij bijvoorbeeld op Linkedin, die en die bekeken je profiel.
dido72 schreef:
19-05-2020 18:58
Ja, maar dan moet je wel behoorlijk computer savvy zijn om het IP-adres te achterhalen, en daar moeite voor doen ook:).
Linkedin? Krijg je gewoon een melding van. Moet je wel zelf ingelogd zijn, dat wel.
Je komt inderdaad behoorlijk obsessief over.. waarom wil je iemand zo uitpluizen? Ik Google alleen als ik de foto niet vertrouw..
En zonder inlog zie je stukken minder. Of gebruik je neppe accounts ;)
Het is natuurlijk wel jammer als je hem echt leuk vindt en hij jou ook, dan weet je alles al en valt er weinig te vertellen voor hem. Geen verrassingen enzo.
Ik zou dat ook doen.

Voor jou gaat het verder dan nieuwsgierigheid. Je wordt er erg onzeker van. Besluit dat je het niet ziet zitten en gaat dan een chat sturen. Dat snap ik dan weer niet.
Niq schreef:
19-05-2020 18:59
Hij weet jouw naam toch ook? Dan zie hij bijvoorbeeld op Linkedin, die en die bekeken je profiel.
Je kunt instellen dat iemand alleen ziet dat een anoniem iemand zijn profiel bekeken heeft.
minnimouse schreef:
19-05-2020 19:03
Je kunt instellen dat iemand alleen ziet dat een anoniem iemand zijn profiel bekeken heeft.
Vast niet overal. Toch?
Niq schreef:
19-05-2020 19:05
Vast niet overal. Toch?
Bij LinkedIn wel. Ik weet niet waar TO nog meer heeft gekeken.
Overal waar ze zijn naam kan vinden natuurlijk.
Tja, ik google ook weleens mensen. Het lijkt mij dat je alleen op ingelogde socialmediasites eventueel kunt zien wie je bekeken heeft.
Op LinkedIn kun je dat dus uitzetten. Op Facebook weet ik niet, maar volgens mij krijg je niet te zien dat Pietje je profiel bekeken heeft.
Je staat hier niet alleen in, dido72, maar het is wel jammer dat je er je dagen zo door laat beinvloeden. En dan vooral heel negatief. Probeer het dan te zien als een spelletje en als je echt denkt bij een leuke chat en foto probeer je dan een keer goed in te houden. Kijk dan bijvoorbeeld alleen een paar foto's op zijn FB.
Gewoon dat niet straks alle gesprekken oud nieuws voor je is.
Ik google mensen wel en verwacht ook dat ze mij googelen. Niet alleen dates; ook nieuwe collega’s bijvoorbeeld. Vind dat niet raar.
Maar jij bent wel erg obsessief en je verbindt er ook wel rare conclusies aan. Zonde, want zo te lezen zit je jeZelf ermee in de weg.
Niq schreef:
19-05-2020 19:11
Je staat hier niet alleen in, dido72, maar het is wel jammer dat je er je dagen zo door laat beinvloeden. En dan vooral heel negatief. Probeer het dan te zien als een spelletje en als je echt denkt bij een leuke chat en foto probeer je dan een keer goed in te houden. Kijk dan bijvoorbeeld alleen een paar foto's op zijn FB.
Gewoon dat niet straks alle gesprekken oud nieuws voor je is.
Dankjewel, dat ik niet de enige ben:) En niet alleen social media sites hoor. Ik heb weleens iemand gegoogled met naam, stad en sport en zo vond ik geboortedatum... etc. Ga nu niet allerlei andere "geheimen" verklappen, maar ik zou een goede detective zijn:)
En op LinkedIn altijd anoniem natuurlijk!
minnimouse schreef:
19-05-2020 19:10
Tja, ik google ook weleens mensen. Het lijkt mij dat je alleen op ingelogde socialmediasites eventueel kunt zien wie je bekeken heeft.
Op LinkedIn kun je dat dus uitzetten. Op Facebook weet ik niet, maar volgens mij krijg je niet te zien dat Pietje je profiel bekeken heeft.
Volgens mij kun je alleen op bedrijfspagina's zien dat er geklikt is (hoeveel keer, niet wie).
Je bent vast niet de enige als er zelfs een nummer over is:

https://youtu.be/8wxBLq_C2KQ

;-)
Je moet niet alles geloven wat je denkt
Zeewater8669 schreef:
19-05-2020 18:59
Linkedin? Krijg je gewoon een melding van. Moet je wel zelf ingelogd zijn, dat wel.
Als je zelf geen Linkedin hebt kan je toch anoniem kijken zeker? Anders moet ik daar ook gelijk mee stoppen :sherlock:
Mimali schreef:
19-05-2020 20:03
Als je zelf geen Linkedin hebt kan je toch anoniem kijken zeker? Anders moet ik daar ook gelijk mee stoppen :sherlock:
Ja natuurlijk.
Als je niet ingelogd bent kunnen ze toch sowieso niet zien dat je gekeken hebt.
Te hoog gegrepen?
Dus eigenlijk vind je jezelf minder?

Zijn ex is niet voor niets zijn ex.
En iemand kan wel bloedmooi zijn , maar heeft ze ook een heel goed karakter?
Ik doe wel foto reverse. Ik kom er juist vaak achter dat er veel catfish zijn. En vervolgens krijg ik contact met de echte persoon achter de foto’s die vaak gewoon een relatie heeft maar blij is dat ik hem op de hoogte stel. Ik heb dus helemaal niks met online daten.
Maar waarom de obsessie? Snap ik niet zo. Begrijp ik je goed? Het chatten loopt stroef en jij bent en blijft wel geïnteresseerd? De ander reageert weinig en komt niet geïnteresseerd over?
De meeste mannen swipen alle vrouwen naar rechts want vrouwen zijn veel kieskeuriger.
Had laatst een post in een ander topiv gedaan over de Wandeldate en gelezen over een activiteitclubs.
https://www.dewandeldate.nl/
https://b9.nl/activiteitenclubs/index.htm
Daar ontmoet je veel mensen als je wil in groepen ook.
Obsessie is niet gezond en heel vervelend voor de ander. Onderzoek bij jezelf hoe dat komt en probeer gezond constructief gedrag aan te leren en uit de obsessie te blijven. Ik heb een ex gehad met een obsessie voor mij daar ook wat over gepost in een ander topic van iemand over contact/gebiedsverbod. Heb ik veel last van gehad en me onveilig gevoeld. Dat heeft me lange tijd heel boos gemaakt. Moet altijd op me hoede zijn. Hoop dat jou obsessie Zich beperkt tot internet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven