Tinder matches Googlelen
woensdag 20 mei 2020 om 19:59
Ha ha thanks! Komt dus veel voor. Voel me iets minder stom.botanietje schreef: ↑19-05-2020 19:57Je bent vast niet de enige als er zelfs een nummer over is:
https://youtu.be/8wxBLq_C2KQ
![]()
woensdag 20 mei 2020 om 20:06
Dat klopt wel voor een groot deel. Maar als ik veel date ervaringen hier lees, denk ik ook vaak waarom een date met iemand die je sowieso niet zag zitten. Misschien leuke verhalen, maar ook niet fijn lijkt me.
woensdag 20 mei 2020 om 20:56
Wow calm your tits, inspector gadget.
Waarom wil je dat allemaal uitpluizen? Wil je niet liever face to face meer weten over iemand? Wat hoop je te vinden?
En wat vind jij allemaal dat je dagenlang opzoek kan zijn naar dingen? (Oprecht benieuwd hiernaar)
Ik zoek op insta of fb als ik wederzijdse interesse voel. Een leuk spontaan gesprek dat soepel loopt een tijdje, maar ik doe dat simpelweg omdat ik meer foto's wil zien uit nieuwsgierigheid. Maar daar houdt het ook wel op.
Waarom wil je dat allemaal uitpluizen? Wil je niet liever face to face meer weten over iemand? Wat hoop je te vinden?
En wat vind jij allemaal dat je dagenlang opzoek kan zijn naar dingen? (Oprecht benieuwd hiernaar)
Ik zoek op insta of fb als ik wederzijdse interesse voel. Een leuk spontaan gesprek dat soepel loopt een tijdje, maar ik doe dat simpelweg omdat ik meer foto's wil zien uit nieuwsgierigheid. Maar daar houdt het ook wel op.
woensdag 20 mei 2020 om 21:11
Ik vind het juist wel verstandig om even te kijken op social media. Ik heb een vriendin die bij elke man gelijk denkt dat het de ware is maar vaak genoeg blijkt de man in kwestie een relatie te hebben of er heel anders uit te zien dan op de foto en zich als een ander voor te doen. Toch zonde van de tijd die je erin stopt.