Tinder....

23-05-2018 08:46 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Graag uw persoonlijke mening:

Laatst beweerde ik hier nog bij een topic over daten dat Tinder een neuqapp is maar vanwege het feit dat ik nu al anderhalf jaar geen seks heb gehad en dus ook niet heb gedate een profiel op Tinder gezet.

Of ik ben een godswonder of de mannen op Tinder liken gewoon elke vrouw, het geval is dat ik goed in de markt lig vooral in de leeftijd 26 tot en met 30 jaar.

Inmiddels heb ik contact met verschillende, denk ik leuke, mannen die allemaal wel willen afspreken.

Zelf ben ik ambivalent: wel een fuckbuddy maar toch ook niet, fwb of toch vaste relatie? Vaste relatie klinkt toch ook weer benauwend....

Er is een man, ongeveer mijn leeftijd, die wel graag serieus wil worden, een jonge gast die seks wil maar ook leuke dingen wil doen en zelfs al sprak van samen op vakantie gaan en natuurlijk de jonge gasten die het met een vrouw willen doen van mijn leeftijd.

Zaterdag een date met serieuze man en ik heb er zin in.

Nu komt het: eigenlijk wil ik daten met allerlei mannen, vooral de jonge gasten vind ik wel spannend alhoewel ik niet weet of ik seks met ze wil.

Ik heb het idee dat ik niet 'loyaal' ben wanneer ik op date ga met veel verschillende mannen en voel mij lullig tegenover de serieuze kandidaat als ik het weekend daarop bijvoorbeeld met een ander afspreek.

Aan de ene kant wil ik dus geen one night stand of casual seks maar ook weer wel, aan de andere kant wil ik wel vast maar toch ook weer niet....

Heb sowieso geen zin om seksloos verder te gaan en als vrijgezel......ik weet het grwoon niet.

Is dit herkenbaar? En hoe Tinderen/daten jullie?
gewoon eerlijk zijn tegen jezelf (echt alleen seks, je wil echt niks anders?) en eerlijk tegen de mannen ("ik wil echt alleen seks, niks anders"), dan kan er weinig misgaan.
Neuk ze!
Doe waar je zin in hebt.
je bent niemand echt iets verplicht maar het is wel mooi als je eerlijk bent over je ambivalentie
Lorem Ipsum
Je kunt toch gewoon doen wat je wil, zolang je er maar eerlijk over bent? Dan kunnen ze zelf beslissen of ze er dan alsnog in mee willen gaan.
Je moet doen waar je zin in hebt. Ik zou wel even informeren bij de serieuze date, wat zijn verwachtingen zijn. Kan best zijn dat hij afknapt op het moment dat hij weet dat jij er meerdere dates op na houdt. En als hij dat niet leuk vind, dan zul jij moeten kijken wat je belangrijker vindt: deze serieuze gast, of toch liever nog een beetje rondneuken. Is niks op tegen, hoor. Maar wel eerlijk tegenover hem.
Ik heb al heel lang niet meer gedate, dus wat dat betreft heb ik geen tips. Valt me alleen op in je post dat je bij voorbaat graag wil weten waar je zelf aan toe bent terwijl je dat blijkbaar nog niet weet. En dat is verder prima, dan bepaal je het toch tijdens de date? En als je meerdere mannen wilt daten, doe je dat. Voelt dat goed, ga je ermee door. Voelt dat niet goed, stop je ermee. Veel plezier!
Whoever said "Out of sight, out of mind" never had a spider disappear in their bedroom.
Je ziet het veel eenvoudiger dan het is, niet denken dat je van tevoren weet hoe een date zal lopen. Hoe leuk het online contact ook is, weinig kans dat je wanneer het zover is ook effectief met die mannen wil doen wat je jezelf had voorgenomen. Tenzij je lat wel heel erg laag ligt.
En het ligt ook niet allemaal in jouw handen, de ander heeft ook nog iets te zeggen. Al zijn mannen vaak minder kieskeurig, zolang ze maar kunnen ontladen.
Kortom, je weet niet wat je wilt. In dat geval kun je beter beginnen met losse contacten dan met een vaste relatie.
- Niet te veel analyseren van tevoren.
- En eerlijk zijn als iemand laat blijken serieuze intenties te hebben en jij staat er anders in.

Zijn wij nog geen match??? :-D
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
trouwens, zelfs als ik echt serieuze intenties had date ik niet exclusief

je solliciteert toch ook op meerdere banen tegelijk
Lorem Ipsum
.
anoniem_360208 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 13:52
0.00% gewijzigd
Je begint er aan dan zie je vanzelf hoe het loopt. Gewoon eerlijk zeggen wat je wil. Succes
Bedankt voor jullie reacties.

Ik zal inderdaad op het moment zelf wel zien hoe het klikt.

Weet gewoon zelf niet goed wat ik wil en inderdaad, bij 99% van die gasten zal ik 1 van de velen zijn.

Zal gewoon plezier hebben en als ik met een wil seks wil, why not?
anoniem_369373 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 12:38
Reden: Kromme zin
0.95% gewijzigd
.
“Laatst beweerde ik hier nog bij een topic over daten dat Tinder een neuqapp is maar vanwege het feit dat ik nu al anderhalf jaar geen seks heb gehad en dus ook niet heb gedate een profiel op Tinder gezet.”

Dus je had al een mening over iets waar je totaal geen ervaring mee had? Over dom gesproken.
Anyhow, doe gewoon waar je zin in hebt, zolang je maar je eigen grenzen bewaakt en eerlijk bent over je intenties. Dat jij sex wilt met date A wil niet zeggen dat dat ook zal gebeuren, net als dat jij nee kan zeggen tegen date B ondanks z’n mooie blauwe ogen. Kom eerst maar tot een daadwerkelijke afspraak, dan ook dat hij op komt dagen én dan is het nog de vraag of de welbekende klik er is.
Laat t een beetje los want niet alles valt te plannen.
Eerlijk zijn tegenover je date's
Ook die man met serieuze intenties zal vast wel bereid zijn om een paar keer seks met jou te hebben wetende dat het geen serieuze relatie gaat worden. Dan date hij ook daarnaast gewoon door.

En al die toyboys, dan zie je op zo'n date wel of die het snapt en in staat is om jou te verleiden. Zie je het niet zitten, wees dan eerlijk en snel eerlijk.

En ja, Mannen zeggen op zo'n 80% Ja op Tinder, omdat ze weten dat relatie materiaal onafhankelijk is van goed uitziend lustmateriaal. Oftewel, ze willen eerst iemand ontmoeten en leren kennen voordat ze besluiten tot een relatie, welk besluit los staat van het besluit of ze wel of geen seks met iemand willen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Pusswithoutboots schreef:
23-05-2018 12:04

Zal gewoon plezier hebben en als ik met een wil seks wil, why not?
kom je hier dan nog vertellen hoe die jonge jongens het gedaan hebben? we leven met je mee.
haha ja precies, we blijven je graag bijstaan in het proces verder, enige vereiste is een overvloed aan details
Lorem Ipsum
Zal jullie op de hoogte houden. Aanstaande zaterdag date met mr. Serieus...
Niet te eerlijk zijn. Waarom zou je ? Je bent single.

Tinder is een hook up app.

Je date 1 of 2 x en kijkt voelt of je met elkaar gaat doen.

Mijn ervaring is dat je niet weet wat er dus allemaal is wanneer zijn broek omlaag gaat. Je weet niet hoe goed iemand is in bevredigen bijvoorbeeld oraal. Je moet het veilig doen. Das het risico van naar bed gaan met een vreemde. Lijkt op een one night stand. Maar anyway..
ik heb de meest komische dates gehad & drama dates & meeste avontuurtjes...

Je zal het oppervlakkige geneu* en gedate beau worden of juist niet.
Zie je dan wel. Het is jou tijd & jou lichaam .

Ik tinder never nooit meer. Oppervlakkig shit kwam me neus uit. Kan net Zo goed hoertje worden als weer op tinder ga. Als ik sex wil ga ik naar de kroeg op stap en kom ik vaak iemand tegen. Maar dan heb ik ermee gedanst en gepraat meteen.

Door al da oppervlakkig tinderdaten ben ik wel echt gaan nadenken. Wil me eigen vast partner , en intimiteit. En op tinder heb/had k het toen niet gevonden.

Wens je succes! Wie weet heb je meer geluk.
@Ilovefairytales, ik heb in de gaten dat er gasten zijn die meteen naar mijn huis willen komen om seks te hebben zonder eerst elkaar gezien en gesproken te hebben. Mijn huis is sowieso verboden terrein dus die match hef ik meteen op.

Ook zijn er veel die nooit iets zeggen via de app of niet meer reageren.

Ik ben wat Tinder betreft ook ambivalent omdat ik niet in de rondte wil neuken alhoewel het in theorie best leuk klinkt.

Veilig ga ik het sowieso doen want ik zit niet te wachten op een soa, bah.

In elk geval bedankt voor je reactie, je hebt mij weer even reality check gegeven.
@turquasi, je hebt gelijk in de zin van dat ik niks verplicht ben aan gasten die ik niet ken en de intenties niet duidelijk van zijn.
Ach ik ken voldoende succesverhalen hoor. Het ligt gewoon aan hoe he er zelf instaat. Hoe je gesprekken laat verlopen. Stel je jezelf op als iemand voor een sexueel avontuurtje of wil je een relatie en stel je je zo op.

Ik ben mijn vriend ook tegen gekomen op tinder en wij waren vanaf het begin wel met een serieuze insteek. Hij is het soort man dat je niet verwacht tegen te komen via Tinder.
In mijn omgeving ook echt veel stelletjes via tinder die nu trouwen en of kinders krijgen.

Het (tinder) is eerder een manier van contact leggen. Wat er uiteindelijk irl gebeurt dat is aan jullie. Zoveel mensen zoveel wensen. Ook op tinder
Pusswithoutboots schreef:
24-05-2018 10:58

Ik ben wat Tinder betreft ook ambivalent omdat ik niet in de rondte wil neuken alhoewel het in theorie best leuk klinkt.
het lastige is dat de meesten gewoon niet zo best kunnen neuken. wat je wilt is een adresboekje van vijf, zes mannen die er goed in zijn. zodat je nooit zonder zit en altijd wel kunt afspreken. liefst beetje verschillend zoals die serieuze (daar ken je dan nog een beetje mee praten), die jonge en nog wat andere smaakjes.
voordat je d'r vijf of zes gevonden hebt moet je toch door die shit heen van het uitproberen met alle drama dates van dien. ik zit nu te denken, als 1 op de 8 een beetje echt een beetje goed is in bed, dan moet je er dus hoeveel? iets van 50 of zo afwerken voordat je je adresboekje klaar hebt. nou, ga d'r maar aan staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven