Tinderdate?
donderdag 27 juli 2017 om 21:13
Ik heb weleens een scharrel via tinder gehad die ik regelmatig zag, me continu tagde op fb, totdat hun '1 year anniversary' in m'n timeline verscheen.. dus het kan inderdaad.Danya123 schreef: ↑27-07-2017 21:09Zou je denken? En mij dan wel 'openbaar taggen' op Facebook en reageren op foto's en weet ik wat?
Zelf heeft hij gezegd dat het 6 maanden geleden is uitgegaan met zijn ex. Ik geloof dit wel op de een of andere manier... maar toch is het raar.
Hij heeft wel eens gezegd bang te zijn dat het dalijk zal tegenvallen of één van ons meer wil en de ander niet en we daarna dus geen contact meer zouden hebben... Zou 't kunnen?
donderdag 27 juli 2017 om 21:16
Jeetje.. het kan dus allemaal. Ik vertrouw mensen soms ook té snel.. maar goed, eens even afwachten.appelflapje* schreef: ↑27-07-2017 21:13Ik heb weleens een scharrel via tinder gehad die ik regelmatig zag, me continu tagde op fb, totdat hun '1 year anniversary' in m'n timeline verscheen.. dus het kan inderdaad.
donderdag 27 juli 2017 om 21:35
donderdag 27 juli 2017 om 21:35
Hij hoeft er echt niet per se een ander op na te houden. Ik vind Tinderen heel leuk en het uitgebreid praten ook, maar het afspreken verschrikkelijk. Ik ben dus ook iemand die het afspreken zo lang mogelijk uitstelt, uiteindelijk een datum afspreekt en daar zich dan maar aan vast gaat houden. Bij mij slaan ook de knoppen door als je dan ineens zou vragen of het eerder zou kunnen. En ik heb thuis geen ander zitten en heb ook echt wel de intentie om af te spreken en te kijken of een relatie er eventueel in zit. Alleen doordat ik me zo intens kut altijd voel voor een date stel ik het zo lang mogelijk uit.
donderdag 27 juli 2017 om 21:55
Ik zou zelf niet meer reageren. Als hij vraagt waarom zeg je niets. Leg je uit. Dat je geen zin hebt in liegende of zwijgende mannen. Bloedt het contact dood? Dan moet het zo zijn op een of ander manier. Ga alsjeblieft niet achter de kont aan bij zo'n vent... je weet immers niet wie hij echt is..
Bam!!!!
donderdag 27 juli 2017 om 22:04
hij houdt een ontmoeting overduidelijk en opvallend af: hij wil niet
en nog belangrijker, waarom zou jij iemand willen die al ingewikkeld doet voor je elkaar goed en wel gezien hebt
4 weken na de match en nog geen ontmoeting, dan ben je meestal ver over de houdbaarheidsdatum heen
je hebt dan al zo'n beeld van de ander gecreëerd in je hoofd dat het alleen nog maar tegen kan vallen
er loop ook een tinder topic hier op het forum, je kunt daar meeschrijven
en nog belangrijker, waarom zou jij iemand willen die al ingewikkeld doet voor je elkaar goed en wel gezien hebt
4 weken na de match en nog geen ontmoeting, dan ben je meestal ver over de houdbaarheidsdatum heen
je hebt dan al zo'n beeld van de ander gecreëerd in je hoofd dat het alleen nog maar tegen kan vallen
er loop ook een tinder topic hier op het forum, je kunt daar meeschrijven
donderdag 27 juli 2017 om 22:07
't Zal je vent maar zijn zeg.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
donderdag 27 juli 2017 om 22:38
Ik was gelijk klaar met mannen die ineens aangaven toch niet te willen afspreken doordat het verleden mee speelde. Ga dan niet daten dacht ik dan want daar ben je overduidelijk nog niet aan toe. Kaartte ik dat aan, oeh, dan waren ze gelijk gepikeerd en was ik de bitch. Tuurlijk. Dat ik een gevoelige snaar raakte klopte natuurlijk niet 
Ik zou het erg fijn vinden als mannen zich eens goed realiseren dat opnieuw gaan daten o.a. betekent dat je daar ook aan toe bent en niet vervolgens de shit van je verleden als excuus gebruikt om het uiteindelijk niet te doen en dat te botvieren op je date. Date dan (voorlopig) gewoon niet en zie dat onder ogen ipv je gedeukte ego op te krikken en puur voor de aandacht gaan. Geldt ook voor vrouwen trouwens. En overigens niet alleen voor Tinder
Ik zou het erg fijn vinden als mannen zich eens goed realiseren dat opnieuw gaan daten o.a. betekent dat je daar ook aan toe bent en niet vervolgens de shit van je verleden als excuus gebruikt om het uiteindelijk niet te doen en dat te botvieren op je date. Date dan (voorlopig) gewoon niet en zie dat onder ogen ipv je gedeukte ego op te krikken en puur voor de aandacht gaan. Geldt ook voor vrouwen trouwens. En overigens niet alleen voor Tinder
iceteapeach wijzigde dit bericht op 28-07-2017 01:19
39.96% gewijzigd
Krijg motto niet verwijderd :-)
vrijdag 28 juli 2017 om 00:37
Hoewel ik deels met je mening mee kan gaan, toch de vraag: wat is jouw ervaring of roeptoeter je maar wat in het wilde weg omdat je dat vnl hebt gelezen? Of heel slechte ervaringen hebt gehad, dat kan ook nog.
vrijdag 28 juli 2017 om 02:29
Ja, dat kan. Ik lees vooral dat je de 'schuld' bij jezelf zoekt ipv de issue daar te laten waar hij hoort, nl. bij je date. Waarom zoek je het gelijk bij jezelf?