Tips om relaxed 'inkopen' doen als m/v koppel

18-06-2018 14:40 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om de x tijd verwen ik mezelf met een nieuw speeltje bij een winkel gerund door vrouwen uit Amsterdam. Ondanks online onderzoek vind ik het fijn om de toy in de winkel even in de hand te hebben, trillingen te voelen.
Tijdens het shoppen ben ik soms de enige klant, soms een van de.
Afgelopen weekend viel een koppel mij op door hun relaxedheid waarmee ze aan het winkelen waren. Hun keuze bespraken welke strapondildo, analplug of straponharnas set een fijne was.

Gezien ik vrijgezel ben vraag ik mij af wie heeft ook zo'n relaxte relatie waarin alles bespreekbaar is en wederzijdse interesse is in toys? Mijn ex-vriend was meer van het type dat mij alleen ging gaan i.p.v. de meerwaarde inzag om af en toe eens samen 'inkopen ' te doen. Toys was iets voor vrouwen. Iets wat ik in volgende relatie ga veranderen :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde als tip geven: een keer weekboodschappen op maandagochtend met auto want dan is het rustig.

Maar dat bedoelde je dus niet.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
in mijn relatie is alles bespreekbaar.
Maar je wil tips??? Nou ja gewoon overal over praten.
Alle reacties Link kopieren
Zo lopen wij ook door een 'toy' store :sun: Gewooon overleggend wat we willen, soms uitleg vragen aan de verkopende.
zoek gewoon de juiste mens :) een ex-vriend vond onnodig en erg ingewikkeld en wilde niet aan de speeltjes, een ex-scharrel (m) was er gek op en we stuurden elkaar linkjes en alles, ik vermoed dat we ook zo bij diezelfde winkel terecht waren gekomen.

een ex-vriendin vond het onnodig te veel op seks met mannen lijken, dus die wilde er ook niets van weten. een ex-vriendin vond het fantastisch, met haar ook naar die winkels geweest, gepast, besproken etc.

en mijn huidige vriendin houdt er ook van, daar zie ik dit ook geen probleem zijn.

kortom; het ligt echt aan de mens. Mijn wat meer seksueel geremde partners, of partners met een idee van "hoe het hoort" of die seks zien als iets ingewikkelds of "politieks" of of of.... die zouden dit never nooit niet doen. Mijn wat meer kink-vriendelijke partners, die ook echt van seks houden, genieten en ontdekken, die praten er wel makkelijk over.

De volgende dus gewoon met zorg en aandacht uitzoeken, zowel je bedgenoot als je speeltje :) Have fun!
Alle reacties Link kopieren
Als je vriend niet wil, wordt het nooit 'relaxed'. Als ie wel wil, is het altijd 'relaxed'.
EvyBlissy schreef:
18-06-2018 14:44
Ik wilde als tip geven: een keer weekboodschappen op maandagochtend met auto want dan is het rustig.

Maar dat bedoelde je dus niet.
Ik wilde nav titel ook zeggen boodschappen laten bezorgen haha
Alle reacties Link kopieren
Rosetrea schreef:
18-06-2018 14:51
Zo lopen wij ook door een 'toy' store :sun: Gewooon overleggend wat we willen, soms uitleg vragen aan de verkopende.
en ter plekke even uittesten natuurlijk :rofl:
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat hebben wij! Mijn partner was ook zo maar ik ben zo open als wat, dus op een gegeven moment kwam hij ook los en nu checken we samen speeltjes of libido-pillen...voors, tegens, alles
HEt is toch voor iets leuks en lekkers denk ik altijd. Waarom zou je er niet over willen praten ;)

Maar ik heb wel de 'gene' weg moeten halen bij partner.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij gaat het je niet alleen op het inkopen van toys, TO, maar zoek je iemand waarmee je gewoon je wensen kunt bespreken zonder je geremd te voelen. Dat is een vrij basale wens. Als je dit nu al in de gaten houdt, zal je vanaf het begin van je nieuwe relatie al open zijn en krijg je dit ook terug.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, wij doen dat soort dingen samen en kunnen daar gewoon over praten. Ik zou ook geen relatie willen hebben met iemand waarmee ik dat niet kon.
EvyBlissy schreef:
18-06-2018 14:44
Ik wilde als tip geven: een keer weekboodschappen op maandagochtend met auto want dan is het rustig.

Maar dat bedoelde je dus niet.
:mrgreen:
(ik verwachtte ook zo'n topic)
Hoeveel toys heb je nodig dan?
Alle reacties Link kopieren
Rooosjee schreef:
18-06-2018 15:15
Ja, dat hebben wij! Mijn partner was ook zo maar ik ben zo open als wat, dus op een gegeven moment kwam hij ook los en nu checken we samen speeltjes of libido-pillen...voors, tegens, alles
HEt is toch voor iets leuks en lekkers denk ik altijd. Waarom zou je er niet over willen praten ;)

Maar ik heb wel de 'gene' weg moeten halen bij partner.
Dan vraag ik me af waarom jullie libido-pillen nodig hebt als je seksleven zo goed is?
Frankly my dear, I don"t give a damn
TO, iemand met hetzelfde profielplaatje als jij schreef jaren terug mee in het Tinder topic. Uiteindelijk getrouwd met Tinderman. Hopelijk ben jij dat niet onder een andere nick? Dan ben je nu dus weer gescheiden o_o
Alle reacties Link kopieren
EvyBlissy schreef:
18-06-2018 14:44
Ik wilde als tip geven: een keer weekboodschappen op maandagochtend met auto want dan is het rustig.

Maar dat bedoelde je dus niet.
Daar dacht ik ook meteen aan; Ignorance is Bliss denk ik dan maar... :whistle:
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
18-06-2018 14:57
en ter plekke even uittesten natuurlijk :rofl:
AHAHAHAHAHAAAAAA!!!!! Lachuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
ywtje schreef:
18-06-2018 20:52
TO, iemand met hetzelfde profielplaatje als jij schreef jaren terug mee in het Tinder topic. Uiteindelijk getrouwd met Tinderman. Hopelijk ben jij dat niet onder een andere nick? Dan ben je nu dus weer gescheiden o_o
Nee, dat ben ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Rosetrea schreef:
18-06-2018 14:51
Zo lopen wij ook door een 'toy' store :sun: Gewooon overleggend wat we willen, soms uitleg vragen aan de verkopende.
ik mss ook :-D
Alle reacties Link kopieren
QueenArachnia schreef:
18-06-2018 15:22
Ja hoor, wij doen dat soort dingen samen en kunnen daar gewoon over praten. Ik zou ook geen relatie willen hebben met iemand waarmee ik dat niet kon.
Begrijpelijk. Voor mij voor het eerst dat het zo relaxed is. Hij begon zelf over zo'n feeldoe dildo. Heb wat review videos bekeken en zag dat je een sterke pc spier moet hebben anders is het niets. Dus twijfel tussen feeldoe en zo'n echte strapon met dubble dildo zodat het niet alleen maar mentaal genot is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven