Tips voor romantisch weekendje weg

10-07-2009 15:10 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar ideeen voor het eerste weekendje weg na het krijgen van ons tweede kind. Tevens zijn we 1 jaar getrouwd. Dus wie heeft er ideeen wat we kunnen gaan doen en waar te slapen?

Jaja, tuurlijk hebben we zelf ook al ideeen, maar wie weet zit er hier nog iets origineels bij.

Thanks, NJB
Wat is je budget? Wil je in Nederland blijven? Wil je stad of natuur om je heen?
Gezellig hotelletje gezocht voor nachtje zonder kinderen

heb je zelfde soort topic
en nee, de kamasutra hoeft niet geciteerd te worden
quote:Skytje schreef op 10 juli 2009 @ 15:13:

Gezellig hotelletje gezocht voor nachtje zonder kinderen

heb je zelfde soort topicEn wél binnen een half uur reageren hoor NJB!
Thanks. eh...we dachten aan Belgie, maar dat maakt niet zoveel uit. Sauna, jacuzzi oid would be nice. Maar ik sta eigenlijk open voor alle soorten ideeen. Vooral wat we overdag gaan doen. Manlief zit ook al te zoeken naar hotelletjes, maar ik wil eerst iets bedenken om overdag te gaan doen, zodat we niet ver uit de buurt een hotel gaan zoeken.

Budget, rond de 2-300 euro. (all in, dus ook de activiteit niet alleen het hotel)
gelukt
ja dan moet je wel naar belgië in nl ben je stuk duurder uit met alleen hotel al.

@5: dat zal ik nooit zeggen, veels te lang wachten dat half uur
quote:njb schreef op 10 juli 2009 @ 15:17:

gelukt Hihi (sorry ik ben melig, zal maar eens onder mijn eigen nick gaan reageren).
quote:njb schreef op 10 juli 2009 @ 15:17:

Thanks. eh...we dachten aan Belgie, maar dat maakt niet zoveel uit. Sauna, jacuzzi oid would be nice. Maar ik sta eigenlijk open voor alle soorten ideeen. Vooral wat we overdag gaan doen. Manlief zit ook al te zoeken naar hotelletjes, maar ik wil eerst iets bedenken om overdag te gaan doen, zodat we niet ver uit de buurt een hotel gaan zoeken.

Budget, rond de 2-300 euro. (all in, dus ook de activiteit niet alleen het hotel)Wij gaan volgende maand naar Belgie, Antwerpen, echt supercheap. Zal even opzoeken via welke site we hebben geboekt, is incl sauna, entree voor musea, stadsplattegrond....Moeten alleen nog andere activiteiten uitvogelen, maar lijkt me in Antwerpen niet zo'n probleem
www.zoweg.nl
In Antwerpen heb je ook B&B La Mona met eigen sauna op de kamer, eigen terras en superontbijt. Ik kom er net vandaan was echt heel leuk. En dan hou je ook nog een leuk budget over om dingen te doen.

www.lamona.be
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Ziet er ook goed uit Spijker!
was t zeker
Ik ben voor 2 jaar geleden hier geweest, was echt onwijs mooi!

Echt heerlijk wakker worden in een kasteelkamer.

De eigenaar en eigenaresse willen echt dat je een supertijd hebt en zijn erg gastvrij! Romantischer dan dit kan haast niet..

http://www.chateaulexhy.be/homenl.html
Je hebt een grote bioscoop in antwerpen, naja niet echt gezellig

Wel een keer tip gehad van een belg om bij een tent in de buurt van het sport paleis te gaan eten, schijnt erg goed te zijn.

Weet alleen de naam niet meer.
quote:palientje schreef op 10 juli 2009 @ 15:36:

http://www.chateaulexhy.be/homenl.html sorry maar wat een vreselijk nare kamers! Al die grote geweien en al dat streepjesbehang, nee laat ik daar maar niet heengaan!
Ik vind de locatie wel enorm fotogeniek!
buiten wel ja!
(Ik bedoelde ook binnen Ik vind het ook niet mooi, qua interieur, maar qua foto's maken is het een erg mooie locatie)
Dankjullie wel. Ziet er goed uit! Nog tips wat we kunnen gaan doen? Ben echt toe aan weer eens even tijd samen ipv dat t in teken staat van 'de kinderen' (madammeke moet alleen nog even de fles leren drinken....slik)
In de omgeving van Maastricht heb je een paar prachtige hotels van Camille Oostwegel. Vermoedelijk buiten je budget, maar het overwegen waard. Dan houd je de activiteit binnenskamers, maar dan refereer ik toch aan de kamasutra vrees ik.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
quote:njb schreef op 10 juli 2009 @ 16:09:

Dankjullie wel. Ziet er goed uit! Nog tips wat we kunnen gaan doen? Ben echt toe aan weer eens even tijd samen ipv dat t in teken staat van 'de kinderen' (madammeke moet alleen nog even de fles leren drinken....slik)Lakonia, www.lakonia.be Dat is je eigen privé eiland. Voor 117 (dacht ik, ik kan er een paar euro naast zitten) heb je twee uur je eigen eiland en een lunch via het hilton arrangement. Zeer aan te raden. Oh en als je wil vragen of je intiem kan zijn helemaal prive, ja, dat is juist de bedoeling!
njb, de site specialshotels.nl is zeker een aanrader. Ze hebben o.a. hele leuke aanbiedingen in Luxemburg in een kasteelhotel.

Zelf zijn we naar B&B de Heide geweest, met sauna en buitenjacuzzi. Alleen, da's een erg populair adres wat snel vol zit.
Leuk, leuk leuk! Dit worden meerdere weekendjes weg, vrees ik, hahahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven