Tja, en dat was het dan.... deel 2
dinsdag 31 januari 2012 om 14:51
Zullen we hier maar verder gaan met onze verhalen naar aanleiding van de post van allalone.
"Goedenavond,
Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...
God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...
Allalone...".
Hoop dat jullie het allemaal kunnen vinden, want ik kan die steun en schoppen onder mijn kont nog niet missen.
"Goedenavond,
Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...
God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...
Allalone...".
Hoop dat jullie het allemaal kunnen vinden, want ik kan die steun en schoppen onder mijn kont nog niet missen.
dinsdag 28 februari 2012 om 19:31
Weet niet of dat sterk is. Ik weet alleen dat zachte heelmeesters stinkende wonden maken. Ik moet ook spijkers met koppen slaan omdat mijn hele sociale leven wel in die stad ligt waar we samenwoonden. Evenals mijn studie en mijn werk..
Ik zit bij mijn ouders maar dat is ook tijdelijk en ik denk dat ik het pas echt allemaal kan gaan verwerken op het moment dat ik weer alleen op een kamer zit en de zaken met hem heb afgehandeld. Anders blijf ik het gevoel van losse eindjes houden snap je?
En als er morgen tranen komen dan komen die, en dan ziet hij ze maar, en dan belooft hij maar weer vanalles om het dragelijker te maken voor mij. Ik weet nu dat ook al haal ik daar hoop uit hij het toch niet gaat doen.. het kan me nooit meer zo hard raken als toen ik al zijn woorden nog voor waar aan nam..
Ik zit bij mijn ouders maar dat is ook tijdelijk en ik denk dat ik het pas echt allemaal kan gaan verwerken op het moment dat ik weer alleen op een kamer zit en de zaken met hem heb afgehandeld. Anders blijf ik het gevoel van losse eindjes houden snap je?
En als er morgen tranen komen dan komen die, en dan ziet hij ze maar, en dan belooft hij maar weer vanalles om het dragelijker te maken voor mij. Ik weet nu dat ook al haal ik daar hoop uit hij het toch niet gaat doen.. het kan me nooit meer zo hard raken als toen ik al zijn woorden nog voor waar aan nam..
dinsdag 28 februari 2012 om 19:33
@ Nightnurse.. dat is ook zo waar. alles doet me aan hem denken, die stomme reclame van ING ofzo, a penny for your thoughts, a nickle for a kiss blablabla daar hadden we het laatst nog over en toen zo gelachen en alles. Dingetjes in de supermarkt waar hij van hield, de herinneringen aan hem die ik hier heb bij mijn ouders, de boswandelingen alles, de kleisnte stomme dingen inderdaad.. en soms ben ik sterk en sta ik daar niet bij stil maar dan ineens koppel ik een gebeurtenis of een object aan een positieve herinnering aan hem en dan bam. Afgrond.
dinsdag 28 februari 2012 om 19:41
quote:Tirusha schreef op 28 februari 2012 @ 19:33:
@ Nightnurse.. dat is ook zo waar. alles doet me aan hem denken, die stomme reclame van ING ofzo, a penny for your thoughts, a nickle for a kiss blablabla daar hadden we het laatst nog over en toen zo gelachen en alles. Dingetjes in de supermarkt waar hij van hield, de herinneringen aan hem die ik hier heb bij mijn ouders, de boswandelingen alles, de kleisnte stomme dingen inderdaad.. en soms ben ik sterk en sta ik daar niet bij stil maar dan ineens koppel ik een gebeurtenis of een object aan een positieve herinnering aan hem en dan bam. Afgrond.
Ja..zodra ik die van de ING zie/hoor, kan ik wel janken!
dit hele huis doet denken aan hem, ook al zijn het niet alleen goede herinneringen...
Je bent op de goede weg, en zoals je al gelezen hebt hier, hebben we veel aan elkaar, proberen we elkaar sterker te maken en te houden...vreemd he, ook al ken je elkaar niet irl, toch voel je je begrepen....
Hoop over een jaar ofzo met zn allen terug te kunnen kijken op deze periode en er keihard om te kunnen lachen..
Ja..zodra ik die van de ING zie/hoor, kan ik wel janken!
dit hele huis doet denken aan hem, ook al zijn het niet alleen goede herinneringen...
Je bent op de goede weg, en zoals je al gelezen hebt hier, hebben we veel aan elkaar, proberen we elkaar sterker te maken en te houden...vreemd he, ook al ken je elkaar niet irl, toch voel je je begrepen....
Hoop over een jaar ofzo met zn allen terug te kunnen kijken op deze periode en er keihard om te kunnen lachen..
dinsdag 28 februari 2012 om 19:50
Of adele - someone like you
STUK ga ik dan. Tranen met tuiten. De meest stomme liedjes, ik heb geen radio meer aan hoor. Ik ga helemaal stuk, overal hor je van die schijtliedjes, en het is ook nooit goed, bij liefdesliedjes denk je: wil ik ook en bij liefdesverdrietliedjes denkt je: huil huil huil
Overal zie ik ook stelletjes en iedereen is gelukkig. Maar ik voel me leeg en koud en ben boos en verdrietig en opgelucht en heb spijt tegelijk...
STUK ga ik dan. Tranen met tuiten. De meest stomme liedjes, ik heb geen radio meer aan hoor. Ik ga helemaal stuk, overal hor je van die schijtliedjes, en het is ook nooit goed, bij liefdesliedjes denk je: wil ik ook en bij liefdesverdrietliedjes denkt je: huil huil huil
Overal zie ik ook stelletjes en iedereen is gelukkig. Maar ik voel me leeg en koud en ben boos en verdrietig en opgelucht en heb spijt tegelijk...
dinsdag 28 februari 2012 om 19:50
Jaaa stom he, dat je bij werkelijk ALLES aan hem herinnerd wordt. Gatver, ik word daar zo gek van!
Heb vandaag een boosheid-dag en daar net maar even gebruik van gemaakt. Ik ben veel bezig met hem te begrijpen en waarom hij bepaalde dingen op een bepaalde manier gedaan heeft en dat vindt hij wel prettig. Maar ik cijfer mezelf weer eens weg vind ik.
En nu net dacht; ja ik doe het gewoon! Ik stuur gewoon een mail met mijn kant van het verhaal. Met mijn frustraties en waarom ik zo heb gedaan zoals ik gedaan heb. En dat ook ik heel graag begrepen wil worden. Heb het er ook bij gezet hoor, dat ik het moeilijk vind, maar dat het tijd is dat ik ook zeg wat ik vind. Hij moet weten en voelen dat ook ik worstel en dat het voor mij ook niet allemaal halleluja is geweest.
Weet niet, ik vind het eng en voel nu ook wel zenuwen. Stom he! Ben dan bang dat ik hem nog verder van me afzet. Maar het moet kunnen, hij doet het toch ook! Als ie daarom de deur nog definitiever dicht zou gooien, dan weet ik ook genoeg toch (zeg ik nu heel stoer hoor). Nou ja, zoals jullie horen ben ik mezelf nog aan het overtuigen, maar toch voelt het wel een beetje sterk?
En nu computer uit en even de stad in met een vriendin. Wens iedereen veel sterkte met de avond. En Tirusha; ontzettend veel kracht en sterkte voor morgen gewenst!
Heb vandaag een boosheid-dag en daar net maar even gebruik van gemaakt. Ik ben veel bezig met hem te begrijpen en waarom hij bepaalde dingen op een bepaalde manier gedaan heeft en dat vindt hij wel prettig. Maar ik cijfer mezelf weer eens weg vind ik.
En nu net dacht; ja ik doe het gewoon! Ik stuur gewoon een mail met mijn kant van het verhaal. Met mijn frustraties en waarom ik zo heb gedaan zoals ik gedaan heb. En dat ook ik heel graag begrepen wil worden. Heb het er ook bij gezet hoor, dat ik het moeilijk vind, maar dat het tijd is dat ik ook zeg wat ik vind. Hij moet weten en voelen dat ook ik worstel en dat het voor mij ook niet allemaal halleluja is geweest.
Weet niet, ik vind het eng en voel nu ook wel zenuwen. Stom he! Ben dan bang dat ik hem nog verder van me afzet. Maar het moet kunnen, hij doet het toch ook! Als ie daarom de deur nog definitiever dicht zou gooien, dan weet ik ook genoeg toch (zeg ik nu heel stoer hoor). Nou ja, zoals jullie horen ben ik mezelf nog aan het overtuigen, maar toch voelt het wel een beetje sterk?
En nu computer uit en even de stad in met een vriendin. Wens iedereen veel sterkte met de avond. En Tirusha; ontzettend veel kracht en sterkte voor morgen gewenst!
dinsdag 28 februari 2012 om 19:53
dinsdag 28 februari 2012 om 19:56
quote:Tirusha schreef op 28 februari 2012 @ 19:50:
'amen'
kan geen Adele meer horen, zeker dat nummer niet! ook Anouk lit er nu bij mij helemaal uit.
Ga je boodschappen doen, kom je dus stelletjes superverliefd aan het doen tegen, kan dr wel van kotsen...
t voorjaar komt eraan... ik wil weer leren genieten!
Krijg lieve sms'jes, maar t boeit me geen ene reet....
'amen'
kan geen Adele meer horen, zeker dat nummer niet! ook Anouk lit er nu bij mij helemaal uit.
Ga je boodschappen doen, kom je dus stelletjes superverliefd aan het doen tegen, kan dr wel van kotsen...
dinsdag 28 februari 2012 om 19:56
quote: En nu net dacht; ja ik doe het gewoon! Ik stuur gewoon een mail met mijn kant van het verhaal. Met mijn frustraties en waarom ik zo heb gedaan zoals ik gedaan heb. En dat ook ik heel graag begrepen wil worden. Heb het er ook bij gezet hoor, dat ik het moeilijk vind, maar dat het tijd is dat ik ook zeg wat ik vind. Hij moet weten en voelen dat ook ik worstel en dat het voor mij ook niet allemaal halleluja is geweest.
Dankje meid.. ik snap dat je zenuwachtig bent. ik had hem een dag na de definitieve break ook nog een sms gestuurd met daarin hoe ik erover dacht dat ik achter de breuk stond maar of we niet over een tijdje toch nog konden daten om te kijken of het nog wat kon worden. Kortom, ziel en zaligheid blootgelegd zonder eisen te stellen.. nul komma nul reactie ook niet toen ik hem de volgende dag belde over de verhuizing.. niets van joh ik las je sms en goed idee of nee meid laten we dat maar niet doen.. idd gewoon niet die deur echt dichtgooien. Maar ik laat me niet als achterdeurtje gebruiken voor de eenzame nachten die hij ook gaat hebben. Het moet niet zo zijn dat ik kan komen opdraven op het moment dat hij zich even eenzaam of alleen voelt.. hell no. Ik voel me al twee weken zo, al sinds die verdomde time out.. en hij blijkbaar niet.. pas ervoor op meid, dat je niet zijn back up plan wordt voor als hij het even niet mer ziet zitten... daar ben je te waardevol voor en het is goed dat je nu gezegd hebt wat je denkt en voelt.. maar schrik niet als er geen of een lamme reactie komt waar je net niets mee kunt.. als hij actie wilde ondernemen had hij dat al wel gedaan denk ik.. denk dat hij het gewoon leest en denk ja ja dat is ook wel zo en vooral zichzelf heel zielig vind maar niet in de auto/trein/helicopter springt om naar je toe te gaan en je te troosten..
Dankje meid.. ik snap dat je zenuwachtig bent. ik had hem een dag na de definitieve break ook nog een sms gestuurd met daarin hoe ik erover dacht dat ik achter de breuk stond maar of we niet over een tijdje toch nog konden daten om te kijken of het nog wat kon worden. Kortom, ziel en zaligheid blootgelegd zonder eisen te stellen.. nul komma nul reactie ook niet toen ik hem de volgende dag belde over de verhuizing.. niets van joh ik las je sms en goed idee of nee meid laten we dat maar niet doen.. idd gewoon niet die deur echt dichtgooien. Maar ik laat me niet als achterdeurtje gebruiken voor de eenzame nachten die hij ook gaat hebben. Het moet niet zo zijn dat ik kan komen opdraven op het moment dat hij zich even eenzaam of alleen voelt.. hell no. Ik voel me al twee weken zo, al sinds die verdomde time out.. en hij blijkbaar niet.. pas ervoor op meid, dat je niet zijn back up plan wordt voor als hij het even niet mer ziet zitten... daar ben je te waardevol voor en het is goed dat je nu gezegd hebt wat je denkt en voelt.. maar schrik niet als er geen of een lamme reactie komt waar je net niets mee kunt.. als hij actie wilde ondernemen had hij dat al wel gedaan denk ik.. denk dat hij het gewoon leest en denk ja ja dat is ook wel zo en vooral zichzelf heel zielig vind maar niet in de auto/trein/helicopter springt om naar je toe te gaan en je te troosten..
dinsdag 28 februari 2012 om 20:01
dinsdag 28 februari 2012 om 20:02
quote:nightnurse schreef op 28 februari 2012 @ 19:56:
[...]
'amen'
Precies.. ineens van onverwachte kanten hulp en lieve berichtjes.. maar niets kan me meer boeien.. What have you done van Anouk.. recept voor tragiek..
Als ik al wat wil horen is het I will survive of Strong enough ofzo.. zoiets van die pep songs... daarom dames:
Now that you're out of my life
I'm so much better
You thought that I'd be weak without you
But I'm stronger
You thought that I'd be broke without you
But I'm richer
You thought that I'd be sad without you
I laugh harder
You thought I wouldn't grow without you
Now I'm wiser
Though that I'd be helpless without you
But I'm smarter
You thought that I'd be stressed without you
But I'm chillin'
You thought I wouldn't sell without you
Sold 9 million
Thought I couldn't breathe without you
I'm inhaling
You thought I couldn't see without you
Perfect vision
You thought I couldn't last without you
But I'm lastin'
You thought that I would die without you
But I'm livin'
Thought that I would fail without you
But I'm on top
Thought it would be over by now
But it won't stop
Thought that I would self destruct
But I'm still here
Even in my years to come
I'm still goin' be here
I'm wishin' you the best
Pray that you are blessed
Bring much success, no stress, and lots of happiness
(I'm better than that)
I'm not goin' blast you on the radio
(I'm better than that)
I'm not goin' lie on you and your family
(I'm better than that)
I'm not goin' hate on you in the magazines
('m better than that)
I'm not goin' compromise my Christianity
(I'm better than that)
You know I'm not goin' diss you on the internet
'Cause my mama taught me better than that
Ff dat deuntje erbij in je hoofd.. en dan komt het wel goed toch? Toch?
[...]
'amen'
Precies.. ineens van onverwachte kanten hulp en lieve berichtjes.. maar niets kan me meer boeien.. What have you done van Anouk.. recept voor tragiek..
Als ik al wat wil horen is het I will survive of Strong enough ofzo.. zoiets van die pep songs... daarom dames:
Now that you're out of my life
I'm so much better
You thought that I'd be weak without you
But I'm stronger
You thought that I'd be broke without you
But I'm richer
You thought that I'd be sad without you
I laugh harder
You thought I wouldn't grow without you
Now I'm wiser
Though that I'd be helpless without you
But I'm smarter
You thought that I'd be stressed without you
But I'm chillin'
You thought I wouldn't sell without you
Sold 9 million
Thought I couldn't breathe without you
I'm inhaling
You thought I couldn't see without you
Perfect vision
You thought I couldn't last without you
But I'm lastin'
You thought that I would die without you
But I'm livin'
Thought that I would fail without you
But I'm on top
Thought it would be over by now
But it won't stop
Thought that I would self destruct
But I'm still here
Even in my years to come
I'm still goin' be here
I'm wishin' you the best
Pray that you are blessed
Bring much success, no stress, and lots of happiness
(I'm better than that)
I'm not goin' blast you on the radio
(I'm better than that)
I'm not goin' lie on you and your family
(I'm better than that)
I'm not goin' hate on you in the magazines
('m better than that)
I'm not goin' compromise my Christianity
(I'm better than that)
You know I'm not goin' diss you on the internet
'Cause my mama taught me better than that
Ff dat deuntje erbij in je hoofd.. en dan komt het wel goed toch? Toch?
dinsdag 28 februari 2012 om 21:22
quote:pumukele schreef op 28 februari 2012 @ 20:31:
geloof moet een nieuwe spuit halen hihi
spuit? wat voor spuit? anaresp?... hellup
Pum, meid....ik baal zo dat ik je niet kan mailen enzo...
Ik ga mn bedje opzoeken, nare,zware dag achter de rug!
Moge me een paar goede uren slaap toegewenst zijn....
Voor een ieder met n gebroken hart: , liefs en heel veel sterkte gewenst.
geloof moet een nieuwe spuit halen hihi
spuit? wat voor spuit? anaresp?... hellup
Pum, meid....ik baal zo dat ik je niet kan mailen enzo...
Ik ga mn bedje opzoeken, nare,zware dag achter de rug!
Moge me een paar goede uren slaap toegewenst zijn....
Voor een ieder met n gebroken hart: , liefs en heel veel sterkte gewenst.
dinsdag 28 februari 2012 om 21:53
Pfff, moest er ff voor gaan zitten om alles bij te lezen
, wat een herkenbare verhalen allemaal! Ik heb mijn ex vorige week een brief geschreven (vier kantjes) met hoe ik alles zag. Ik krijg heel weinig info van zijn kant en wat ik krijg, geloof ik eerlijk gezegd niet meer ...., dacht, ik zet alles op papier en onderaan heb ik geschreven, wanneer je eerlijk, oprecht en met emotie (hij kijkt me sinds het uit is gegaan altijd aan met een keiharde blik aan) kan praten, ben je welkom, anders niet ...., tot op heden niets gehoord ............. Heb vanacht besloten dat ik hem los moet laten, niet meer willen dat hij weet hoe ik me voel, want dat interesseert hem schijnbaar toch niets, en ik raak er alleen maar overstuur van. Ik moet nu voor mij en mn kids kiezen en hem ....., laat hem maar lekker in zijn eigen sop gaarkoken, ik hoop dat hij ooit nog eens tot bezinning komt maar ik ga er niet meer op wachten!
Een ding waar ik nu wel erg mee zit, is dat mijn dochtertje van net 4 begint te vragen waarom papa niet meer bij ons woont. Tot nu toe heb ik er maar een beetje omheen gepraat, maar ze heeft wel recht op een antwoord. Heeft iemand hier een tip over hoe ik het het beste uit kan leggen aan mijn kleine meid? (papa zit liever bij de buurvrouw lijkt me ook weer geen optie
). Mijn zoontje is pas 2, dus voor hem is het waarom (denk ik) nog niet zo belangrijk, maar voor haar schijnbaar wel ......, MOEILIJK!!!!! Dat hij me in deze positie heeft gebracht, maakt me nog het allerboost!

Een ding waar ik nu wel erg mee zit, is dat mijn dochtertje van net 4 begint te vragen waarom papa niet meer bij ons woont. Tot nu toe heb ik er maar een beetje omheen gepraat, maar ze heeft wel recht op een antwoord. Heeft iemand hier een tip over hoe ik het het beste uit kan leggen aan mijn kleine meid? (papa zit liever bij de buurvrouw lijkt me ook weer geen optie

dinsdag 28 februari 2012 om 22:39
@ cazomy heb zelf geen kinderen maar probeer de schuld niet bij je ex neer te leggen. zeg gewoon dat het soms gebeurd in het leven dat mensen gewoon andere dingen willen. bijvoorbeeld dat je lievelingskleur eerst roze was en nu blauw en dat dat bij papa en mama ook is gebeurd en dat dat niet betkent dat ze minder van het kind houden maar dat mensen soms van gedachten veranderen. dat papa dat ook heeft ervaren en dat hij daarom nu ergens anders woont. vragen als waarom zijn moeilijk te beantwoorden maar probeer zo eerlijk mogelijk te zijn. papa komt niet meer terug maar houdt nog steeds van jou etc. misschien ja je dochter weleens verliefd geweest. op die leeftijd hebben kinderen weleens zon peutercrush. zoek een voorbeeld wat past bij je dochter en waarin ze zich herkent en pas dat toe op je situatie. maar draai er niet omheen.
dinsdag 28 februari 2012 om 22:45
het ziel en zaligheid verhaal blootleggen ken ik ook. nul op rekest hoor. zodra ik bij hem ben en er komen emoties krijg ik dingen te horen die ik wil horen maar hij komt ze niet na. smsje gestuurd over morgen de verhuizing knetterkoude reactie terug. maar als ok morgen janken mn spullen pak raakt hem dat en gaat hij uit schuld? lief doen en vanalles beloven. maar van zijn kant komt niets meer uit zichzelf of over zn eigen gevoel. vind het zo moeilijk. het idee dat ik hem hierna waarschijnlijk niet meer zal zien. dat we niet meer op vakantie gaan, nooit meer sex zullen hebben enz. al die vaste dingen waar je aan gewend was, leuke en minder leuke dat is weg en dat komt niet meer terug. en dat lijkt maar niet in alle volledigheid te willen doordringen. misschien maar goed ook omdat je dan echt doorslaat.
dinsdag 28 februari 2012 om 23:34