Tja, en dat was het dan.... deel 2

31-01-2012 14:51 3880 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zullen we hier maar verder gaan met onze verhalen naar aanleiding van de post van allalone.

"Goedenavond,

Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...

God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...

Allalone...".

Hoop dat jullie het allemaal kunnen vinden, want ik kan die steun en schoppen onder mijn kont nog niet missen.
goed idee haha
zonder tegenslag is er geen overwinning
Ik zelf ga vanavond naar het filmhuis een film kijken.

Kijk ook eens op http://www.nieuwemensenlerenkennen.nl/portal.php

Zeker in Noord-Holland (wel veel in Amsterdam) wordt veel georganiseerd van samen naar concerten gaan tot etentjes en museabezoek. Lijkt me hartstikke tof. Helaas blijven de activiteiten in het zuiden des lands wat achter.

Vaak worden op zondagen ook IVN wandelingen georganiseerd waar je mee kunt wandelen.

En ik probeer met iedereen die het aanbiedt iets leuks te doen, koffie in de stad, naar het museum met een ander. Nou vind ik een heleboel dingen leuk, dat scheelt natuurlijk. Zeker in het weekend kun je overdag ook met de kinderen iets doen, kom je vast ook weer andere ouders tegen om mee te kletsen. Laat jullie creativiteit de vrije loop nemen.
kunstje,ik heb al op deze site gekeken maar kreeg de indruk dat er vrij veel jongeren aan mee doen.

nou woon ik niet in amsterdam en ook niet direct in de omgeving en om nou in je eentje amsterdam in te gaan....

ook ik vind heel veel leuk en heb genoeg mensen om naar toe te gaan maar en om steeds maar met kids op stap te gaan...ik wil ook wel es wat anders,snappie....

ik vind hey gewoon moeilijk.....maar ik wil zo graag.....

ga toch maar weer es naar de site kijken
quote:habithere schreef op 24 februari 2012 @ 18:14:

kunstje,ik heb al op deze site gekeken maar kreeg de indruk dat er vrij veel jongeren aan mee doen.

nou woon ik niet in amsterdam en ook niet direct in de omgeving en om nou in je eentje amsterdam in te gaan....

ook ik vind heel veel leuk en heb genoeg mensen om naar toe te gaan maar en om steeds maar met kids op stap te gaan...ik wil ook wel es wat anders,snappie....

ik vind hey gewoon moeilijk.....maar ik wil zo graag.....

ga toch maar weer es naar de site kijkenEr is ook een afdeling ouder dan 40: http://www.nmlk40up.nl/portal.php

Ik weet dat toen ik in het begin hier woonde, ik ook geen mensen kende. Toen heb ik me al heel snel ingeschreven voor vrijwilligerswerk. Via via ben ik weer terecht gekomen bij het filmhuis. Dan moet je 2 avonden in de maand kassa/bar dienst draaien en je mag zelf gratis naar de film. Daar heb ik veel mensen leren kennen (zowel personeel als vaste bezoekers), dus nu vind ik het niet erg om alleen naar de film te gaan.

Misschien kun je bij jou in de buurt ook eens kijken bij vrijwilligerswerk. Het werk is al een afleiding en vaak zijn daar ook mensen die alleen zijn en het leuk vinden samen iets te ondernemen.
@Pum: blij om iets van je te lezen.... 5 weken amper slaap? Dan mag je echt wel zo'n pilletje nemen hoor, kan geen kwaad.

Ook ik heb amper/geen sociaal leven, maar ik heb vandaag gezien hoe het ook anders kan....en dat dat heel belangrijk is om verder te kunnen.... trouwens, je geeft wijze raad aan anderen, geef jezelf eens n schopje

@kunstje: vreemd, sollicitatie via telefoon in t frans? Wel knap, mijn frans houdt op bij een kerel die ik ken...

@habit: welke omgeving kom je vandaan?
@nightnurs:omgeving Alkmaar

hoe was je dag dan?lekker geshopped?nog wat leuks gekocht?

dus ook jij heb bijna geen sociaal leven meer?ik wi ldat zo graag veranderen...ik vind mn leven wel wat saai worden ,kan toch niet in mn eentje de kroeg in gaan?

kan ook een sport gaan beoefenen maar ik zou niet weten wat...ik kom erachter dat ik toch wel erg met anderen ben bezig geweest ipv met me zelf en mijn sociale leven ....

soms praat ik echt tegen het meubulair ,als mn kids er niet zijn
@habit: amper geshopt (nieuwe make-up, en echt een heel mooi schilderij, iets boven mn budget, maar kon t niet laten ) veel gezeten, gedronken en gepraat, telefoon uitgezet voor die tijd, heb echt gewoon genoten voor t eerst sinds weken.

Ook altijd bezig geweest met of anderen, of kid, of mn werk....durf mezelf soms eenzaam te noemen.

Nee, in je eentje de kroeg ingaan, veels te eng!

Ik denk ook steeds: waar leer ik andere mensen kennen?

Sportclub, of n andere hobby... mama's bij school (als je jonge kinderen hebt), genoeg gelegenheden, maar dan moet je al geen muurbloem zijn....

en denk dat dat ons grootste probleem is, het leggen van contacten....
.
One day I fly away,

Leave your love to yesterday
.
One day I fly away,

goedemorgen allemaal....weer een dag .....

Pum ,das toch een kleine overwinning,een klein slaapje en in je eigen bed....goed gedaan hoor...een stapje in de goede richting...

nightnurse,wat heerlijk dat je zo'n leuke dag hebt gehad.ik ben blij voor je.

wat hebben jullie gisterenavond gedaan?

gisteren avond maar naar een vriendin geweest en lekker kunnen kletsen.zij woont ook alleen en heeft helemaal geen problemen met alleen zijn.....ik moet kunnen kletsen zo af en toe...

vandaag moet ik dingen gaan inpakken,weggooien enz,en ik heb helemaal geen zin,mn energie is gewoon zo laag.mss moet ik nog even wakker worden maar pfffft.

maar goed,ik moet en ik ga het ook doen,tis niet dat ik tegen het verhuizen hiervandaan op zie maar ik heb gewoon geen puf....

ik ben ook heel blij met iedereen hier op dit forum,je kunt altijd zeiken,zeuren,je verdriet laten gaan zonder dat er geoordeeld wordt..zo mooi en goed,ook ik dank jullie voor jullie aandacht,kracht,hulp ,vriendschap en ik sluitme bij Pum aan,,,

een vriendinnendagje ergens in het midden van het land??
Tja heb een poosje gedacht dat ik hier niet thuis hoorde op dit forum.. omdat vent zei het eeeecht te willen proberen.. Maar voel me hier nu aardig op de plek met een vent die eeeecht niet weet wat ie wil. Hij is ontzettend lief op het moment en heeft gevraagt of ik alles af wou blazen omdat ik op dit moment er helemaal aan onderdoor ga. Hij geeft aan dat zijn liefde voor mij wel heel veel is nu hij mij zon verdriet ziet hebben. Ik heb hem met pijn in mijn hart en tranen op mijn wangen uitgelegt dat ik wel moet. Dat als hij met zijn ander gebroken heeft dat ie dan mag komen praten over een doorstart op mijn manier, met respect en liefde voor mij. Dat ie gerust een bakkie mag komen halen of een borrel. Maar dat is zeer gekwetst en teleurgesteld ben en dat ie een eikel is dat ie telkens met haar contact heeft gehouden.
nu is der veel verdriet, van mij en van hem.. En morgen gaat ie het aan de kids vertellen..

Heb inmiddels al zovee mensen die komen soppen dat we geen plek hebben om te soppen hahah..

Ik krijg zo ontzettend vel lieve reacties dat het mij soms duizeld..

Ik wil echt niet gelijk scheiden, maar als er een kans op een doorstart komt, wil ik een eerlijke doorstart hebben.. Maar ik stel me er maar op in dat ik een hele poos alleen blijf en dat mijn vent niet tot inkeer komt. Diegene waar ik ondanks alles nog ontzettend veel van houdt.. Bah ik voel me zo down en klote en alles.

Op dit moment zou ik willen dat ik met al mijn sores er niet meer was.....Dat ik niets meer hoefde te beslissen en dat ik niets meer hoefde te voelen.....
quote:problemo schreef op 25 februari 2012 @ 09:41:

Op dit moment zou ik willen dat ik met al mijn sores er niet meer was.....Dat ik niets meer hoefde te beslissen en dat ik niets meer hoefde te voelen.....

Oh, Problemo, dat gevoel kennen we allemaal, het bijltje er bij neer willen gooien en gewoon niets meer voelen. Maar eigenlijk weten we ook allemaal dat het niet kan. Je hebt de kinderen, waar je voor moet blijven. en zoals iemand eerder tegen mij zei: Ex laat de kinderen in de steek, maar wat doe jij dan?

Hoe moeilijk het ook is, probeer het positief te blijven zien. Een mens is sterker dan hij denkt en kan ook veel verdragen, al lijkt dat nu niet zo.

Je zag er zo tegen op dat andere mensen het zouden weten en kijk nu eens: je hebt zoveel mensen om te helpen, dat je niet weet waar je ze moet laten. Zoveel mensen die van je houden en je waarderen en dat zou je weggooien voor 1 kl**tz*k. Hoe vaak heeft hij al niet bij je staan jammeren, maar de situatie oplossen doet hij ook niet.

Dus je gaat gewoon door (beslis ik hier even voor je), en je gaat weer gelukkig worden hoe dan ook!
heb ook gewoon doorgezet.. maar voel me zo klote. Kinders worden morgen door hem ingelicht. Ik blijf der wel bij. Huis is in redelijke staat.. Is met wat spullen wel wat gezelligs van te maken..

Ik wou dat ik eens een nacht doorsliep en oprecht gelukkig wakker zou worden. Maar voor nu wil ik weg kruipen in dat hol en der niet meer uit komen...
lieve problemo,ik heb in de zelfde situatie gezeten ong 5 a 6 jaar geleden.

man had een vriendinnetje,(al een jaar zonder dat ik het wist) koos uiteindelijk voor mij maar 2 weken later had ie toch weer verlangen naar haar en dan weer naar mij ,,,,dit heb ik een half jaar en toen heb ik hem eruit gegooid. die twijfel en dat verdriet,de eenzaamheid en basis,het vertrouwen, is weg!!!geloof mij,dit ga je niet winnen,er is teveel gebeurd en je blijft je hele leven achterdochtig en altijd wantrouwend. de belangrijkste pijler in je bestaan is weg en dat is NIET jou schuld.op het moment dat HIJ vreemd ging,heeft hij al gekozen!!!!!!!je weet dat wanneer je dit doet ,je alles op het spel zet en dat JIJ nu dat niet accepteerd,had hij kunnen weten.....hij laat jou kiezen,dat deed mijn ex ook,die kon zelf de keuze niet maken dus heb ik dat toen gedaan,,,,met alle verdriet van dien.

maar sterkte ermee en je bent zo op de goede weg,echt .....maar uiteindelijk moet jij voor je zelf kiezen
Goedemorgen meiden,

Zijn we er allemaal weer bij? Gelukkig! weer een nacht overleefd..

Gisteravond lekker op tijd mn bed in, ook met n pammetje, en ondanks dat ik n paar x wakker ben geweest, toch goed geslapen, tot vanochtend rond 8u ik de voordeur hoorde...Ik weet dat hij en zn collega dezelfde dienst hadden, dus snap niet waarom ie hier komt slapen, had er ook niet op gerekend, potver , daar gaat je goeie gevoel..

Dr staat een vreemde vrouwenfiets in mn tuin, volgens mij van haar. Ik ga zo ff ramen lappen en kijken of ik nog ergens punaises kan vinden...

Problemo: wat kom jij sterk over zeg! Zelfs nu hij zo tegen je doet, gewoon doorzetten en nu voor jezelf en kids kiezen! petje af...
@Problemo, probeer het contact met hem voorlopig zakelijk te houden (dus geen bakkie doen of zo). Anders kom je nog niet tot rust. Ik weet dat ik dacht dat ik het wel kon en man, kwam ik van een koude kermis thuis. Ik kon weer helemaal opnieuw begrinnen, telkens als ik hem weer gezien of gesproken had. Elke belangstellende opmerking gaf mij weer een sprankje hoop, terwijl ex al duidelijk gekozen had en elke keer moest ik weer uit het dal omhoogkruipen.

Als je gezellig contact blijft houden, blijf je aan het lijntje hangen en laat je jezelf door hem manipuleren.

Wees sterk en kies voor jezelf en je kinderen.

@nightnurse, denk aan het ongedierte en blijf negeren. Hij maakt het ook wel erg bont! Maar jij bent de sterkste!!

@Habithere, succes met inpakken en als je het even niet ziet zitten, denk maar aan je mooie nieuwe appartement, waar hij niet in kan. Je kunt het!

@Pum, weer een nieuwe dag met nieuwe kansen. Maak er wat van!

Voor allemaal sterkte vandaag en een dikke knuffel
Ex komt vanavond hier om de zaken eindelijk verder aan te pakken. Zie er als een berg tegenop. Lig ik morgen weer in puin en bedenk weer wat fout gegaan is en hoe ik het anders had kunnen doen etc en hoezeer ik hem ondanks alles toch nog mis.

Maar ik moet sterk zijn en doorzetten.

Ik kan het, ik ben sterk en ik zal weer gelukkig worden!!!!!
.
One day I fly away,

@Kunstje: Ik weet dat ik heel sterk kan zijn ,maar niet als hij hier in en uit blijft lopen! Het laat mij zo twijfelen, wordt er heel onzeker van. Kan het zo niet loslaten!

Begrijpelijk dat je opziet tegen vanavond, confronterend is dat he?

Jij steunt ons, wij steunen jou: je bent sterk, en dit kan je overwinnen....

Hij is niets, nog minder dan een kakkerlak...de sukkel.

Hele dikke knuffel vanuit hier
.
One day I fly away,

.
One day I fly away,

vandaag weer een off day,had vrwacht dat het wel beter zou worden maar voel me rot.

loop je daar in je eentje naar een wasmachine te zoeken ,vind het helemaal niks.wel al aardig wat ingepakt,voel me alleen en rot.

en al ik lees waar jullie weer doorheen moeten ,tjemig,,,,zijn er nog normale kerels in deze wereld??

@maar nightnurse,wat een mafkees die ex van jouw zeg,heel pijnlijk en confronterend...wat zul je malloot wegkunnen kijken zeg en haar erbij,is er helemaal geen mogelijkheid??

@kunstje,heel veel sterkte vanavond,,,ik begrijp dat je weer een paar dagen van slag bent,klote is dat he....dat wil je zo graag vermijden

@Pum,wat kun je wijze dingen schrijven zeg,ondanks al je eigen ellende ,je bent heel goed bezig hoor

@en problemo ,dat is wat we allemaal willen,wakker worden en iineens is alle ellende verdwenen,je bent happy en ziet alles weer stralen....

DEZE DAG GAAT VOOR ONS ALLEMAAL WEER KOMEN !!!!
@habit: voor mij is de enige mogelijkheid terug nr mn vader, alleen zou dat betekenen dat ik mn werk en studie op moet geven, en geen haar op mn hoofd die daar aan denkt.

Ik begin telkens meer in te zien hoe oneerlijk deze relatie altijd al is geweest, alles draaide om hem, zijn gevoel, wat hij wou bla bla

kan je wel 1000 en 1 dingen vertellen over hem, maar t heeft geen nut meer. Ook ik heb mn fouten en onhebbelijkheden, kan een pietleut zijn, een zeur en zeker een kreng....punaises gevonden, tevens de fietssleutel, ga zo ff iemand bellen die in fietsen handelt, levert t mij ook eens een keer wat op... hahaha

@kunstje: we zijn er allemaal voor je...power to the woman

@Pum: ook jouw hart lijkt wel n rollercoaster nu he? mixed emotions...

@problemo: Creëer je eigen holletje in je nieuwe huis, plekje voor jou en je kids, en elk stapje is er 1....
.
One day I fly away,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven