tja

17-03-2012 08:33 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
daar zit ik dan, ik ben niet eens in paniek.

ik heb het vermoeden dat mijn man vreemd gaat of in elk geval plannen heeft vreemd te gaan.

ik kijk nooit zijn laptop na, geen geheimen, we leven wel langs elkaar maar zijn wel eerlijk. dacht ik.

nu zie ik op zijn laptop een emailadres dat ik niet ken, dat van hem is, en ik zag ook in zijn geschiedenis een datingsite.

ik denk dat hij zich geregistreerd heeft om te gaan sexdaten.

(heb mezelf ook maar even geregistreerd om te kijken wat voor'n site dat is).

een sexdatingsite dus.

ik ben niet in paniek maar wel een beetje in shock geloof ik.

want hoe nu verder?

heb ook dat emailaccount gecontroleerd maar ik kan niet in zijn email, ik zou nog kunnen proberen zijn ww te veranderen...
Tsja. Voor mij zou het exit zijn als het waar is. Maar ik zou met hem gaan praten ipv controleren.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dat praten lukt momenteel niet, ik zou vanavond kunnen proberen met hem te praten.

exit.

ik weet het niet.

we hebben wel 3 kinderen.

en hij heeft nog niets gedaan he.

hij heeft zich alleen geregistreerd, denk ik.

dat kan ik niet controleren (heb daarnet geprobeerd in te breken op het emailadres maar ik kom der niet in).
Hmmm, zou het er wel over hebben natuurlijk en vragen waarom hij op een datingsite aan het surfen is.

En ben je met dat antwoord niet tevreden, dan zou ik een gratis key-logger installeren.

Weet je wat hij tiept...

Netjes?

Zeker niet.

Maar dat is het ook niet wanneer manlief op een datingsite aan het rondstruinen is en daar al een account heeft, of wel?
Zoek hem op in de database (via e-mailadres) en ga met hem seks -chatten, kijk hoe ver hij gaat en confronteer hem hier later mee.
quote:frivolia schreef op 17 maart 2012 @ 08:39:

dat praten lukt momenteel niet, ik zou vanavond kunnen proberen met hem te praten.

exit.

ik weet het niet.

we hebben wel 3 kinderen.

en hij heeft nog niets gedaan he.

hij heeft zich alleen geregistreerd, denk ik.

dat kan ik niet controleren (heb daarnet geprobeerd in te breken op het emailadres maar ik kom der niet in).

Ik hoop het dat hij nog niets heeft gedaan.

Maar succes met praten vanavond. Dat is de enige mogelijkheid om hieruit te komen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:ailien schreef op 17 maart 2012 @ 08:42:

Zoek hem op in de database (via e-mailadres) en ga met hem seks -chatten, kijk hoe ver hij gaat en confronteer hem hier later mee.Kom op zeg, je bent toch geen puber! Gewoon proberen op te lossen als volwassenen.
quote:ailien schreef op 17 maart 2012 @ 08:42:

Zoek hem op in de database (via e-mailadres) en ga met hem seks -chatten, kijk hoe ver hij gaat en confronteer hem hier later mee.

:-S

Ik denk dat de bom al genoeg barst en je voldoende weet wanneer hij erkent dat hij een email adres heeft aangemaakt daar.

Je kunt het ook overtrekken, de dramatiek of niet.
Je gaat vast horen dat het 'alleen voor de lol was', misschien zelfs wel dat je je niet aan moet stellen, of hij wordt boos omdat je aan zijn laptop hebt gezeten, want dat is privéééééééé en zo.

Maar intussen is je man wel bezig seksuele contacten buiten de deur te vinden en doet hij je pijn, brengt hij zijn relatie in gevaar en verwoest hij je blinde vertrouwen in hem.

Ik zal nooit zeggen dat het niet meer goed kan komen allemaal maar op z'n minst zal er gepraat moeten worden, want er is wel 'iets' aan de hand.

Goed dat je niet in paniek bent geraakt.

Als je wel in paniek raakt zou ik het ook begrijpen, want het is hoe dan ook een klap in je gezicht, zoiets. De hele boel staat even volkomen op scherp.

Ik vind het naar voor je, dit.

ik weet niet of het nut heeft met hem te praten.

ik twijfel tussen praten met hem (maar dan moet de sfeer goed zijn, anders wordt het bonje) en hem controleren en dan confronteren.

keylogger? nooit van gehoord, bovendien we hebben elk onze eigen laptop he... kan ik daar stiekem iets op installeren?

en zoeken in de database op emailadres, heb ik geprobeerd maar dat kan niet.

helaas.
ja, er is idd iets aan de hand eleonora en het maakt me niet blij, zacht gezegd.

niet zielig doen nu frivolia.

ik ga niet zielig doen.

ergens snap ik hem wel, zo lekker loopt het niet tussen ons, hij geeft aan niet tevreden te zijn met ons sexleven door een parenclub voor te stellen, dat is een signaal, maar een parenclub wil ik echt niet.

maar om nu zo je gerief te halen.... :( ik ben hier niet blij mee...
Nou nou, niet zo'n paniek over een beetje vreemd gaan...je zegt zelf dat jullie langs mekaar heen leefden.

Probeer elkaar weer te vinden door er over te praten, in ieder geval niet er voor weglopen, een gezin met 3 kinderen is toch ook niet niks?
Praat eerst met hem... Het goede moment is er nooit voor dit soort gesprekken namelijk.

Je kunt gaan zoeken naar de juiste sfeer, maar die slaat dan toch om door dit gesprek.

Keylogger installeren op een laptop waar hij op zit.

Merkt ie niets van.

Verdient niet de schoonheidsprijs, maar kan je een hoop duidelijk maken wanneer je zijn woorden niet gelooft.
Potverdorie zeg, wat klote allemaal... Snap dat je in shock bent.

Even praktisch. Waar zijn de kinderen nu? Kun je ze vanavond bij een vriendin of bij familie laten logeren? Of misschien de hele dag wegbrengen? Kan me voorstellen dat je als een kip zonder kop functioneert nu.

Want dat wordt vies vanavond. En je wilt niet dat je kleintjes dat mee krijgen.

Adem in en uit en richt je even op de kinderen. Die zijn nu even je balans. Als je alleen bent met je man kun je uit je plaat gaan.

Pak een koffer met spullen die hij nodig heeft om te vertrekken. Dat scheelt straks gedoe als hij weg moet van jou.

Je weet nu nog niks zeker. Sterke vemoedens, maar dat is geen bewijs.

Confronteren met wat je gevonden hebt. En laten inloggen waar je bij bent. Of wachtwoord eisen. En dat ie zijn mond houdt.

Je kunt nu niet helder na denken. Je "moet" je niet richten op hoe verder. Dat krijg je nu niet op een rijtje.

Eerst vanavond. Dan ruimte. Dan pas beslissen.

Ik vind het zo kut voor je.

quote:frivolia schreef op 17 maart 2012 @ 08:53:

ja, er is idd iets aan de hand eleonora en het maakt me niet blij, zacht gezegd.

niet zielig doen nu frivolia.

ik ga niet zielig doen.

ergens snap ik hem wel, zo lekker loopt het niet tussen ons, hij geeft aan niet tevreden te zijn met ons sexleven door een parenclub voor te stellen, dat is een signaal, maar een parenclub wil ik echt niet.

maar om nu zo je gerief te halen.... :( ik ben hier niet blij mee...

Dus wil hij met een andere vrouw seksen. Geloof ook dat zijn insteek de verkeerde reden is om naar een parenclub te willen. Zoiets doe je om je gezamelijke seksleven een boost te geven, niet omdat 1 van de 2 zat is van het huidige seksleven.

Geeft mij aan dat hij gewoon een ander blaadje wil.

(maar misschien zie ik dit verkeerd)

Verklaart wel zijn zoekerij op een datingsite...

Dat stiekeme geode zou ik nog het ergste vinden.
quote:margreet555 schreef op 17 maart 2012 @ 08:59:

Sterkte, een hele narre situatie inderdaad. Ik heb op internet het volgende artikel met tips gevonden *spam* Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Jij moet je schamen!

Ik heb je gestaft
quote:secondhandsuus schreef op 17 maart 2012 @ 09:01:

[...]

Jij moet je schamen!

Ik heb je gestaftIk ook en je moet je inderdaad schamen!!!!!!!!!!!
quote:margreet555 schreef op 17 maart 2012 @ 08:59:

Sterkte, een hele narre situatie inderdaad. Ik heb op internet het volgende artikel met tips gevonden http://tinyurl.com/873tthl . Ik hoop dat je er wat aan hebt.Jij bent zó naar dat ik je echt wat slechts wil toewensen. Maar dat hoeft niet want ik geloof in Karma .
Tsja,

Ik vond het al verkeerd gaan op het punt dat je zegt:" de sfeer moet goed zijn anders word het bonje.

In een beetje gezonde relatie moet je altijd het gesprek aan kunnen gaan.

Al is het deze keer een bagger onderwerp.

Welke site is het eigenlijk?
Geen advies TO, wel een ! Laat je niet afkappen met smoesjes vanavond! Wat Leo zegt is héél waar.
Ordinaire spam
quote:eleine schreef op 17 maart 2012 @ 09:04:

[...]

Jij bent zó naar dat ik je echt wat slechts wil toewensen. Maar dat hoeft niet want ik geloof in Karma .

Och man, ik zit te trillen van gif. Krijg alweer acute hoofdpijn. Wat een kut actie zeg. Inspelen op de tekst en dan spam plaatsen.

Damn...
Wat een rotsituatie

Het klinkt misschien raar, maar wees blij dat je er achter bent gekomen. Nu heb je zelf de keuze hoe je hiermee om wilt gaan.

In tegenstelling tot legio vrouwen die denken dat ze een trouwe partner hebben, maar in feite helaas al jaren lang bedonderd worden.

Overigens geheel eens met Eleonora.
Toetyfroety maak je nu een grapje?

Wat erg voor je TO. Lijkt me heel onwerkelijk. Geen tips, wel een
Het Viva forum is papaja.
Waarom durf je niet met je man te praten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven