To make a move or to not make a move?!

18-08-2008 21:56 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello allemaal

Ik lees al een tijdje mee en heb sinds kort een account...

Ben dus sort of nieuw hier...

Maar zit nu toch met iets en wil graag jullie advies...

5 maanden voor mijn grote reis leer ik mijn droom-binkie kennen. Hij is de perfecte man voor mij, alles wat ik een man zoek. Ik val als een blok voor hem, ben nog nooit zo verliefd geweest, ik stotter er gewoon van. We hebben 3 hele leuke maanden samen. We hebben dezelfde humor, kletsen uren achterelkaar (hij praat me de oren van mijn kop! heerlijk), hebben goede sex... Op een gegeven moment zegt hij dat hij geen sex meer wil, hij trekt het allemaal niet meer zegt ie. Laat wel merken dat ik erg belangrijk voor hem ben maar twijfel of we echt iets hebben. We gaan nog regelmatig samen uit en zoenen wel maar geen sex. Ik haal me op dat moment van alles in mijn hoofd: Hij vind me niet leuk genoeg.. Enzenz... Tot dat zijn beste vriendin op mijn afscheidsfeestje zegt dat hij me wel heeeeel erg leuk vind maar het feit dat ik op reis ga te moeilijk voor hem is en dat hij daarom afstand heeft genomen. 2 minuten voor mijn vertrek op Schiphol komt hij me nog een laatste zoen brengen.

Tijdens mijn reis spreek ik hem geregeld op msn. Ik vraag aan hem hoe zijn gevoel is over hoe het was tussen ons. Hij zegt dat het gevoel eigenlijk voor het grootste deel van mij af kwam, dat hij niet verliefd was maar dat hij zich gevleid voelde door mijn aandacht.

Terug in Nederland (een jaar later) spreken we af. (hij heeft inmiddels een vriendinnetje van nog geen 20) Hij verteld me dat het niet zijn planning was om een ander tegen te komen in het afgelopen jaar. Dat ik niet zo naïef moet doen en dat we zeker iets hadden. En dat hij alleen maar zulke dingen tegen me zei omdat hij wilde dat ik echt ‘vrij’ zou zijn als ik naar het buitenland zou vertrekken. Zonder dat er iets was wat me nog thuis hield.

Een paar weken geleden belde hij me zomaar uit het niets... Gewoon ff babbelen... Maar in een gesprek op msn bekende hij me dat hij het uit ging maken met zijn vriendinnetje. Daarna heb ik m niet meer echt gesproken, alleen over sms.

Nu komt hij morgen bij me eten. Wat denken jullie... Moet ik mijn move maken? Of moet ik het van hem af laten hangen (te bedenken dat volgens mij de mannen die initiatief nemen tot de jaren 70 behoren). Buiten dat hij the man of my dream is, is het ook een vet leuke jongen om mee om te gaan... ik wil die vriendschap dus ook niet kwijt.

Tips en trucs van harte welkom!

Alvast bedankt...

Kapara
Wees voorzichtig!

En definitief en helemaal uit met dat andere meisje. Voor die tijd helemaal geen trucs.
Een vet leuke jongen om mee om te gaan, das leuk. Maar als je verliefd bent op iemand, is het helemaal niet leuk om alleen maar leuk met elkaar om te gaan! Dus, als je de vlinders hebt: make your move. Want alleen maar leuk met elkaar omgaan, dat wil je helemaal niet......

Van zijn kant: ik denk dat hij je leuk vindt, afgaande op wat jij vertelt. Een jaar is lang, geen wonder dat hij een meisje trof. maar nu jij weer in beeld bent, is ze niet leuk genoeg meer.

Misschien hoef je niet eens een move te mken, ik denk dat de kans er in zit dat hij de move gaat maken...

Succes!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ik zou even afwachten. Hij is wel erg onduidelijk in zijn bedoelingen steeds..
Begrijp ik goed dat jij al achttien maanden wacht op droom-binkie en dat hij zich nu meldt voor een maaltijd?

Ik zou hem onmiddellijk bespringen!
Volgens mij ziet deze jongen jou echt alleen als een (goede) vriendin en heeft hij geen romantische bedoelingen. Kijk het even aan zou ik zeggen je merkt vanzelf wat zijn bedoeling is....maar voor je eigen gevoel moet je er misschien niet te veel van verwachten kennelijk was de relatie voor jou waardevoller dan voor hem...succes ermee!

PS: binkie vond ik zelf echt een heel kleinerende term voor een volwassen man (ik ken wel een kat die zo heet)....zou het in elk geval niet in 'zijn' gezelschap te vaak gebruiken
Ow, het is nog niet uit? Uiteraard eerst uit met andere meisje! En anders is het een handje schudden bij het afscheid.
quote:wuiles schreef op 18 augustus 2008 @ 22:04:

Begrijp ik goed dat jij al achttien maanden wacht op droom-binkie en dat hij zich nu meldt voor een maaltijd?

Joh, kijk eerst eens aan wat er gebeurt als je hem weer ziet. Maak geen moves waar je later spijt van krijgt. Kijk nu eerst eens aan, wat zijn bedoelingen zijn en hoe het met zijn relatie staat. Als hij jou echt leuk vindt, dan kan die move nog best even wachten. Dan heeft hij blijkbaar al die tijd jou in zijn hoofd gehad. Dat houdt ie nog wel een paar weekjes vol hoor....
Nou... ik weet dus niet of het uit is met dat meisje... Omdat ik hem daarna alleen over de sms 'gesproken' heb.

En ik heb niet 18 maanden gewacht, ik heb me kostelijk vermaakt 'overseas' en hier in NL...

Maar goed, nu komt hij dus weer eten... Ik heb hem nu zo'n 6 maanden niet gezien. Ik heb veel vriendjes gehad en 2 lange relaties maar geen van allen heeft mij het gevoel bezorgd wat hij bij me los heeft gemaakt.

Ik heb zelfs een vriendje 'overseas' maar ik zou alles zo opgeven als wij samen zouden kunnen zijn...

Wow dit klinkt allemaal wel erg kansloos
quote:wuiles schreef op 18 augustus 2008 @ 22:04:

Dekt wel de lading. Waarom zou hij langskomen als hij niets wil?
Kansloos? Wel nee! Hij komt niet voor niks langs, hij komt echt niet alleen om bij te praten. De vraag is alleen of hij zijn vriendinnetje al heeft achtergelaten, of dat hij die achter de hand houdt voor geval jij niet hapt. Dan is het namelijk een loser....
quote:Kapara schreef op 18 augustus 2008 @ 22:09:

Nou... ik weet dus niet of het uit is met dat meisje...

Ik heb zelfs een vriendje 'overseas' maar ik zou alles zo opgeven als wij samen zouden kunnen zijn...

Wow dit klinkt allemaal wel erg kansloos Kansloos? Welnee joh, het was alleen niet nodig geweest een apart topic te openen. Er zijn al diverse topics over vreemdgaan. Of moet ik er vanuit gaan dat je vriendje overseas weet dat je morgen droom-binkie over de vloer krijgt?
Met mijn 'overseas'binkie heb ik de afspraak... doe het veilig en niet vertellen... Behalve als het echt iets is wat op een relatie lijkt... Duzzz
quote:wuiles schreef op 18 augustus 2008 @ 22:14:

[...]

Kansloos? Welnee joh, het was alleen niet nodig geweest een apart topic te openen. Er zijn al diverse topics over vreemdgaan. Of moet ik er vanuit gaan dat je vriendje overseas weet dat je morgen droom-binkie over de vloer krijgt?*proest*
Duzzz vertel je hem nog maar even niet dat hij onmiddellijk gedumpt zal worden als droombinkie een teken geeft?
Nee...? Dat is een afspraak die wij samen hebben, ik weet ook niet wat hij uitspookt in de tijd die ik daar al weg ben. Hij kan mij morgen ook bellen dat hij iemand heeft ontmoet die wel bij hem in het land woont en waarbij het dus allemaal minder gecompliceerd is... Maar goed, Wuiles... besides that.. Jij vind dat ik mijn move dus niet moet maken?
quote:Kapara schreef op 18 augustus 2008 @ 22:23:

Nee...? Dat is een afspraak die wij samen hebben, ik weet ook niet wat hij uitspookt in de tijd die ik daar al weg ben. Hij kan mij morgen ook bellen dat hij iemand heeft ontmoet die wel bij hem in het land woont en waarbij het dus allemaal minder gecompliceerd is... Maar goed, Wuiles... besides that.. Jij vind dat ik mijn move dus niet moet maken?Je moet doen wat je niet kunt laten. Het lijkt mij een kansloze missie maar laat je daardoor vooral niet weerhouden je move te maken.
Ik vind het niet kansloos. Maar ik vind het wel net zo stijlloos als jij buitenlandvriendje achter de hand houdt, net zoals ik het stijlloos zou vinden als hij zijn vriendinnetje achter de hand zou houden.

Je hebt duidelijk gevoelens voor deze bink. Dus hoe dan ook zou ik buitenlandvriendje vertellen dat het er niet meer in zit, of bink nu wel of niet hapt.
@ Poezewoes heb je helemaal gelijk in... daar ga ik op een ander topic graag een keer op in... hoe dat allemaal is gegaan en gekomen met 'overseas'binkie.. voor nu zou ik erg graag advies willen hoe ik DIT geval moet aanpakken.

Thanks voor jullie reacties bytheway...
Nou, dat advies heb je toch ook al een beetje gehad? Kijk eerst maar eens aan wat hij komt doen. Hoe de kaarten liggen. Dan heb je nog tijd zat om te bedenken wat je verder gaat doen. Doe alleen geen dingen die anderen kwetsen, of waar je zelf spijt van zou kunnen krijgen.

Wat voor vraagtekens over hoe het aan te pakken heb je dan nu precies nog?
Jullie hebben elkaars amandelen toch al afgelikt enzo , dus hoe eng is het nou nog om eerlijk te zeggen dat wat JOU betreft het verder mag gaan waar het eindigde voor jouw vertrek.....mits hij er net zo over denkt ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik vind hem nogal heen en weer doen. Dingen tegen je zeggen omdat hij je vrij wilde laten voelen... hmmm..

Ik hou daar niet zo van. Waarom was hij toen niet gewoon eerlijk over zijn gevoelens? Vind het zo flauw dat dat was om jou je beter te laten voelen... LIjkt wel een soap:. "Ik deed het voor jou... maar intussen hield ik wel van je , maar zei ik dat ik niet van je hield zodat jij vrij kon zijn... "

En daarna zeggen dat ie niet verliefd was...

Neemt hij dat allemaal terug dan? Wat meende hij nou wel en wat niet?

En wil je wat beginnen met hem, terwijl hij toen niet verliefd was?

Of wil je alleen sex met hem?
B & S: soaps zijn leuk! Vooral als ze goed aflopen.... (al is dat in een soap meestal maar kort.)
quote:wuiles schreef op 18 augustus 2008 @ 22:20:

Duzzz vertel je hem nog maar even niet dat hij onmiddellijk gedumpt zal worden als droombinkie een teken geeft?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven