Toch internet daten?

28-01-2017 16:56 31 berichten
Hoe ouder ik word hoe meer ik het toch wel leuk zou vinden om ook eens een relatie te hebben met een leuke man. Ben nu 30+ en heb nog nooit een serieuze relatie gehad en nu al mijn vrienden gesetteld zijn (soms met kinderen) etc voel ik mij soms toch wel alleen.

Nu vind ik het niet erg om alleen te zijn maar met kerst en oud en nieuw vind ik het ieder jaar toch minder dat ik de enige single ben. Best raar want ik ben niet wanhopig op zoek.

Je zou zeggen dan ga je toch lekker stappen maar daar houd ik dus niet van. Een vriendin opperde laatst waarom ik dan niet eens internet daten probeer. Ik heb dat in een verleden (10 jaar geleden) wel eens geprobeerd voor de gein bij lexa maar toen kreeg ik alleen van die aparte mannen die veel ouder waren en dus een jong ding zochten om vrouw en kinderen mee te bedriegen.

Ik twijfel heel erg of ik het nog eens zou proberen maar Tinder lijkt mij helemaal niks en vind het ook niks dat iedereen meteen een foto van mij ziet.

Heeft iemand tips voor mij? Is het nog steeds verstandig om er een apart e-mail adres voor aan te maken bijvoorbeeld?
Dat ik het 'moeilijker' vind met kerst en oud en nieuw is omdat dat dus typisch van die dagen zijn dat je het vooral gezellig met elkaar moet hebben (volgens de meeste mensen dan) en dan doet men vooral leuke dingen met het gezin of vriend/vriendin. Het enige voordeel is wel dat ik niet hoef te schipperen met de kerst zoals eerste kerstdag mijn familie en 2de kerstdag die van hem. En men vraagt ook ieder jaar of ik nog geen vriend heb. En ik heb ieder jaar rond die tijd ook een winterdip dus dat zal ook wel meespelen.

Bij verjaardagen etc heb ik er een last van want dan komen er meer alleen omdat de ander op kind moet letten of iets dergelijks.
Alle reacties Link kopieren
Maar wie vindt nu precies dat zulke dagen gezellig moeten zijn? Jijzelf of laat je je misschien iets teveel leiden door de mening van anderen en daardoor ga je zelf ook zo denken? Of kun je het zo zien als normale dagen en hoe die ingevuld worden, al dan niet met familie/vrienden, is jou om het even?

Volgende keer vragen waarom diegene (nog) een relatie heeft .
Krijg motto niet verwijderd :-)
Moeten, ook niet best als het moet. Lekker je eigen vrij en gelukkig voelen , kom je vast wel iemand tegen joh.

Sowieso reageren op sjans onderweg kan ook een optie zijn he :-)
Take me to the place you know best
Gewoon proberen internet daten. Ken mijn man daar van (al meer dan 10 jaar).

Mijn tactiek was: niet te lang mailen. Bij 1e afspraak ergens wat drinken (niet meteen met eten erbij -dat kan altijd nog als het gezellig is).
Match4me (voor hbo en wo); lexa. Ken koppels die hieruit zijn voortgekomen.
Via welke site maakt toch niks uit meer tegenwoordig. Kan via RP, Lexa, Tinder, adultsites. Heb al gelezen dat zelfs Linkedin als datingsite door sommigen wordt ingezet. Van dat laatste ben ik dan niet gediend als iemand mij op die manier zou benaderen overigens.

Toen ik nog datete, sprak ik in eerste instantie af om wat te gaan drinken. Duurt niet lang, gaf, althans vond ik, genoeg indruk om te bepalen of er nog een date inzat of niet. Gaan eten deed ik niet gelijk op een eerste date. Als het toch niet klikt heb je ene hele lang zit terwijl doorschuiven van een drankje drinken naar gaan eten, net wat makkelijker is. En oja, ik had idd een ander mailadres destijds.
Krijg motto niet verwijderd :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven