Totaal in de war na weerzien ex

10-03-2009 11:58 324 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames...

Tja mijn zoveelste topic over mijn ex

Hiervoor heb ik ook al eens een topic geopend met de vraag of ik mijn ex wel of niet moest weerzien, en na aanleiding van de reacties op dit topic heb ik toen besloten geen contact met hem op te nemen.

However, zondag ben ik hem onverwachts tegen het lijf gelopen. Ff korte voorgeschiedenis, na +/- 3 jaar heftige relatie heeft ie nooit meer wat van zich laten horen toen ik in het buitenland zat, toen ik terug kwam had hij een nieuwe vriendin en wou geen contact meer met me. Ik heb hem 1,5 jaar niet gesproken en heb m'n leven uiteindelijk weer goed opgepakt en heb nu ook weer een nieuwe vried (heel rustig aan nog maar ok)

Zondag kwamen we elkaar tegen toen we toevallig met gemeenschappelijke vrienden in de kroeg zaten. Het was bizar, eerst was ik heel boos en nam hem apart toen hij buiten stond te roken. Heb gevraagd of hij met me wou praten, maar hij gaf aan dat nu niet buiten te willen doen, later wel. We zijn weer naar binnen gegaan, bij onze vrienden aangeschoven, en na ong een half uur kwam er zo'n rare wending. Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven, maar het voelde even alsof we weer een stel waren, we waren nog netzo op elkaar ingespeeld als eerst vulden elkaar aan en noem maar op. Op een gegeven moment zei een vriend tegen m'n ex "nou .... ik heb geen idee waarom jullie uit elkaar zijn, maar je ben in ieder geval hartstikke stom geweest, je ziet toch dat jullie bij elkaar horen?" Waarop m'n ex zei, ja dat weet ik.

In ieder geval, op een gegeven moment ging iedereen weg en stelde ex voor om met hem mee naar huis te gaan om te praten. Een gemeenschappelijke vriend bood aan om als 'scheidsrechter' mee te gaan, omdat het er soms nogal heftig aan toe gaat bij ons.

Nou, we hebben gepraat, gescholden (ik voornamlijk) enz. Hij heeft excuses aangeboden en al mijn vragen waar ik nog mee zat beantwoord. En toen raakten we 'gewoon' aan de praat en was het alsof het niet 1,5 jaar geleden was dat we elkaar zagen, dat er van alles wat gebeurd, dat we allebei een nieuwe vriend(in) hebben.

Op een gegeven moment taaide de andere vriend af met de woorden, t leven is niet zo moeilijk, accepteer nu het verleden en kies voor elkaar, een andere oplossing is er voor jullie niet.

Uiteindelijk hebben wij er nog uren gezeten en gepraat gepraat gepraat. Toen vroeg ik wat hij wilde, en hij gaf aan dat niet te weten. Ik vroeg hem of hij verliefd was op z'n nieuwe vriendin, hij zei dat hij dat niet meer wist nu. En zo zat ik ook. Uiteindelijk bracht hij me weg en zei hij dat het enige wat hij wou was dat hij me nooit meer zou kwetsen en me pijn zou doen. Ik vroeg of daar voor nodig was dat we elkaar niet meer zagen. Ex zei toen dat we wel zouden zien. Hij stopte de auto en vroeg of hij naar amsterdam moest rijden, of ik morgen vrij was (amsterdam was waar we eerder ons altijd 'verstopten' voor het bekrompen noorden) Ik zei dat niet aan te kunnen.

Bij mijn auto aangekomen stapen we uit, hij gaf me een knuffel en begon te huilen op m'n schouder, en ik hield het ook niet meer droog. Hij liet me niet meer los. Pas na een half uur toen zei hij dat t zo vertrouwd voelde en dat hij me jaren geleden al had gezegd dat dat toch nooit over zou gaan. Ik vroeg hem weer "wat wil je nou" hij zei dat hij in de war was en tijd nodig had alles op een rijtje te krijgen.

Ik heb hem 2 weken gegeven om na te denken. Op voorwaarde dat we in de tussentijd geen contact zouden hebben. Gisteren smste die. Wat ik aan het doen was en blablabla, heel luchtig. Toen ik antwoorde zei hij ineens na een paar smsjes dat hij wel weer over 2 weken van zich zou laten horen.

Nu ben ik helemaal compleet en volledig in de war. Ik dacht dat mijn gevoelens voor hem over waren, maar in een klap waren ze weer terug. Ik dacht dat ik verliefd was op m'n nieuwe vent, maar die gevoelens vallen volledig in het niet wat ik nu weer voor hem voelde. En wat beteken zijn acties. En wat gaat hij over 2 weken zeggen? En wat moet ik doen? Ik heb me er een half jaar geleden al bij neergelegd dat t nooit meer wat tussen ons zou worden. Ik accepteerde het. Maar nu heeft hij weer een deurtje opengezet.

Ik voel me oneerlijk tegen over m'n huidige vriend. M'n hoofd is één grote warboel van emoties. Ik weet het gewoon ff niet!

Sorry voor mijn warrige verhaal. Bedankt iedereen die de moeite heeft genomen het te lezen. Wat ik wil weet ik niet precies, ik heb even wat heldere meningen nodig om mij over de streep van juist handelen trekken in plaats van weer hopeloos te worden ofzo.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Had je er volledig vrede mee dat de relatie over was?

Het gaat/ging er heftig aan toe tussen jullie 2, dat zal altijd wel zo blijven. Is dat iets wat je wil in een relatie?

Je hebt een nieuwe vriend............, wat wil je met hem eigenlijk bereiken op deze wijze?
Zijn acties betekenen dat er blijkbaar nog steeds chemie is. Dat is iets moois lijkt me, makkelijk niet maar simpel wel.

Wat hij over 2 weken te zeggen heeft, merk je over 2 weken.

Wat wil jij? Kunnen jullie het probleem oplossen waardoor het over is gegaan?

Wat moet je doen? Bedenken wat jij wilt en in hoeverre dat realistisch is. En geef hem zijn 2 weken.
Bladora, moeilijk en wat kan ik me je verwarring goed voorstellen! Gevoelens gaan nu eenmaal niet een-twee-drie weg, zeker niet als je die kans niet eens hebt gekregen tot een 'normale' afsluiting.

Maaaarrrr..... wat een onvolwassen klootzak vind ik je ex.

Dat jullie elkaar weer tegen komen en het gesprek aan gaan snap ik allemaal. Dat julie in verwarring raken snap ik ook. Dat je een afspraak wilt maken 2 weken na te denken en dan een beslissing te nemen vind ik erg goed van je. En ik vind het kloorzakkerig van je vriend dat hij -tegen de afspraak in- "luchtig" contact met je op neemt.

Net zoals dat hij je toen "piepelde" en ervandoor ging en geen contact meer wilde, doet hij dat nu, lieve. Kies voor jezelf!

(en heeeeel - heeeeeel misschein, kiest hij dan ook voor jou...maar ga daar als-je-blieft- niet op zitten wachten...)
Computer says nooooo
Eerst maar even eerlijk zijn naar je huidige vriend, dit gedoe hierboven past denk ik niet bij zijn idee van een relatie. Dan pas het volgende hoofdstuk aanpakken.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Juist handelen = eerlijk zijn tegen je nieuwe vriend over je gevoelens.
Ik vind het moeilijk. Jullie zijn niet voor niets ex van elkaar. Ik geloof beslist dat er een speciale klik tussen jullie is, maar ik geloof niet dat dit de ware liefde is die jou gelukkig gaat maken. (Als de ware liefde al bestaat, maar dat is een heel andere discussie).

Jij hebt hem een perspectief op een relatie met jou geboden en hem twee weken bedenktijd gegeven. Hij maakt nu gebruik van deze bedenktijd. Ik denk dat het verstandig is dat jij ook gebruik gaat maken van deze bedenktijd en bedenkt wat jij wil. Wil je alleen verder, wil je met je ex verder of wil je met je huidige vriend verder?

Ik vind het moeilijk want jullie hebben beiden een partner. Het voelt voor mij heel oneerlijk om een relatie met iemand te hebben en dan wel te hopen en te bespreken om met een ander, namelijk je ex, een relatie weer te krijgen. Ik vind dus ook eigenlijk dat je hem zou moeten vertellen over dit gesprek met je ex en je gevoelens voor hem. Of ben je bang dat je vriend hiermee de keuze voor jou maakt en jullie relatie beëindigt?

Ik denk dat je - hoe dan ook - onvoldoende los van je ex bent. Jullie hebben een dusdanig verleden en jij bent niet los van hem waardoor ik denk dat dit een relatie met elkaar alleen maar moeilijker maakt en minder kans van slagen heeft. Verder denk ik ook dat dit - niet los zijn van je ex - de kans van slagen van je huidige relatie negatief beïnvloedt.

Mijn advies zou dus zijn: stoppen met contact met ex en 'echt' loskomen van ex. Voorzichtig proberen je huidige relatie op te bouwen, maar wel in alle eerlijkheid vertellen dat je nog met onverwerkte gevoelens voor en door je ex zit.
Hoi Bladora,

De vorige topics over je ex heb ik niet gelezen ,maar wil wel graag even reageren .Het is duidelijk dat jullie nog sterke gevoelens voor elkaar hebben,zo sterk dat je gevoelens voor je huidige partner in het niet vallen !Ben een ouwe muts maar ik denk dat deze gevoelens je maar een paar keer in je leven ervaart.

Dillema: ga je voor je ex ? Mijn ervaring met relaties is dat die uiteindelijk alleen maar goed werken als ik dicht bij mijn gevoel blijf .
Zo he, bedankt voor zulke snelle reacties, dat had ik niet gedacht na dat lange verhaal!

Probeer zo even wat vragen te beantwoorden.

Nee ik heb er geen vrede mee gehad dat onze relatie is overgegaan toendertijd. Er was geen probleem tussen ons in principe. Alleen de tijd was fout. Hij was net weg bij zijn vorige vrouw, had net een kindje en ik zat in het buitenland.

Of ik tegen het heftige kan tussen ons, tja dat weet ik niet ik heb altijd gedacht dat dat samen ging met onze heftige gevoelens voor elkaar.

Wat ik zelf wil...tja, deze man heeft me zo ontzettend veel pijn gedaan en ik heb altijd gedacht niks meer van hem te willen en hem te vergeten. Maar nu, ik ben zo weer 1,2,3 bereid om t verleden te vergeten en te vergeven en t uit te leggen en m'n huidige vriend, hem te vragen bij z'n vriendin weg te gaan en t samen weer proberen. Maar ja, ik denk niet dat dat realistisch is. Ach, dat denk ik niet alleen, dat weet ik.

M'n huidige vriend weet van hoe mijn vorige relatie is afgelopen en mijn gevoelens daarbij. Hij weet dat ik m'n ex zondag ben tegen gekomen, alleen nog niet dat ik zo in de war ben. Wat ik met m'n huidige vriend heb is veel zakelijker, volwassener. Hij ligt nog in een een scheiding (niet gelijk in de steigers alsjeblieft, hij is al meer dan 2 jaar bij haar weg) En we doen het erg rustig aan. Maar tuurlijk is het niet eerlijk tegenover hem, en ik ben ook wel gek op hem denk ik, alleen op een andere manier.

Zou het misschien verstandiger zijn om m'n ex te berichten dat ik helemaal niks meer van hem wil horen. Aangezien ik toch al heb geaccepteerd dat t nooit meer wat zou worden. Of gooi ik dan m'n eigen glazen in? Ik merk dat ik alweer hoop krijg en alweer denk over hoe het zou zijn. Terwijl hij misschien over 2 weken zegt dat ie t niet aankan en liever bij z'n huidige vriendin blijft. Maar als ik dit dan met mijn vriend bespreek nu al dan heb ik helemaal niemand meer. Aarghhh, sorry ik weet niet wat ik wil!
@WZK - Ik ben zo bang dat ik nooit los van m'n ex kom op de een of andere manier, ik bedoel, tuurlijk heb ik m'n leven zonder hem opgebouwd en heb ik het goed. Maar in die 1,5 jaar is er geen dag voorbij gegaan dat ik niet aan hem gedacht heb. Ik heb het wel een plekje gegeven maar toch. En nu hij weer zegt; ik heb je toch gezegd dat ons gevoel nooit zou veranderen en alles voelt vertrouwd met jou en dat zal altijd zo blijven....ik wou hem toeschreeuwen doe er dan verdomme wat mee, het is zonde niks met dit soort gevoelens te doen. Maar ja dan bied mezelf zo op een presenteer blaadje aan.

@ Plompiedom tja, ik denk ook dat ik gevoelens op deze manier niet snel meer krijg (maar aan de andere kant, ik ben pas 24 haha) ik zou wel voor hem willen gaan, maar ik zal altijd bang zijn dat ie me bedonderd, niet eerlijk is of wat dan ook. Terwijl mijn relatie met m'n huidige vent veel stabieler is. Maar daar mis ik weer de heftigheid die ik had met ex...

Ik zou in elk geval afwachten wat er over 2 weken gebeurt.

En in de tussentijd je ding met die nieuwe vriend even op 'n laag pitje zetten.
Ik ken je vorige berichten niet maar volgens mij geef je zelf het antwoord al. Je ex heeft je ontzettend veel pijn gedaan. Was dat een heel korte periode omdat hij gedoe op zijn werk had ofzo, of een ander 'excuus'? Of zit hij als persoon zo in elkaar en is dit het resultaat van jullie chemie? Wil je terug naar die pijn en onzekerheid? Of voel je je beter in een rustigere relatie? Wat moet er veranderen wil die oude relatie voor jou wel werken en kan hij of kan jij je gedrag daarin aanpassen? Of is dat geen haalbare kaart?

En je huidige vriend zou ik dit eerlijk vertellen. Draai de rollen om: zou jij er later achter willen komen dat je tweede keus was? Lijkt mij niet eerlijk.
Heyhey Bladora.

Meismeis toch.

Het is nooit afgesloten geweest voor jullie beide.

Jullie hebben elkaar ontweken(bewust) en elkaar dan ineens weerzien rakelt alle gevoel weer op.

Je kent elkaar,hebt een relatie gehad,veel samen meegemaakt in zeer korte tijd,maar daadwerkelijk iets samen opbouwen is er nooit geweest wat maakt dat het onafgesloten blijft.

Voor hem alsmede voor jou.

Heb geen tip voor je maar denk aub. wel om jezelf hoor!
Jou ex is vrij geweest intussen.

Zo gekwetst zijn en in no time daar ovetrheen kunnen stappen zou ook aan mij besteedt zijn.

Maar meis wees verstandig.

Hoe heftig het met je ex was hoe die verlangens er altijd zullen blijven.

Geeft het je wat je wilt?Aankan?

Dat hij onderwijl een nieuwe vriendin heeft waar blijft het zal altijd zo voelen voor jou dan?Als dat zo zou zijn dan had hij je ook unnen vinden en een keus maken voor een jou&hem,toch?

Met je huidige vriend is het stabiel je mist alleen de passie en heftigheid.
Je hebt meningen nodig?

Mijn mening (en die van anderen met mij) is dat je dit topic (en je vorige topics) eens aan je vriend moet laten lezen, zodat hij zelf wat te kiezen heeft. Jij doet het niet blijkbaar. Bahbah
@ZaraZara. Ja hij heeft me pijn gedaan. Hij heeft me nu uitgelegd waarom dingen zijn gegaan zoals ze zijn gegaan en excuses aangeboden. Ik snap niet dat hij zo gehandeld heeft, maar ik probeer t wel te begrijpen. We hadden het allebei erg zwaar toen (ik aan antidepressiva, hij brand new dad mocht z'n kind niet zien, liep ook bij psych etc).

Zijn gedrag zal niet veranderen (alle problemen uit de weg gaan, kop in het zand steken), maar hij heeft wel heel erg aan zichzelf gewerkt de afgelopen tijd. Dus dat is positief. Ik zou me moeten aanpassen door minder van hem te verwachten, minder te pushen. Ik ben een dramkont en daar kan hij niet tegen.

Maar ik loop op de zaken vooruit. Ik wil niet terug naar pijn en onzekerheid. Ik zou het niet meer aankunnen. Daarom ben ik zo bang voor de komende 2 weken. Ik ga vast alleen meer hoop krijgen? Zoals hij tegen me deed en me vasthield, ik weet zeker dat hij om me geeft, maar ja daar heb ik ook nooit aan getwijfeld. Maar ik denk dat hij toch gaat zeggen dat t allemaal niet mogelijk is. (mede doordat ik wat jonger ben dan hem). Terwijl leeftijd nooit een issue is geweest.

@ Face2...Hi meis, das lang geleden he Thanks voor je knuf. Hoop dat alles goed met je gaat!
Was hij nog getrouwd toen jullie iets kregen? Omdat je zegt dat je drie jaar een relatie met hem hebt gehad en dat het uitraakte toen jij in het buitenland zat. Later zeg je dat de tijd fout was, hij was net bij zijn vrouw weg, had net een kindje en jij zat in het buitenland. Daar maak ik uit op dat jullie tijdens zijn huwelijk al iets hadden, of lees ik het verkeerd?

Jij bent 24 schrijf je, zijn je ex en je huidige vriend een stuk ouder dan jij? Ze hebben er namelijk beide al een huwelijk opzitten lees ik, en kinderen.

Dan wat mij opvalt: je wil met je ex verder maar laat dat van hem afhangen. Namelijk als hij dat niet zo ziet, dan blijf je bij je vriend. Als hij het net zo ziet als jij, ben je vertrokken. Als voor jou zo duidelijk is dat je voor je ex wilt gaan, waarom is dat dan afhankelijk van zijn keuze? Lekker voor je huidige vriend.

Je hebt hem ook steeds gevraagd "wat wil jij?", maar ik lees nergens dat hij dat ook aan jou vroeg. Het lijkt erop dat hij daar helemaal niet nieuwsgierig naar is omdat hij wel weet dat hij maar hoeft te kikken en jij staat er.

Dus de vraag is "wat wil jij?". Ik denk dat ik het antwoord wel weet. Jij wilt je ex niet terug, jij wilt het dróómbeeld wat je van je ex hebt. En daar laat je je helemaal gek door maken. Het is wel de vent die je heeft gedumpt toen je in het buitenland zat hoor. Toen had hij hier allang een ander en was nog te beroerd om je dat te vertellen.

Dream on.
quote:Madhe schreef op 10 maart 2009 @ 12:53:

Je hebt meningen nodig?

Mijn mening (en die van anderen met mij) is dat je dit topic (en je vorige topics) eens aan je vriend moet laten lezen, zodat hij zelf wat te kiezen heeft. Jij doet het niet blijkbaar. BahbahZoals ik al zei, huidige vriend is op de hoogte van mijn gevoelens voor ex en mijn moeite hiermee. Daarbij staat onze 'relatie' op een heel laag pitje, om eerder genoemde reden dat hij nog in de afronding van scheiding zit. Ik voel me niet helemaal eerlijk dat klopt, maar ik heb hem gewoon nog niet weer gesproken na zondag. Tussen mij en ex is niets gebeurd tenslotte.
Bladora vraag je af wat wil jij?

Je weet het wel maar houdt vast aan iets wat niet zal kunnen of komen.

Zo ik al zei hij heeft intussen wel een nieuw exemplaar en nu ben jij er en je steld hem allerlei vragen,eist duidelijkheid over 2 week.

Maar stel nu eens iets voor jouzelf.

Je presneteerd je netals toen meis.En daar gaat hij opin uit schuldgevoel etcetc,en mss. met 2 week wel niet opin.
het klinkt mij in de oren alsof die kerel met je gevoel aan het spelen is. Ik zou zo'n eikel nooit meer terug hoeven in ieder geval.

Heel veel succes met je besluit.
quote:-Bladora- schreef op 10 maart 2009 @ 12:54:

Maar ik loop op de zaken vooruit. Ik wil niet terug naar pijn en onzekerheid. Ik zou het niet meer aankunnen. Even jezelf gequote, ik neem aan dat dit duidelijk genoeg voor je is......je zegt zelf al wat je wilt!
een speciale klik hebben, een heftige passie en chemie wil niet zeggen dat dit de relatie is waar je oud mee wil worden.

ook ik heb een ex waar ik zo´n zelfde klik en passie en chemie mee heb, en ook wij hadden een stormachtige relatie vol heftige liefde en emotie. en daardoor lijkt het wel alsof de liefde ook sterker is. maar ik denk: hoge toppen lijken hoger door de diepe dalen die je hebt gezien.

ik zou never nooit niet met mijn ex oud willen worden....al die onzekerheid, hevige strijd, moeite doen voor minimale vooruitgang.

heb nu een super lief, betrouwbaar, geweldig vriendje waar ik een geweldige toekomst in zie....
quote:Evidenza schreef op 10 maart 2009 @ 12:54:

Was hij nog getrouwd toen jullie iets kregen? Omdat je zegt dat je drie jaar een relatie met hem hebt gehad en dat het uitraakte toen jij in het buitenland zat. Later zeg je dat de tijd fout was, hij was net bij zijn vrouw weg, had net een kindje en jij zat in het buitenland. Daar maak ik uit op dat jullie tijdens zijn huwelijk al iets hadden, of lees ik het verkeerd?

Nee je leest t niet verkeerd helaas, ik wou het een beetje achterwege laten omdat ik weet dat reacties dan vaak weer daarop gefocussed worden. Maar voor de duidelijkheid; ik ben denk ik meer dan 2 jaar z'n minnares geweest en we hebben nog een jaar wat gehad toen hij bij z'n ex wegwas. Ze waren niet getrouwd, wel al 10 jaar bij elkaar. Ik ben er niet trots op.

Jij bent 24 schrijf je, zijn je ex en je huidige vriend een stuk ouder dan jij? Ze hebben er namelijk beide al een huwelijk opzitten lees ik, en kinderen.

M'n ex is 17 jaar ouder, m'n huidige vriend 19 jaar ouder. Klopt

Dan wat mij opvalt: je wil met je ex verder maar laat dat van hem afhangen. Namelijk als hij dat niet zo ziet, dan blijf je bij je vriend. Als hij het net zo ziet als jij, ben je vertrokken. Als voor jou zo duidelijk is dat je voor je ex wilt gaan, waarom is dat dan afhankelijk van zijn keuze? Lekker voor je huidige vriend.

nee daarom ben ik zo in de war, ik weet dat het heel naar klinkt allemaal. Ik weet niet of ik het van hem laat af hangen. Ik weet niet wat ik ga doen als ie zegt dat hij wel wilt. Ik ben gek op m'n huidige vriend, echt, maar t is niet zo heftig als met ex. Maar ik weet niet of dat betekent dat het minder echt is. Deze man is wel beter voor mij.

Je hebt hem ook steeds gevraagd "wat wil jij?", maar ik lees nergens dat hij dat ook aan jou vroeg. Het lijkt erop dat hij daar helemaal niet nieuwsgierig naar is omdat hij wel weet dat hij maar hoeft te kikken en jij staat er.

hij heeft het wel aan me gevraagd. Ik heb toen gezegd dat ik dat nog niet wist. Dat ik de boel moest laten bezinken

Dus de vraag is "wat wil jij?". Ik denk dat ik het antwoord wel weet. Jij wilt je ex niet terug, jij wilt het dróómbeeld wat je van je ex hebt. En daar laat je je helemaal gek door maken. Het is wel de vent die je heeft gedumpt toen je in het buitenland zat hoor. Toen had hij hier allang een ander en was nog te beroerd om je dat te vertellen.

ik heb geen droombeeld van ex. Alleen een gevoel. Een gevoel waarvan ik dacht dat ik het kwijt was en daarom ben ik ook compleet flabbergasted dat t er nog wel was. Btw, hij had een ander nadat hij me gedumpt heeft, hebben nog wel een aantal maanden tussen zitten. Maar desalniettemin stuit dit me enorm tegen de borst.

Dream on.Ik probeer juist wakker te worden
Heel hard maar m.i. zoek je zelf problemen op nu.

Onverwachts kwam je elkaar weer tegen,meteen ga je verder daar waar het gebleven was>over en uit jij naar buitenland.

Je ziet hem en gaat meteen in de aanval wilt antwoorden(die je wel weet!).

Je accepteerd het niet zo het is gegaan.Of...het beeld wat je zou hebben als het wel iets zou zijn/worden.

Dit soort relaties is foutief begonnen.Met alle gevolgen vandioen.

Je weet dat het niets worden zal waarom dan nu weer aanwakkeren?

Simpel zat.

Dit is m.i. het dilemma.
quote:-Bladora- schreef op 10 maart 2009 @ 12:30:

Zou het misschien verstandiger zijn om m'n ex te berichten dat ik helemaal niks meer van hem wil horen. Aangezien ik toch al heb geaccepteerd dat t nooit meer wat zou worden. Of gooi ik dan m'n eigen glazen in? Ik merk dat ik alweer hoop krijg en alweer denk over hoe het zou zijn. Terwijl hij misschien over 2 weken zegt dat ie t niet aankan en liever bij z'n huidige vriendin blijft. Maar als ik dit dan met mijn vriend bespreek nu al dan heb ik helemaal niemand meer. Aarghhh, sorry ik weet niet wat ik wil!*mompelt iets over oude schoenen en weggooien*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven