Totaal in de war na weerzien ex

10-03-2009 11:58 324 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames...

Tja mijn zoveelste topic over mijn ex

Hiervoor heb ik ook al eens een topic geopend met de vraag of ik mijn ex wel of niet moest weerzien, en na aanleiding van de reacties op dit topic heb ik toen besloten geen contact met hem op te nemen.

However, zondag ben ik hem onverwachts tegen het lijf gelopen. Ff korte voorgeschiedenis, na +/- 3 jaar heftige relatie heeft ie nooit meer wat van zich laten horen toen ik in het buitenland zat, toen ik terug kwam had hij een nieuwe vriendin en wou geen contact meer met me. Ik heb hem 1,5 jaar niet gesproken en heb m'n leven uiteindelijk weer goed opgepakt en heb nu ook weer een nieuwe vried (heel rustig aan nog maar ok)

Zondag kwamen we elkaar tegen toen we toevallig met gemeenschappelijke vrienden in de kroeg zaten. Het was bizar, eerst was ik heel boos en nam hem apart toen hij buiten stond te roken. Heb gevraagd of hij met me wou praten, maar hij gaf aan dat nu niet buiten te willen doen, later wel. We zijn weer naar binnen gegaan, bij onze vrienden aangeschoven, en na ong een half uur kwam er zo'n rare wending. Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven, maar het voelde even alsof we weer een stel waren, we waren nog netzo op elkaar ingespeeld als eerst vulden elkaar aan en noem maar op. Op een gegeven moment zei een vriend tegen m'n ex "nou .... ik heb geen idee waarom jullie uit elkaar zijn, maar je ben in ieder geval hartstikke stom geweest, je ziet toch dat jullie bij elkaar horen?" Waarop m'n ex zei, ja dat weet ik.

In ieder geval, op een gegeven moment ging iedereen weg en stelde ex voor om met hem mee naar huis te gaan om te praten. Een gemeenschappelijke vriend bood aan om als 'scheidsrechter' mee te gaan, omdat het er soms nogal heftig aan toe gaat bij ons.

Nou, we hebben gepraat, gescholden (ik voornamlijk) enz. Hij heeft excuses aangeboden en al mijn vragen waar ik nog mee zat beantwoord. En toen raakten we 'gewoon' aan de praat en was het alsof het niet 1,5 jaar geleden was dat we elkaar zagen, dat er van alles wat gebeurd, dat we allebei een nieuwe vriend(in) hebben.

Op een gegeven moment taaide de andere vriend af met de woorden, t leven is niet zo moeilijk, accepteer nu het verleden en kies voor elkaar, een andere oplossing is er voor jullie niet.

Uiteindelijk hebben wij er nog uren gezeten en gepraat gepraat gepraat. Toen vroeg ik wat hij wilde, en hij gaf aan dat niet te weten. Ik vroeg hem of hij verliefd was op z'n nieuwe vriendin, hij zei dat hij dat niet meer wist nu. En zo zat ik ook. Uiteindelijk bracht hij me weg en zei hij dat het enige wat hij wou was dat hij me nooit meer zou kwetsen en me pijn zou doen. Ik vroeg of daar voor nodig was dat we elkaar niet meer zagen. Ex zei toen dat we wel zouden zien. Hij stopte de auto en vroeg of hij naar amsterdam moest rijden, of ik morgen vrij was (amsterdam was waar we eerder ons altijd 'verstopten' voor het bekrompen noorden) Ik zei dat niet aan te kunnen.

Bij mijn auto aangekomen stapen we uit, hij gaf me een knuffel en begon te huilen op m'n schouder, en ik hield het ook niet meer droog. Hij liet me niet meer los. Pas na een half uur toen zei hij dat t zo vertrouwd voelde en dat hij me jaren geleden al had gezegd dat dat toch nooit over zou gaan. Ik vroeg hem weer "wat wil je nou" hij zei dat hij in de war was en tijd nodig had alles op een rijtje te krijgen.

Ik heb hem 2 weken gegeven om na te denken. Op voorwaarde dat we in de tussentijd geen contact zouden hebben. Gisteren smste die. Wat ik aan het doen was en blablabla, heel luchtig. Toen ik antwoorde zei hij ineens na een paar smsjes dat hij wel weer over 2 weken van zich zou laten horen.

Nu ben ik helemaal compleet en volledig in de war. Ik dacht dat mijn gevoelens voor hem over waren, maar in een klap waren ze weer terug. Ik dacht dat ik verliefd was op m'n nieuwe vent, maar die gevoelens vallen volledig in het niet wat ik nu weer voor hem voelde. En wat beteken zijn acties. En wat gaat hij over 2 weken zeggen? En wat moet ik doen? Ik heb me er een half jaar geleden al bij neergelegd dat t nooit meer wat tussen ons zou worden. Ik accepteerde het. Maar nu heeft hij weer een deurtje opengezet.

Ik voel me oneerlijk tegen over m'n huidige vriend. M'n hoofd is één grote warboel van emoties. Ik weet het gewoon ff niet!

Sorry voor mijn warrige verhaal. Bedankt iedereen die de moeite heeft genomen het te lezen. Wat ik wil weet ik niet precies, ik heb even wat heldere meningen nodig om mij over de streep van juist handelen trekken in plaats van weer hopeloos te worden ofzo.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
[quote]pom508 schreef op 10 maart 2009 @ 13:56:

Wat ik zo opmerkelijk vind Bladora is dat je een (enigzins) labiele vraag stelt en oprechte antwoorden vraagt. Wanneer een aantal mensen naar eer en geweten antwoorden dan ga je direct dit weerleggen.

mijn excuses, ik wil niks weerleggen, niet mijn bedoeling. Ik hecht juist erg veel waarde aan alle antwoorden

[quote]
Ik hoop dat je eruit komt.

Zet iig. je ex uit je hoofd en vwb. je huidige relatie laat het komen en verwacht nog niets eerst.Ik neem aan dat deze vriend ook het nodige meedraagt en verwerken moet.

Pak lekker je eigen leven zo je nu al doet op verder en zie het eerst de komende tijd aan hoe een en ander verlloopt.

Maar zet de ex uit je systeem.

Of...beide mannen en richt je op jezelf.
@ Nell - Ik ben helemaal niet verslaafd aan drama, ik leidt een redelijk rustig en goed leventje heb een leuke baan, ben m'n studie aan het afronden en kan ook best prima alleen zijn. Ik hang mijn identiteit niet aan een man op en ben in de relatie met huidige vriend ook erg zelfstandig. Ik pleur wel al het drama dat ik heb hier opt forum, dus daarom lijkt het misschien zo. Ik ben absoluut geen dramaqueen, en geniet ook echt niet van dit hele gedoe. :(
Bladora, je geeft je eigen antwoorden toch al? Met ex kan je eigenlijk niet opnieuw beginnen en tot voor zaterdag zag je met nwe liefde ook niet echt een toekomst. Dat zag je na het gesprek die avond opeens wel en hopla, daar was ex om je ogen te openen. Misschien moest het zo zijn? Was hij daar op dat moment om je iets in te laten zien?
anoniem_37706 wijzigde dit bericht op 10-03-2009 14:22
Reden: 2x zelfde zin.
% gewijzigd
quote:yoyo2 schreef op 10 maart 2009 @ 13:25:

Als hij écht voor jou zou kiezen.. dan:

- zou hij je niet 2 jaar lang als "vriendin voor ernaast" hebben gehad

- zou hij niet tijdens jullie relatie een kindje met een ander

maken

- zou hij je niet zomaar hebben laten zitten toen je in het

buitenland zat om nooit meer iets van zich te laten horen

Heel hard wegrennen voor je ex! Dit wist ik dus niet. Had beter ook even de andere topics kunnen doorstruinen voor ik reageerde.

Ik blijf erbij dat je nog te weinig los bent van je ex. Je had al het besluit genomen dat hij ex was en blijft, maar bent in de war doordat je hem tegenkwam. Deze ex is beslist om de goede redenen een ex.

Ik zou die twee weken niet afwachten en hem zelf een sms sturen dat jij je besluit genomen hebt en voor je relatie met de vriend gaat. Aan je vriend zou ik vertellen dat je zulke twijfels hebt door het gesprek maar dat je al wel een besluit genomen hebt. Dan weet hij hoe kwetsbaar en fragiel jullie relatie nu nog is.

Jij geeft aan dat je geen vadercomplex hebt. Of dat zo is weet ik niet. Maar ik zou me wel afvragen waarom je steeds iemand zoekt die nog gebonden is en al zoveel verleden heeft. Wat maakt dat dit jou aantrekt?
Bladora,

Jullie hebben beide het deurtje weer open gezet en toegang verschaft.

Wees jij de wijste je ex word niets voor je.

Dat blijkt wel.

Weetje ik krijg tot op heden ook van de ex te vernemen dat ik het ben en zijn gevoel altijd zal blijven voor mij en al de bladiebla eromheen.

je kent mijn verhaal , .

Ik negeer het allemaal, is me gelukt dan eindelijk.

Wat koop ik er uberhaupt voor als hij nu weer met vrouw in een heerlijk ver paradijs zit zoals hij al de tijd dat doordeed?

Nogmaals wees jij wijs en hou op te voeden wat er niet is/zal komen.Ongeacht je bewustwording dat je gevoel er nog steeds is.

Hi Bladora,

Hoewel mijn verhaal heel erg verschilt van het jouwe kan ik me ZOOO goed voorstellen hoe je je voelt. Ook ik heb een ex ontmoet en stond helemaal in vuur en vlam. En nee, dit heeft idd helemaal niets met nadenken te maken, maar alleen met voelen.

Rationeel wéét je dat je dit niet wilt (ik zeg vaker tegen mezelf: ik MOET dit niet eens willen), maar het gevoel...

Je kunt het ook niet goed uitleggen aan anderen wat het is... in elk geval ik niet. Maar ik heb ook mijn ex gezien en hem in zijn ogen gekeken en het was gewoon goed. Ik zie ook in dat we heel verschillend zijn, verschillend in het leven staan, dat hij me niet goed behandeld heeft, dat hij niet over gevoelens praten kan...neemt niet weg dat ik elke dag aan hem gedacht heb....

Zo moeilijk! Ik heb geen tips voor je, maar wil je gewoon laten weten dat ik zo goed kan voorstellen wat er in je omgaat.

Sterkte en Knuf!
Bladora, je ex heeft je zoveel pijn en verdriet gedaan. Dat ging echt heel ver.

Wees blij dat je je leven weer op de rails hebt, dat je je afrondende gesprek heb gehad en ga zonder hem door.

Gun jezelf meer dan deze man.
Bladora, trek het je niet al te persoonlijk aan, ik kan alleen reageren op de informatie die jij hier geeft, en ik schreef al dat het LIJKT alsof je verslaafd bent aan drama, in elk geval is dat zo op liefdesgebied. Natuurlijk is er ook een rustige kant van jou waarin je je zaakjes prima op orde hebt, het één sluit het ander niet uit.

Het gaat hier puur om je liefdesleven, hoe je het zelf beschrijft is dat nou niet het toonbeeld van stabiliteit te noemen. Je laat je , lees goed: lijkt het wel, makkelijk meeslepen door je emoties, en dat is misschien onder andere omstandigheden een kwaliteit van je die erg gewaardeerd wordt en heel charmant kan zijn, maar in dit geval zitten je emoties je in de weg. Je hebt je in een erg moeilijke situatie gemanoeuvreerd door zoveel emoties met je ex te delen. Hij krijgt daardoor nu vat op jou, dat heeft hij niet verdiend. De kans dat je huidige relatie er aan gaat is zeer groot omdat jullie nog in de opbouwfase verkeren en het is maar de vraag of deze relatie dit kan overleven. De kans dat je ex je grote liefde blijkt is zeer minimaal, want als hij echt jouw grote liefde zou zijn, dan was hij allang bij je, voorgoed. Mannen maken werk van hun grote liefde en gaan echt niet met een ander aanpappen als ze exclusief met jou een relatie willen.

Voor iemand van 24 heb je een behoorlijk problematische verhouding met je ex gehad (je was toen nog een heel stuk jonger en bent in de rol van minnares gerold) en als reactie daarop nu een relatie met iemand die het tegenovergestelde is. De basis van je huidige relatie is wankel, omdat je keuze voor je vriend duidelijk (voor de oppervlakkige toeschouwer) een reactie op de troubles met je ex is. Je hebt je relatie met je ex nog niet verwerkt, dat is nu wel gebleken. Wel is het positief dat je dat alsnog de mogelijkheid krijgt om dit behoorlijk af te sluiten, want ik weet uit ervaring dat een onverwerkte relatie een heel leven kan blijven zieken, en dat is niet fijn (=understatement).
@puck, bedankt!

@ Nell, ook bedankt, je weet het heel mooi te omschrijven. Pfff.

Kreeg net sms van ex, ik heb hem gevraagd waar hij eigenlijk die 2 weken de tijd voor nodig heeft. Hij stuurde mij iets in de trant van, "ik bel je dan en dan, leg je dan alles uit, en wat er allemaal met mij gebeurd is, sorry ik heb tijd nodig om dit goed te kunnen doen." Waarschijnlijk heeft hij het dus ook helemaal niet over de eventuele optie om voor mij te gaan. Maar hoe ik het wel moet interpreteren....? Hoezo heeft hij daarvoor tijd nodig als ik hem al 1,5 jaar niet gezien heb? Daar heeft hij toch al zo lang over na kunnen denken?

Ik weet me nog steeds geen raad met mijn gevoelens, ik moet ze maar gewoon wegdrukken de komende tijd. En dan toch maar wachten wat ex te zeggen heeft? Toch?
quote:-Bladora- schreef op 10 maart 2009 @ 23:18:

@puck, bedankt!

Kreeg net sms van ex, ik heb hem gevraagd waar hij eigenlijk die 2 weken de tijd voor nodig heeft. Hij stuurde mij iets in de trant van, "ik bel je dan en dan ik bepaal hoe en wanneer, leg je dan alles uit jouw gevoelens kunnen best (weer) even wachten, en wat er allemaal met mij gebeurd is alles overkomt mij, sorry ik heb tijd nodig om dit goed te kunnen doen want het is wel allemaal op mijn manier ." Waarschijnlijk heeft hij het dus ook helemaal niet over de eventuele optie om voor mij te gaan. Maar hoe ik het wel moet interpreteren....? Hoezo heeft hij daarvoor tijd nodig als ik hem al 1,5 jaar niet gezien heb? Daar heeft hij toch al zo lang over na kunnen denken?

Ik weet me nog steeds geen raad met mijn gevoelens, ik moet ze maar gewoon wegdrukken de komende tijd. En dan toch maar wachten wat ex te zeggen heeft? Toch?Bladora, je verdient toch beter dan dit? Zijn vrouw kon hem niet geven wat hij wilde (want daar moest een minnares naast), jij was niet de moeite waard om op te wachten toen je in het buitenland zat terwijl jij wel 2 (!) jaar op hem hebt moeten wachten en ook zijn huidige vriendin (die na 1 1/2 jaar echt wel in de veronderstelling verkeert een echte relatie met hem te hebben) is kennelijk ook niet voldoende om GOD HIMSELF gelukkig te houden want hij is al weer met een volgend 'projectje' bezig. Al dan niet voor ernaast. Wat zie je voor toekomst met hem? Wil je er over een jaar hoogzwanger achter komen dat ie zijn streken nog niet kwijt is? En je dan bedenken dat je huidige vriend eigenlijk zo gek nog niet was? Lees het Minnaressentopic nog eens door en realiseer je dat het niet meer dan een verslaving is. Laat dit de laatste stuiptrekking zijn en ga door met je leven.
Sjaaksjokola, ik zie geen toekomst met hem, je hebt echt helemaal gelijk. En minaressenforum, heb er tijden geschreven ik weet het allemaal zoooo goed. Maar mijn gevoelens voor deze man, waarom dan ook. Ik kan er niet tegen!
ik hoop dat je snel weer met beide beentjes op de grond komt, tis pas 2 dagen geleden dat je hem weer hebt gezien, logisch dat je helemaal in de war bent!

lijkt mij echt niet verstandig, als ik je verhaal zo lees, dat je weer een verliefd stel met hem gaat spelen straks!
Paar vragen : hoe heeft hij het exact uitgemaakt na drie jaar relatie , en wat gaf hij nu als reden op , en wat was er dan veranderd nu volgens hem?
Ow ik zag net in één van de antwoorden dat hij getrouwd was toen jullie wat hadden?

Stop er dan meer want slechtes 1 procent van de getrouwde mannen verlaat hun man,namelijk mannen die hun huwelijk/relatie zat zijn die gaan gewoon scheiden.

Mannen die hun vrouw niet willen verliezen (wat ze ook beweren) houden hun huwelijk in stand op de liefde en energie die ze van hun minarres krijgen (effe buiten wat eten zodat we er thuis weer tegenaan kunnen).Als een man echt niet meer van zijn partner houd dan gaat ie niet vreemd maar weg.
@Crazyinlove - nee dat is ook niet verstandig, ik weet het. Denk ook niet dat dat gaat gebeuren.

@Helponline - Hij heeft het uitgemaakt door t eigenlijk niet uit te maken. Ik woonde in het buitenland, hij kwam langs we hadden het leuk, ik zwaaide hem uit of t vliegveld en hij heeft nooit meer wat van zich laten horen. Behalve een brief dat hij t erg moeilijk met zichzelf had, maar ik nog steeds de meest geweldige vrouw voor hem was maar dat hij de heftigheid van onze relatie op dat moment niet on trekken (terwijl ik overseas zat!!!) En dat ie het zo snel mogelijk zou uitleggen. Dat is nooit gebeurd en nu 1,5 jaar later heeft hij weer tijd nodig (2 weken) om het uit te leggen. Snap er niks van.

Wat bedoel je met wat gaf hij nu als reden op?

Wat er volgens hem nu veranderd is is dat ie z'n leven weer wat beter op de rit heeft, bij een psych heeft gelopen etc etc.

Van de 3 jaar dat wij wat hadden heeft hij idd 2 jaar een relatie gehad. Hij had eerder bij haar weg zullen gaan maar ex bleek zwanger (heel verhaal) en heeft hem min of meer gechanteerd 'als je niet blijft zal je je kind nooit zien' uiteindelijk is hij een maand nadat zoon is geboren bij haar weg gegaan. En toen direct met mij verder gegaan, en tja, dat werkte natuurlijk niet helemaal. En toen ging ik ook nog naar t buitenland 5 maanden later. However, hij is dus uiteindelijk wél bij z'n vriendin weggegaan, volgensmij is dat wat ik je wou zeggen
Bladora, je hebt eigenlijk nooit iets van hem gesnapt, waarom zou je zijn gedrag dan nu wel begrijpen.

Maar als ik zo tussen de regels doorlees, dan staat de deur nog steeds op een behoorlijke kier. Je wil eigenlijk nog steeds weten wat er in zijn gedachtes omgaat.
quote:-Bladora- schreef op 10 maart 2009 @ 23:18:

@puck, bedankt!

Kreeg net sms van ex, ik heb hem gevraagd waar hij eigenlijk die 2 weken de tijd voor nodig heeft. Had je niet beter kunnen smsen dat hij die 2 weken niet hoefde te nemen omdat jij klaar met hem bent? Zelfs al ben je dat niet, dat komt dan vanzelf wel weer. Je moet niet met iemand willen zijn die je zoveel pijn heeft gedaan Hij stuurde mij iets in de trant van, "ik bel je dan en dan, leg je dan alles uit, en wat er allemaal met mij gebeurd is, sorry ik heb tijd nodig om dit goed te kunnen doen." En over je gevoelens walst.Waarschijnlijk heeft hij het dus ook helemaal niet over de eventuele optie om voor mij te gaan. Maar hoe ik het wel moet interpreteren....? Niet. Wissen en niet meer over nadenken. Hoezo heeft hij daarvoor tijd nodig als ik hem al 1,5 jaar niet gezien heb? Daar heeft hij toch al zo lang over na kunnen denken? Je bent voor hem een uit het oog, uit het hart ervaring. Dat jij er meer van maakt omdat jij meer voelt gaat buiten hem om. Dat hij daar gretig gebruik van maakt door je warm te houden laat jij ook zelf toe.

Ik weet me nog steeds geen raad met mijn gevoelens, ik moet ze maar gewoon wegdrukken de komende tijd. En dan toch maar wachten wat ex te zeggen heeft? Toch?Nee, niet toch?. Verstandig is als je niet ingaat op iemand die jou emotioneel zo overhoop haalt. Je relatie met je huidige vriend verbreekt (want die houd je als optie aan, zodat je toch nog iets overhoudt anders zou je niet piekeren over contact met je ex).

Bepaal wat jij wilt, onafhankelijk van wat ex wil. En je zult zien dat dat iets heel anders blijkt te zijn dan beiden 'liefdes' je te bieden hebben.
Bladora ik begrijp je verwarring maar ik begrijp niet dat je door de verwarring de boel weer aanwakkert.

Waarvoor?

Het is een onafgsloten iets geworden en dat zal het blijven.

1.5jr. heeft hij de tijd gehad je uit te leggen.

Zegt toch genoeg?

Snap werkelijk niet waarom je nog uitleg wilt van een man die het wel best vind.Mss. moielijk heeft maar er niets meedoet als alleen jou ziet en prompt met dezelfde laksheid te werk gaat.

Laat gaan joh.
Inderdaad: laat gaan joh. En maak het meteen uit met je vriend. Hij verdient iemand die wel eerlijk tegen hem is en die wel voor 100% voor hem wil gaan.
Pom, je hebt gelijk, eigenlijk wil ik heel graag weten wat in zijn gedachtes om gaat. Ik weet dat ik alles mooier maak in m'n hoofd dat t was, maar wat ik in z'n ogen zag en voelde toen hij me een knuffel gaf was niet alleen die van de uit het oog uit het hart ervaring die madhe beschrijft. Maar waarschijnlijk haal ik me dingen in m'n hoofd, ik wil t alleen zeker weten!

En Face, i know i know,...ik weet dat t een lakse lafaard is...maar je weet hoe moeilijk....

Capibara, vriend heeft al 2 dagen niets van zich laten horen en sms'jes en telefoontjes niet beantwoord. Weet niet waarom, hoop alleen niet dat de roddels in ons dorp sneller zijn gegaan dan ik hem heb kunnen vertellen.
quote:-Bladora- schreef op 11 maart 2009 @ 11:48:

Pom, je hebt gelijk, eigenlijk wil ik heel graag weten wat in zijn gedachtes om gaat. Ik weet dat ik alles mooier maak in m'n hoofd dat t was, maar wat ik in z'n ogen zag en voelde toen hij me een knuffel gaf was niet alleen die van de uit het oog uit het hart ervaring die madhe beschrijft. Maar waarschijnlijk haal ik me dingen in m'n hoofd, ik wil t alleen zeker weten!

En Face, i know i know,...ik weet dat t een lakse lafaard is...maar je weet hoe moeilijk....

Capibara, vriend heeft al 2 dagen niets van zich laten horen en sms'jes en telefoontjes niet beantwoord. Weet niet waarom, hoop alleen niet dat de roddels in ons dorp sneller zijn gegaan dan ik hem heb kunnen vertellen.

Ik vond die vraag over verslaving zo gek nog niet .Ik lees iemand die zich 'klaarmaakt' voor een nieuw rondje strijd en drama. De 'zin' om je weer lekker overhoop te laten halen spat van je postings. Het is gewoon veel lekkerder in je gevoel te dobberen dan nu keihard je verstand te gebruiken. Ik snap het wel, maar daar heb je echt niets aan.

En wat heb jij gedaan in dat anderhalf jaar? Waarom heb jij de behoefte aan oudere mannen met een verleden? vind ik ook een erg goede vraag.
Bladora ik weet het idd.Helaas wel.

Maar meis komop hoor deze man vind het wel prima zo.

En doet weinig moeite voor je m.i.

Pas wanneer jullie elkaar ineens weer tegenkomen komt hij met ouwe koeien oja ik zou nog uitleggen.

Wat valt er uit te leggen nog?

En hij is helemaal niet veranderd.Is vrijer geworden dat is de enige verandering denk ik.

En jij presenteerd je en hij hapt.En jullie beide happen nu nara elkaar.

Oef ,b.t.d.t.Weet er alles van.

Destructieve ellende en zachte heelmeesters voor elkaar.

Wat wil je met zijn gedachtengang?Kan je niets mee echt niet.

En vwb. je vriend die niets laat horen.Tsja lijkt me niet vreemd,jij (zijn vriendin dus) die in feite de ex nog niet heeft losgelaten maar wel plannen maakte afgelopen week.

Hopelijk ben ik niet hard, ik bedoel het goed.

De welbekende spiegel.
quote:-Bladora- schreef op 11 maart 2009 @ 11:48:

Capibara, vriend heeft al 2 dagen niets van zich laten horen en sms'jes en telefoontjes niet beantwoord. Weet niet waarom, hoop alleen niet dat de roddels in ons dorp sneller zijn gegaan dan ik hem heb kunnen vertellen. Het is te hopen voor hem, dat hij er zo toch achter is gekomen. Jij verteld het toch niet eerlijk tegen 'm.
...
@dametje 27 - Ik heb just geen zin om mezelf weer eens lekker overhoop te laten halen, t ging juist zo goed. Als ik zo overkom....ik weet niet. Misschien onbewust?

Wat ik afgelopen 1,5 jaar heb gedaan? Nog 8 maanden in Manhattan gewoond, gewerkt, gefeest, scharreltjes gehad, m'n leven opgebouwd, gestopt met AD. Toen terug gekomen in Nederland, nieuwe baan gekregen, weer bezig gegaan met m'n studie, huidige vriend tegengekomen, leuk sociaal leven. Niets raars eigenlijk!

Waarom ik behoefte heb aan oudere mannen met een verleden? Ik weet niet of het een behoefte is. Mijn inziens niet. Het zijn er maar 2 (+een aantal scharrels maar dat telt niet) geweest. Ik zoek ze niet op, ik kom ze tegen en vind ze leuk. Tja, zo werkt het toch gewoon?

@Face - je bent niet hard, ik weet t donders goed. Ik ben gewoon zo geschrokken van mijn gevoelens die ik nog had/heb. Vooral gezien ik juist zo hard bezig ben geweest een goed leven zonder ex op te bouwen.

@Queenie - Dat vind ik een beetje kort door de bocht. Ik ben nog steeds voornemens het eerlijk aan vriend te vertellen. Hij heeft me alleen zojuist laten weten dat ie erg druk is met zaken en daarom zo stil is geweest (gebeurt wel vaker, ben ik van hem gewend, zit nooit wat achter).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven