Trouwen en kriebels

23-06-2011 19:14 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eind aug ga ik trouwen en heb nu al de kriebels..Geen angst maar puur zenuwen. Vanacht zelfs over gedroomd dat er van alles misging..Herkennen de getrouwde vrouwen dit en wat kan ik doen om minder zenuwachtig te zijn??
Ja hoor.

En tips: minder krampachtig zijn, minder hooggespannen verwachtingen hebben en minder perfect willen zijn helpt een hoop.
En wat kan er dan allemaal mis gaan?
Absoluut niet. Ik ben vreselijk relaxed gebleven. Maar probeer eens een kalmerend valeriaantabletje. En probeer vooral afleiding te zoeken. 't Komt allemaal goed schatje
Ga er niet van uit dat alles perfect gaat, je zal merken dat juist die kleine imperfecties je dag perfect maken

Het is jouw dag, jouw feestje. Laat die niet verpesten door zenuwen, geniet ervan!
Ik herken er niks van, maar nou ben ik sowieso niet iemand die zich snel druk maakt.

Van trouwen vond ik het belangrijkste dat de papieren goed geregeld zouden worden en dat we mijn familie en vrienden gezellig zouden zien. Met die twee dingen kon weinig misgaan. De rest was voor ons bijzaak en daar heb ik me verder dus ook niet druk om gemaakt. Misschien moet je je dus ook maar focussen op dat je het gezellig gaat hebben, in plaats van op het draaiboek en het buffet.
quote:yette schreef op 23 juni 2011 @ 19:28:...

Van trouwen vond ik het belangrijkste dat de papieren goed geregeld zouden worden en dat we mijn familie en vrienden gezellig zouden zien. Met die twee dingen kon weinig misgaan. De rest was voor ons bijzaak en daar heb ik me verder dus ook niet druk om gemaakt.

Hier precies hetzelfde. Voor mij was, en is, het getrouwd zijn zelf vele malen belangrijker dan het trouwen. Ik had ook helemaal niet zo'n idee vooraf van 'de mooiste dag van je leven', ik wilde gewoon een gezellige dag hebben.

Hoeveel ophef je van je bruiloft maakt, en hoeveel zenuwen je je er nu om maakt, is helemaal je eigen keuze...

P.s. alleen al qua woordkeuze; voor mij is het trouwens m'n trouwdag geweest, en niet m'n bruiloft
Herken ik ook niet. Ik had gewoon alles goed en strak geregeld en heb de dag zelf alleen maar ONWIJS genoten. Goeie ceremoniemeester, dus als er iets mis zou gaan was het zijn probleem.

Probeerde bij het JA woord er nog romantisch een traan uit te persen maar het was allemaal te leuk en mooi dus die grijns was niet van mijn gezicht te krijgen.

Niets om je druk om te maken, prachtige dag waar alles om jullie draait. Heerlijk toch. Geniet, je verdient het.
O.a. daarom zijn wij klein getrouwd. Ik hou niet van dat gestress en geregel. Lijkt me niet meer dan logisch dat je zenuwachtig bent. Onthoud, het is jouw dag en niet die van iemand anders (ja, ook van je aanstaande). Jij bent de bruid, als jij het maar naar je zin hebt, is het goed.
Geen zenuwen gehad, alleen maar genoten van die dag. Ik kan er nu nog bij wegdromen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
We hebben ook helemaal geen grote bruiloft en het is voor mij het belangrijkste dat mijn aanstaande mannetje en mijn kinderen er zijn.. Wij hebben een ceremoniemeesteres die de boel regeld die dag..

maar toch is die stress er maar mischien valt het op de dag zelf reuze mee..
Het was vooral een gestress om de papieren in orde te maken (man is van engelse afkomst) en de gemeente werkte niet echt mee, maar de dag zelf heb ik relaxed over mij heen laten komen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven