trouwen - hoe getuigen vragen?

25-01-2009 13:22 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
dag, ik ga trouwen!!!!! en ben heel blij!!!

nu wil ik graag mijn getuigen binnenkort vragen. Het zijn twee vriendinnen... hoe zal ik dit doen? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.. het aanzoek vond 2 mnd geleden plaats alweer.
mijn man heeft de zus gevraagd waar hij heel goed mee om gaat en als de rest er een probleem mee had, dan was dat hun probleem geweest.

Bij mij was het makkelijker ik heb maar 1 zus.

Ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat doen.
Ik vind het niet raar om vriendinnen te vragen ipv je zus. Mijn man wilde ook absoluut zijn zusje niet als getuige. De vriendin waarvan ik getuige was had een ook een zus, zij was geen getuige. Je kiest zelf dus je moet doen wat je zelf wil, niet wat je denkt dat anderen willen. Geldt niet alleen voor de getuigen maar ook voor de rest van de bruiloft.
Je kan ze lekker mee uit eten nemen, samen met je toekomste man en degene die hij wil vragen. En dan tijdens het lekkere dinertje vragen of ze jullie getuigen willen zijn, wel leuk om het een beetje feestelijke te doen toch?
Ik ga zelf ook trouwen en ben van plan om samen met mijn 2 zussen naar de Love & Marriage Beurs te gaan aanstaande 8 maart... Zij wilden graag mee, maar weten niet dat ik ze daarna dan ga vragen of ze mijn getuigen willen zijn... wel gewoon met een drankje, maar wel na een leuke, gezellige dag die iets te maken heeft met de bruiloft!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven