Trouwen in 2010

07-11-2009 23:48 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic voor iedereen die bij wil praten over alle voorbereiding rondom hun (bijna) geplande huwelijk in 2010 (of 2011). Wie doet er mee?

Nickname // Trouwdatum of periode // Budget

Spinnetje // 27 februari 2010 // ¤ 500 (Kaapstad)

theelepeltje // 5 maart 2010 // ¤ 5000 - 8000

Visje66 // 5 maart 2010 //

Bridges6 // 10 maart 2010 //

goudkever // 29 april 2010 //

MvdK // 12 mei 2010 // ¤ 7.500

Choco // 10 juni 2010 // ¤ 10.000

dribbel // 11 juni 2010 // ¤ 3.500

Boom_87 // 5 juli 2010 // ¤ 2.500

Mevrouw75 // 14-15 of 16 juli 2010 // ¤

Yverne // 17 juli 2010 // ¤ 6000

fancy83 // zomer 2010 // ¤ 8.000

Kastanjez // 21 augustus 2010 // ¤ 10.000

abcdefg2009 // 21 augustus 2010 // ¤ 12.000

legpuzzel // 27 augustus 2010 // ¤ 7.500

ilske79 // nazomer 2010

regen // september 2010 // ¤11.000

Nazife // sept / okt 2010 // ¤ 4.000 max

miss dubbelfris // najaar 2010 // ¤ 8.000

Frahim // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

Vreemde Vogel // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

sterretje // ??? 2010 //

joos80 // ??? 2010 //

Sarafin // ??? 2010 //

DarkEnchantress // ??? 2011 //

Tuut // to be proposed //

Ti_Ta_Tuttebelle // to be proposed //

pipo79 // to be proposed //

Bonny82 // to be proposed //
http://www.salonb.nl/default.asp?id=01477&title=salons

alsjeblieft
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
@ Kastanjez geen idee eigenlijk vanaf wanneer zo'n test betrouwbaar is.

Hier ook een kinder wens, maar nog niet gelukt om zwanger te worden. Mijn vriend heeft al twee kinderen maar we willen er samen ook graag nog eentje. Hier gaan we nu gewoon weer door met proberen want net ongesteld geweest en als ik nu zwanger zou worden zou je dat nog niet echt in de jurk zien denk ik.

En over kinderen gesproken even een vraagje

Als wij gaan trouwen waar gaan de kinderen dan zitten? Gaan die op de eerste rij naast ouders en getuigen zitten of zitten ze vooraan bij ons?

Vriend maakt het niet zoveel uit maar ik denk dat ik ze liever op de eerste rij heb, want het trouwen op zich is toch iets van ons tweeën. De meiden krijgen wel allebei iets als wij de ringen aan elkaar geven.
dankjewel itsme. Ik ga ff neuzen!

Duffie, dat is natuurlijk jullie eigen keuze. Je zegt zelf al dat je ze liever op de eerste rij hebt. En ja jullie trouwen natuurlijk. Niet de kids. Zelf zou ik mijn eigen kids denk ook op de 1ste rij laten zitten. Mijn neefje en nichtje zitten met ons trouwen ook op de eerste rij.
Itsme, de prijzen staan helaas niet op de site. Ik heb ze net een mailtje gestuurd en hoop dat ze vandaag nog antwoorden.

Mag ik vragen hoeveel jij moet betalen? Laat jij je haar en make-up verzorgen door hun?
Hoi ik ben Alex, en ik ben nieuw hier. Mijn vriend en ik hebben (heel erg niet traditioneel) besloten om in april 2010 te trouwen in New York.

We moeten nog van alles uit zoeken hoe en wat qua papierwerk. Maar we willen het heel klein houden, met zijn tweeën. We willen het wel al wat mensen van te voren vertellen, en daarna een feest geven waar iedereen uitgenodigd is.

Goed, nog veel uit te zoeken en voor te bereiden dus, maar ik vind het wel al erg leuk om mee te lezen, tips te krijgen en te reageren!
quote:Heupje schreef op 05 februari 2010 @ 11:49:

Duffie, dat is natuurlijk jullie eigen keuze. Je zegt zelf al dat je ze liever op de eerste rij hebt. En ja jullie trouwen natuurlijk. Niet de kids. Zelf zou ik mijn eigen kids denk ook op de 1ste rij laten zitten. Mijn neefje en nichtje zitten met ons trouwen ook op de eerste rij.

We moeten er gewoon samen nog even over nadenken. We willen ze juist wel graag bij de bruiloft betrekken want ik ga voor mijn gevoel dan ook een belofte met hun aan. Daarom krijgen ze allebei een mooi gouden kettinkje tijdens de plechtigheid. ( althans we moeten nog even met de ambtenaar bespreken hoe we dat doen )

Ze krijgen ook allebei een hele mooie jurk en een ieniminie boeketje. En ze kunnen net zoals ik bijna niet meer wachten
Oh, en het buget, reis en verblijf is al geregeld en betaald, dat scheelt een hoop geld. Het ziet er naar uit dat de jurk en schoenen het duurst worden ;)
Welkom Alex!

@Kastanjez; een test is nu nog niet betrouwbaar, dus het heeft geen zin om er nu al 1 te doen. Pas als je ongesteld zou moeten worden, kun je testen.
welkom alex

heupje, ik heb ook nog geen prijsindicatie. Daarvoor willen ze je zien. Toen ik belde vertelde het meisje dat ze graag willen zien wie je bent, wat je wilt en dat ze dan kijken hoe duur het gaat worden. Ik neem dus de dingen mee die ik mijn haar wil en dan zie ik het wel. Ik heb me ingesteld op een flink bedrag voor mijn haar. Mijn make-up kost daarintegen maar 65 euro. Voor proef en echt.

Deze kapper kan overigens ook bij je thuis komen
oei, dat klinkt wel duur hoor. Vind het ook wel apart dat ze je willen zien en dan de prijs pas kunnen geven. Moet ik maar niet mijn mantelpakje aantrekken als ik er heen ga. Ja, sorry, maar ik denk dat ze dan naar je uiterlijk kijken wat je uit kan geven. Of zie ik dat nou verkeerd? Ze moeten gewoon een vast bedrag neerzetten en als je dingen extra wilt, dat dat dan wel er bij komt. (Wat logisch is.) Maar goed ik wcaht hun reactie even af. Ik bedoel niet voor jou hoor itsme, maar ik heb een hekel aan dat soort mensen die zo zaken doen.
Hoi Alex, leuk dat je er ook bij komt!!

Wees gewaarschuwd, het gaat hier soms érg hard...;-)

Mijn vriend en ik hebben ook besloten te gaan trouwen hoor, niks raars aan. Alhoewel hij me wel een maand daarvoor heel romantisch heeft gevraagd of ik met hem wilde samenwonen omdat hij zo graag zijn leven met me wil delen... daar hoefde van mij niks meer overheen!
Ik trouw vandaag!

(voor de 2de keer )
Zo net weer lekker een kind geboend. Gatver de gatver. Luier zat weer bomvol. En deze keer weer eens ook de kleding. Ligt nu te pitten, dus kan weer ff komen kletsen hier. Ik vind het zielig en bijna kindermishandeling. Maar goed is geen onderwerp voor hier eigenlijk. Maar dames, als er later kids komen, laat de luiers dan meegaan met de groei van het kind. Heb nog liever dat hij op de grond pist dan dit. Grr

zo heb het ff van mij afgeschreven.
En ja, het kan hier erg hard gaan. Haha bijna een tweede baan om het hier allemaal bij te houden.
quote:yasmijn schreef op 05 februari 2010 @ 13:05:

Ik trouw vandaag!

(voor de 2de keer )

Hey Yasmijn, gefeliciteerd alvast!

Neem aan dat je zometeen getrouwd bent, eerst maar even wachten tot allebei iets ondertekend hebben
Haha, ja dit gaat inderdaad lekker snel! Hebben jullie ervaring met trouwen zonder 'publiek' en daarna een feest voor iedereen? Wij zijn eigenlijk niet het soort mensen die van grote feesten houden, en in het middelpunt van de belangstelling willen staan. Dus geen speeches en zo.

Maar hoe pak je zoiets aan? Alleen hapjes of ook eten, en hoe doe je dat met cadeaus? Tips?
quote:yasmijn schreef op 05 februari 2010 @ 13:05:

Ik trouw vandaag!

(voor de 2de keer )Gefeliciteerd! Veel plezier vandaag!
yasmijn, gefeliciteerd en geniet ervan vandaag
Dank allemaal!

Ik hijs me zo in mijn outfit.
quote:Alex87 schreef op 05 februari 2010 @ 13:19:

Haha, ja dit gaat inderdaad lekker snel! Hebben jullie ervaring met trouwen zonder 'publiek' en daarna een feest voor iedereen? Wij zijn eigenlijk niet het soort mensen die van grote feesten houden, en in het middelpunt van de belangstelling willen staan. Dus geen speeches en zo.

Maar hoe pak je zoiets aan? Alleen hapjes of ook eten, en hoe doe je dat met cadeaus? Tips?

Hai Alex,

Ik zou eerst bedenken wáárom je wilt trouwen en waarom je een feest wilt geven. Je kunt toch ook geen feest geven tenslotte? Wij trouwen in het gemeentehuis met alleen ouders erbij, en geven pas maanden later een Bruiloftsfeest. Ik vind het heerlijk om in het middelpunt van de belangstelling te staan (vriend iets minder, maar vind het voor één keer ook wel leuk) en wil ook graag dat iedereen 'getuige' is van onze liefde en belofte elkaar trouw te blijven (in de kerk). Dat heeft voor mij veel waarde. Verder is het in augustus veel leuker weer voor een tuinfeest met barbecue dan in maart!
Heb je een echte jurk Yasmijn, of gewoon een mooie jurk.

*ik ben totaal niet nieuwsgierig*
quote:Alex87 schreef op 05 februari 2010 @ 13:19:

geen ervaring zonder publiek, maar wij willen alleen trouwen met ouders, broertjes en zus (en haar kinderen) en getuigen, dus echt alleen de echte intieme kring. Uiteindelijk zijn dat toch een stuk of 20 mensen als je hun aanhang erbij neemt. Dat viel mij qua aantal best tegen (ik vind 20 mensen als alleen maar echt direchte familie best veel).

's avonds willen we meer mensen uitnodigen waar dan eten en drinken voor klaargemaakt wordt. Cadeaus hoeven voor mij niet, wel dat iedereen iets doet (en dan niet in de zin van stukjes, maar in de zin van taart maken of fotograferen).

Als ik jullie was zou ik eerst bedenken wat je wilt en met wie je dat wilt doen.

Mij viel op dat je heel snel een grote groep hebt. Wij willen een aantal mensen perse uitnodigen en zitten voor s avonds al op 100 man, dat vind ik best veel.
Ha leukerds!

Wat heerlijk veel om bij te lezen.

Yasmijn, gaaf!! Geniet!!

Heupje, je klinkt een beetje gestressd. Je hebt nog tijd zat. Laat het even los. Het komt wel als het komt.

Kastanjez, de jurk staat je heel heel mooi. Mooi figuurtje ook, wauw! Vind 'm zonder jasje het mooist.

Sattie, wauw. Prachtig. Ben benieuwd hoe hij je staat. (en ik vind die roze echt waanzinnig haha ook al heb jij 'm in het wit)

Mvdk, ik vind de kaart erg leuk. Mooi lettertype, simpel en goede tekst. Hou ik erg van.

Een beach wedding, gaaf hoor.

Nog ff, en dan mag ik ook jurken passen.

Huwelijksreis is geboekt! Super gaaf. Gaan naar Indonesie.
quote:Sterretjee schreef op 05 februari 2010 @ 13:43:

Kastanjez, de jurk staat je heel heel mooi. Mooi figuurtje ook, wauw! Vind 'm zonder jasje het mooist.

He, lekker!!! Je hoort mij niet klagen hoor, maar ik heb met mijn maat 40 ook zo mijn 'probleemzones' maar voelde me in deze jurk ook ECHT heel mooi (en had helemaal geen last van mijn uitpuilende buik )

Indonesië... gaaaaaf... Waar gaan jullie precies heen? Ben er zelf jaren geleden een keer vier weken met mijn moeder geweest. Heerlijk!
quote:itsme26 schreef op 05 februari 2010 @ 13:37:

Heb je een echte jurk Yasmijn, of gewoon een mooie jurk.

*ik ben totaal niet nieuwsgierig*

Geen bruidsjurk, dat heb ik al een keer gedaan

En ik ben de jongste niet meer.

Gewoon een sjieke outfit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven