Trouwen in 2010

07-11-2009 23:48 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic voor iedereen die bij wil praten over alle voorbereiding rondom hun (bijna) geplande huwelijk in 2010 (of 2011). Wie doet er mee?

Nickname // Trouwdatum of periode // Budget

Spinnetje // 27 februari 2010 // ¤ 500 (Kaapstad)

theelepeltje // 5 maart 2010 // ¤ 5000 - 8000

Visje66 // 5 maart 2010 //

Bridges6 // 10 maart 2010 //

goudkever // 29 april 2010 //

MvdK // 12 mei 2010 // ¤ 7.500

Choco // 10 juni 2010 // ¤ 10.000

dribbel // 11 juni 2010 // ¤ 3.500

Boom_87 // 5 juli 2010 // ¤ 2.500

Mevrouw75 // 14-15 of 16 juli 2010 // ¤

Yverne // 17 juli 2010 // ¤ 6000

fancy83 // zomer 2010 // ¤ 8.000

Kastanjez // 21 augustus 2010 // ¤ 10.000

abcdefg2009 // 21 augustus 2010 // ¤ 12.000

legpuzzel // 27 augustus 2010 // ¤ 7.500

ilske79 // nazomer 2010

regen // september 2010 // ¤11.000

Nazife // sept / okt 2010 // ¤ 4.000 max

miss dubbelfris // najaar 2010 // ¤ 8.000

Frahim // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

Vreemde Vogel // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

sterretje // ??? 2010 //

joos80 // ??? 2010 //

Sarafin // ??? 2010 //

DarkEnchantress // ??? 2011 //

Tuut // to be proposed //

Ti_Ta_Tuttebelle // to be proposed //

pipo79 // to be proposed //

Bonny82 // to be proposed //
Ken je dit soort taarten?

Zo zie ik er uit in een traditionele jurk. Het past niet bij me, het ziet er niet uit en ik voel me er (daardoor) ook niet lekker in. Nee hoor, ik wilde graag een wat slanker silouette (sp.?) en dat a-symetrische vond ik erg mooi. Verder met mijn e-cup graag een jurk met bandjes, staat veel slanker dan strapless. Ik wilde dus niet zo zeer 'bewust anders' ik wilde een jurk die ik mooi vond en die bij mij paste. En dat is niet zo traditioneel.
(sp.?) ??

In het plaatje van mijn droombruiloft heb ik echt een prinsessenjurk aan, maar ik heb er nog nooit 1 gepast, dus misschien staat het mij ook wel helemaal niet. Heb over het algemeen echt een jurkjesfiguur, erg vrouwelijk, maar misschien moet ik voor een trouwjurk ook wel een heel andere lijn zoeken dan ik denk.

De taart op jouw foto zou ik trouwens geweldig vinden in het wit...
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
sp? staat voor SPelling.

Ik heb zulke jurken dus ook gepast, maar de combi forse boezem+ klein+ brede schouders maakte dat ik helemaal niet uit kwam in zo'n jurk. Zeker strapless zag je een mooie jurk, maar geen mooie bruid. Hoe meer toeters en bellen (glitters, versieringen e.d.) er op zaten en hoe groter de jurk, des te lelijker stond het me.

Maar goed dat ik niet op de prinsessenjurk val, want het staat me vreselijk. (overigens vind ik best wel veel bruiden er niet zo goed in uitzien, soms herken je iemand niet eens meer! )

Maar goed, wel stukken goedkoper.
Eau, weer wat geleerd

Tja, dat zal dan nog flink passen worden voor mij, ik ben ook gezegend met een flinke boezem, weliswaar geen E-cup, maar wel rond en gezond zeg maar, net als mijn schouders en bovenarmen.

Maar goed, een collega van me is nog 2x zo rond als ik, die is getrouwd in strapless en het stond haar prima.

Maar ik zou denk ik sws iets van bandjes willen, zoals op het plaatje, dat is ook meer waar ik voor gevallen ben, het lijfje en dan met een grote rok, meer zie je natuurlijk ook niet op de foto.

Aaaaaargh, ik moet ook helemaal niet in dit topic komen, nu zit ik me er weer veel te veel op te verheugen, en Donny vraagt maar niks.
Oh, prinsessenjurken, ik houd er helemaal niet van, maar als ik zo mijn figuur bekijk, lijkt het er wel op dat zo'n jurk mij enorm flatteert. (dat is dus breeede heupen en in verhouding nogal slank bovenlijf zeg 40/42 om 36/38 qua maten). Nou ja, ik zie wel, ik heb in de kerstvakantie een afspraak gemaakt met zo'n jurkenwinkel omdat het me ook wel leuk lijkt om zo'n winkel eens een keer mee te maken. Dan zie ik ook wel wat me staat en niet, lijkt mij. Ik zou graag een jurk met kleur willen, maar mijn vriend is nogal roodharig, en ik wil natuurlijk niet vloeken. Groen staat mij erg goed en erg mooi bij rood haar, dus dat is een optie, een goede rood ook trouwens, maar roze, paars en blauw vallen gewoon af dus. Nou ja, ik zie wel. Ik heb trouwens het hele internet al afgestruind, voel me net een meisje meisje, terwijl ik vroeger echt allergisch was voor trouwjurken (en daarvoor voor jurken in het algemeen, maar ik blijk er wel het ideale figuur voor te hebben)

Locatie hebbben we op het oog, maar nog niks geboekt, dat maakt het zo definitief lijkt wel. Praktisch midden in de stad waar naar toe gelopen kan worden, er waar eigen catering en bediening mogelijk is. We willen graag bekenden dit laten doen om het wat persoonlijker te houden. De fotografie wil ik door mijn moeder laten doen en mijn vriend door zijn beste vriendin (ook zijn getuige). DAt klinkt gek, maar mijn moeder kennende iig denk ik dat ze het veel leuker vindt om met een camera rond te lopen dan ergens op een stoel een ceremonie te aanschouwen.

Wij hebben wat ringen bekeken, maar zijn er nog niet uit.
Mevrouw75 Ach er zijn zat opties die niet zo 'poufy' zijn maar wel bij je figuur passen hoor.

Bonny Misschien word je wel met de jaarwisseling gevraagd!

Ik ga ook trouwen! Schreef al af en toe in t andere topic mee en heb hier ergens onder ook nog een eigen topic. Trouwen en alles wat daarbij komt kijken.

Zal eens zien of ik hier DE jurk neer durf te plempen.
quote:Mevrouwdekees schreef op 04 december 2009 @ 13:13:

De ringen van Teno die er het meest op lijken zijn deze:

[afbeelding]

Maar wij hebben toch net effe iets anders. Dunner streepje, dunner materiaal, grijzer tintanium, geen freeslijntjes langs het inlegrandje.. Anders dus!

Leuke jurk Bonny, al kun je op deze foto niet zo lekker zien hoe ie valt! Zo kun je hem niet na laten maken hoor! Enne, wat je ook doet, ga in ieder geval naar 1 'echte' bruidswinkel om jurken te passen, zoooo grappig!Die van ons staan niet op de website, is idd een dunner randje en gladde naden. Goede smaak heb je!
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
quote:Mevrouwdekees schreef op 04 december 2009 @ 13:27:

(zo, maar dan toch nog weer net ietsje anders)

[afbeelding]

Daar lijken ze op, maar dan witgoud ipv geelgoud. Hebben we toch bijna hetzelfde ontwerp.

Mooi he?
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Jurk geprobeerd te plakken op eigen topic hieronder maar plaatje doet ut niet..
Hoe doe je het sterretjee? (oftewel, kan ik je helpen, want ik ben nieuwsgierig)
http://www.bruidshoek.nl/18-27/collectie/trouwjurken

Dit is de link.

Maar het lukt niet om een specifieke jurk hier te plakken.

Jammer, maar dit merk iig.
Welke kleur/ locatie op de site ? (mooie jurken trouwens!)
En dan 11e rij, vierde jurk.

Die vind ik heel erg mooi.

En 13e rij, vierde jurk.
Van het merk pronovias.

Prachtig!
Deze?

Mevrouwdekees, ik vind die onderste wel cool eigenlijk, ga m onthouden.
Haha, ik had eigenlijk al dat soort jurken al van te voren afgeschreven. Hilarisch, Kees maar roepen dat ik wel mijn droomjurk moest kopen en ik maar zeggen dat meer dan 500 euro voor een jurk belachelijk was.
Ik vind Pronovias ook altijd zo mooi
Jaaaaa!!

Hoe doe jij dat nou?

Ooo men de achterkant van jurk 2 is prachtig! Zwijmel zwijmel.

Lukt het je ook die te plakken?
Grote kans dat ik in een van deze jurken trouw, als het me staat.
Sterretjee, als je de foto's opent wil het niet, dan linkt ie naar een ander soort formaat. Maar als je op een kleine gaat staan en dan 'afbeeldingslocatie kopieren' gebruikt kan het wel.

En anders... staan hierrrrr ook heel veel jurken die je wel kunt kopieren.

Even uit nieuwsgierigheid, wat is het budget voor kleding? (incluis schoenen, ondergoed (!!),vermaken enzo?)
Bonny82,

Waarom wacht je af totdat hij je vraagt?

Je kan hem natuurlijk ook vragen!
Wauw wat een prachtig merk is het ook..

Hmm. Budget. Geen idee wat lingerie kost maar ik reken voor de jurk wel iets van 1500 euries hoor..

Helemaal wat ik mooi vindt.
Pfoei! Dat geef ik liever aan de rest van het feestje uit Ik noem ondergoed aangezien een beetje leuk ondergoed (+onderrok en kousen) ook rustig 250 euro kost. Iets waar ik dan weer wel de centen voor op tafel ga leggen, zit wel echt veel mooier en kan je nog na de dag aan. (En Kees heeft de jurk al gezien en we hebben afgesproken dat ik hem in plaats daarvan met het ondergoed verras, dus het moet wel een beetje spectaculair zijn )

Mijn jurk was 200 euro, hoop met alle bijkomende kosten (bolero, vermakingen, schoenen, ondergoed, kousen, onderrok) zo op 500 euro uit te komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven