Tuurlijk...gewoon weer niet zien aankomen...

24-08-2009 13:02 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Al een tijdje kijk ik af en toe eens op het forum en moet ik zeggen dat ik al veel nuttige tips voorbij heb zien komen, zeker betreft relaties....maar nu heb ik me toch aangemeld, want ik wil gewoon heel graag even mijn verhaal kwijt!

Ik ben 26 en heb al een aantal relaties gehad, steeds weer viel ik op van die 'typisch' snelle en te zelfverzekerde jongens. En uiteenlopend van een half jaar tot twee jaar eindigde de relatie steeds zonder 'happy' ending. Een half jaar geleden is mijn laatste relatie over gegaan doordat m'n toenmalig vriend doodleuk met een ander meisje voor m'n neus stond t zoenen. Voor de eeste keer heb ik eens niet naar zijn pijpen gedanst en heb er zelf een punt achter gezet. Dat voelde trouwens erg goed om voor mezelf op te komen, met name hoe ik zelf in elkaar zit / zat.

Ik had me nog nooit zo sterk gevoeld! Ik raakte op dat moment echter wel weer in contact met een ex-scharrel (half jaar geduurd) van een jaar daarvoor en het liep wederom steeds weer uit op sex. Hoewel ik altijd een zwak voor hem heb gehad wilde ik mezelf niet toegeven aan mijn gevoelens voor hem. In tegenstelling dat hij die 4 maanden geleden meteen al uitsprak en dat hij verliefd op me was. Afgelopen maanden hebben we heel leuk contact gehad; filmpje kijken, heel veel praten (ook over de diepere dingen), lachen, knuffelen etc. en sex. De volgende stap had inderdaad een relatie kunnen zijn, echter hield ik steeds de boot af omdat ik het gewoonweg door mijn verleden niet aandurfde en tevens ook door zijn verleden met vrouwen. Hij is nogal zo'n populaire jongen...

Echter bleef hij maar bezig over het feit dat we nog geen relatie hadden en hoe nu verder tot nu twee weken geleden! Hij zie letterlijk laten we eerlijk naar elkaar zijn en er voor gaan...Ik vertelde dat ik een relatie wel eng vind maar hem wel leuk vond/ verliefd ben! Waarop hij antwoorde dat het allemaal niet zo snel hoeft te gaan, dat we het dus rustig aan kunnen doen!

Kortom ik dacht ik ga er gewoon voor en ik kijk wel waar het schip strand. De maandag erop (vandaag 2 weken geleden) hadden we afgesproken waarop hij liet weten dat het helaas niet doorkon gaan...niets aan de hand dacht ik, want het was een heel lief smsje en we hadden wel vaker afspraken verplaatst. Hij gaf aan dat volgende week wel uit kwam!

Echter vorige week hoorde ik maar niets, waarom ik hem op msn aansprak en het bij een heel luchtig gesprek bleef :-S.....Het voelde gewoon niet goed....Afgelopen zaterdag had ik hem opgebeld en hij begon meteen dat hij eerlijk wilde zijn want hij was aan het daten geslagen ( had al 2 dates gehad) met een ander meisje.

Hij vertelde mij dat hij bij ons op het punt kwam hoe nu verder...een relatie of niet...Zijn conclusie was dat hij een relatie met mij niet voor zich zag en daarom dit meisje een kans wilde geven omdat hij haar daarvoor wel interessant genoeg vond. Hij kan mij nu dus niet meer zien....Over en uit.....

Opzich heel eerlijk dat hij niet twee lijntjes uit houdt, wat hij in het verleden vaak heeft gedaan volgens eigen zeggen! Dus hij is wel degelijk veranderd, MAAR wat ik niet begrijp is dat hij tot 2 weken geleden tegen mij nog steeds over een relatie begon en me o zo leuk vond...Ik vond dat ik toen de stap maar moest wagen waarop ik mijn gevoelens toe heb gelaten ( na een lange tijd) en precies op dat moment ben ik opeens o zo makkelijk niet meer in beeld bij hem!

Wat is dit toch...al die tijd hield ik er rekening mee, omdat ik wist wat voor type jongen het was en op het moment ik mezelf 'bloot' geef ben ik opeens geen relatiemateriaal meer....

Ben ik te lang afwachtend geweest? Had ik eerder moeten toehappen? Ik heb al zolang ik hem ken een zwak voor hem en ben nu echt o zo verliefd op hem...en voel me nu dus ook echt heel rot!

oja volgende week wilde die nog wel naar mn nieuwe huisje komen kijken en voor me komen koken? :-S

Hij is wel iemand die me echt heeft weten te raken!

ps sorry voor het te lange verhaal en misschien de onduidelijkheid, maar terwijl ik dit type zit ik meteen te huilen waardoor ik er zelf geen goed beeld meer van heb......Maar ben iig m'n verhaal even kwijt....en voorlopig geen man voor mij!
Echt kut voor je (excuses voor mijn taalgebruik).

Het beste wat je denk ik gewoon kunt doen is nu leuke dingen inplannen, met zoveel mogelijk mensen afspreken en afleiding zoeken. Het heeft weinig zin om er bij stil te staan hoe dingen hadden kunnen zijn en wat hij 2 weken nog heeft gezegd. Hij is duidelijk naar je toe geweest dat hij niet verder met je kan/ cq wil daten ivm dat andere meisje dat hij wel interessant genoeg vindt voor relatiemateriaal. Doet natuurlijk pijn, maar ben er van overtuigd dat er genoeg leuke kerels rondlopen die lief, betrouwbaar, en er helemaal voor jouw zullen zijn!

Dikke knuffel voor jouw!
Ik vind het rot voor je dat je je nu blijkbaar weer zo op je ziel getrapt voelt, terwijl je dacht dat je nu juist zo voorzichtig en op je hoede was.Ik kan me voorstellen dat het voelt als de zoveelste teleurstelling voor je.

Aan de andere kant denk ik dat je echt wat meer op jezelf moet leren vertrouwen en je eigen intuitie en je niet moet laten meeslepen door praatjes van snelle jongens. Ik denk namelijk dat dat je probleem is. Ook nu hield je in eerste instantie de boot af, omdat je weet wat voor type jongen het is en je weet dat ie je niet gelukkig gaat maken . Maar als hij dan maar lang genoeg aandringt is je vlees toch weer zwak en ik denk dat je dan toch graag in het sprookje wilt geloven dat het wellicht dit keer wel gaat werken. Om vervolgens dus weer in het zwarte gat te vallen.

Het enige advies dat ik je dan ook kan geven is, vertrouw op jezelf en je eigen oordeel en laat je niet meeslepen. Je weet zelf wat het beste is.

Sterkte!
waarschijnlijk was je voor hem een leuke jacht omdat je juist niet aan hem toegaf die maanden. en toen je dat deed was het spannende er voor hem wel weer vanaf.

conclusie, weer een typisch foute jongen!

nog een conclusie: niet meer op foute populaire jongens vallen, maar lieve en betrouwbaar.

heb ik ook gedaan en dat is zoooo veel beter!
Grrrrrr NAAR!!!!!!!

EN het mooiste van het hele verhaal is dat ie jou aan het twijfelen weet te brengen. Had ik dit maar....., zou ik niet beter..... Zo ontzettend irritant (helaas ook zo ontzettend herkenbaar!!!). Niet gaan twijfelen aan jezelf, hij is gewoon een loser die al gaat daten met een ander terwijl ie jou paait met een relatie!

Inderdaad het advies, vertrouw je eigen gevoel is wel het beste!!! Ik heb hetzelfde meegemaakt, en ik voel helemaal met je mee!!!!!!!!! Sterkte, en zet hem op!
Ik wil ook een motto
Echt super jullie reacties!!! :-)

Fijn om het nog even bevestigd te krijgen dat het ook helemaal niet aan mij ligt....normaal zou ik dat ook denken van buitenaf, maar ja nu heb je dat stukje gevoel wat om de hoek komt kijken :-) .....

1 voordeel na al meerdere keren er ingetuind te zijn is dat ik weet dat het altijd weer helemaal goed komt :-) Alleen qua mannen moet ik inderdaad extra opassen en meer op mn eigen gevoel afgaan zoals jullie idd al zeggen.....alleen nu even niet, even lekker zonder man genieten :-)

Heel erg thanx jullie!
Omdat hij haar daar wel interessant genoeg voor vindt.... Getver...

Wees blij dat je aan die dude ontsnapt bent.
He Alaatje,

Wat een superklote situatie!!! Echt irritant dat hij jou zover kreeg dat je je eindelijk helemaal open stelde, waardoor je juist veel kwetsbaarder op ging stellen, en toen de lol er waarschijnlijk af was en hij weer opnieuw op zoek wilde.

Ik denk dat je eigen gevoel volgen, meteen vanaf het allereerste begin het beste is.. Je intuitie klopt altijd. Maar ja, dan heb je ook nog zo'n hart he..

Heel erg veel sterkte gewenst, en hoewel het een schrale troost is, toch goed dat je nu van hem af bent. Maar vreemd toch dat je dit dan 2/3 weken geleden nooit had kunnen denken... Gevoel kun je soms niet verklaren, daar zijn geen antwoorden voor. Het loopt zoals het loopt. Maar probeer dat maar eens te accepteren. Ik vind het trouwens wel heel erg knap dat je je toch hebt geopend, ook al ging het in tegen je intuitie en was het niet verstandig. Hou dat vertrouwen dat het wel kan vast, maar bewaar het dan voor de juiste vent! ;)

Ik hoop dat je de volgende keer een lieve, betrouwbare man tegen het lijf loopt.
Hoi Inventora,

jij ook bedankt voor je lieve reactie...

Afgelopen dagen heel veel afleiding gehad en er voor gezorgd dat ik niet alleen thuis zit...want ik ben een echte ster in het doemdenken. Als ik alleen thuis zit blijf ik alleen maar afvragen waarom en wat er mis in met mij.....irrelevante gedachten!

Zometeen weer op pad met vriendinnen en vanavond als ik thuis ben gewoon weer gezellig hier het forum op! Steeds even jullie antwoorden lezen om er weer in te prenten dat het aan hem ligt en dus niet aan mij.. :-)
Is het echt zo raar en gemeen dat iemand na 4 maanden!! aan het lijntje te zijn gehouden eens een keer afhaakt? balen voor jou dat dat gebeurt net op het moment dat jij er eindelijk aan toe bent om je open te stellen, maar eerlijk gezegd denk ik dat jij wel degelijk zelf hier de hand in hebt gehad.

Ik ken de man in kwestie niet dus misschien is het wel een player, maar ik krijg eerder de indruk dat ie gewoon het idee had dat jij niet echt into him was.

Als iemand op dit forum zou zeggen dat ze vier maanden geleden had gezegd dat ze verliefd was en een relatie wilde, en dat de ander dat al die tijd al afhield en aangaf geen relatie te willen, dan zou ik die persoon ook hebben aangeraden om ermee te stoppen, omdat iemand die niet 100% voor je wil of kan gaan gewoon geen relatiemateriaal is.

Met een opmerking ben ik het wel eens: dat het het beste is om je gevoel te volgen en dat kje intuitie meestal wel klopt. Ik zou het alleen anders interpreteren: als je verliefd bent en een relatie wilt, geef dat dan gewoon toe en ga niet stoer of afstandelijk doen uit angst. Je hebt je door je angst laten leiden toen je de boot afhioeld, en daardoor is deze man afgehaakt. Angst is een hele slechte raadgever, dus als je met iemand verder wilt, doe je er beter aan om dat die ander gewoon te laten merken, zeker als die aangeeft ook iets in jou te zien. Natuurlijk kan het misgaan en kun je een blauwtje lpen, maar je weet al dat je daar uiteindelijk ook wel weer overheen komt. Dus in het vervolg eerlijk zijn tegen de ander en tegen jezelf, dan hoef je je achteraf niet af te vragen of je kansen hebt laten liggen.
Hoi Alaatje,

Ik herken je verhaal! Ik heb het ook meegemaakt, alleen duurde het bij mij wat korter. Maar ik had me ook ein-de-lijk opengesteld voor deze jongen (hij heeft weken moeite voor mij gedaan, maar ik hield de boot af, want geloofde niet zo in z'n praatjes). Toen ik dus ook eenmaal overstag was, was deze jongen wat minder geinteresseerd en had hij ook ineens een andere meid ontmoet op vakantie..Jaja..!

Echt in handen geweest van een player, hij heeft bij mij een diep gevoel naar boven gehaald wat niet veel mannen kunnen.

Hij heeft mij diepongelukkig achtergelaten....wat zat ik in de put!!
Hoi alaatje,

heel herkenbaar je verhaal.

Ik trek ook op een of andere manier foute mannen aan.

Ik heb 2 relaties gehad met mannen met een drugsprobleem en andere rare gewoontes, en mijn laatste relatie van 4 jaar

( en 2 kids)

liep helemaal uit de hand.

( verhaal staat hier ook ergens tussen het forum)

NOu ben ik dus alleen met twee kids, en ik moet zeggen, ik voel me sterker dan ooit.

Ben absoluut over ex heen, ben natuurlijk wel een tijd verdrietig geweest.

Maar dat was snel over toen ik zag hoe hij verder ging met zijn leven (zichzelf totaal in de vernieling helpen) en zag ik in dat ik de sterkste was, en ben trots op mezelf daarvoor.

Ik heb pas een date gehad, en merkte van mezelf dat het allemaal te snel ging, ik heb naar mijn gevoel geluisterd en ben afgehaakt.

en dat was maar goed ook , want het was een meneer met heel veel vriendinnetjes:d

Ik ben echt blij dat ik niet verder bent gegaan en ik moet zeggen dat ik voorlopig lekker alleen blijf, vind het wel best zo,

En mocht ik in het vervolg toch iemand tegenkomen.

Dan zal ik het wel heel langzaam aan gaan doen.

Luister dus altijd naar jezelf en laat je absoluut niet gebruiken!

Je bent veel meer waard dan dat.

liefs kristen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven