Twee jaar later

12-01-2020 09:51 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Allereerst let niet op mijn naam. Blijkt dus dat ik deze niet kan aanpassen en ik heb dit account 2 jaar geleden aangemaakt, toen ik nog in een breakup fase zat. Want een domme vrouw ben ik niet. I’m even stronger than ever!!

Ik hoop dat ik sommige nog bereik die ooit hebben gereageerd op mijn topic. Die ik uit angst en onzekerheid ook weer had verwijderd.
Alles wat zij zeiden klopte. En ik had tijd nodig om er achter te komen.

Nu 2 jaar later open ik toch maar weer een topic omdat ik wil delen hoe ik mij nu voel.

Mijn vorige topic in een notendop:
Ik kwam uit een relatie van 5 jaar. Door een fout vanuit mijn kant had mijn ex het uitgemaakt. Nee dat was niet netjes van mij (sexting). Ik had beschreven hoe ik mij voelde en hoe mijn relatie eruit zag.
Een dominante, manipulerende partner. Ik was nooit goed genoeg, moest mezelf blijven verbeteren, veranderen en ik liep op mijn tenen. Er stond een hoge druk op mij. Uiteindelijk ging ik mij hier van afzetten en maakte ik dus zelfs “de fout”.

Naja fout. Ik als ik er op terug kijk lijkt het er haast op dat ik het heb gedaan om betrapt te woorden omdat ik toentertijd gewoon bang en onzeker was om te stoppen. Niet te vergeten dat hij een hele grote invloed op mij heeft gehad en ik zag hem als een persoon die ik nooit meer zou kunnen vinden.

NA DE BREAKUP
Verwachtte hij dat ik met hangende pootjes extra mijn best ging doen om hem terug te winnen. Had hij door mijn fout nog meer redenen om mij in te laten zien dat ik niet goed genoeg was en ik mijn best moest doen om hem terug te krijgen.

Uiteindelijk noemde hij het ook meer een break waarin ik de mogelijkheid had om ervoor te zorgen dat we weer bij elkaar terug konden komen.

Maar dat is anders gelopen. Want ik ging mij juist met de dag beter voelen en ik kwam steeds meer tot mezelf. Ik heb toen besloten om het volledig te stoppen. Ik weet dat ik hem hiermee heb overvallen en dat ik hem ook pijn heb gedaan. Daarentegen was het voor mij de beste keuze die ik ooit heb kunnen maken.

Ik kwam er achter dat ik geïsoleerd was van mijn omgeving. Had nauwelijks contact met mijn vrienden en familie maar dat kwam beetje bij beetje terug.

Het mooiste wat je dan kan horen: we zien de oude (Insert name) steeds meer terug.

het werd duidelijk dat hij zoveel controle over mij wilde hebben dat hij over wilde komen waar ik zou kunnen zijn. Festivals, feestjes of zelfs in mijn straat rondrijden.

Dat laatste is ook redelijk uit de hand gelopen. Dit deed hij een langere tijd meerdere keren per week en bleef soms ook geparkeerd staan. Dit is nu sinds een maand gestopt omdat ik heb gezegd dat ik aangifte zou doen.

NU TWEE JAAR LATER
Het heeft even geduurd maar wat voel ik mij goed! Ik ben volledig tot mezelf gekomen en heb ontdekt dat ik als individu ook sterk ben. Dat ik niet iemand nodig heb voor bevestiging.

In twee jaar tijd heb ik zoveel mooie mensen ontmoet die mij hebben laten inzien hoe je je ook kan voelen bij anderen. Daarnaast ben ik gestart met solotripjes (citytripjes). De grote reis alleen staat gepland voor dit jaar. Ik kan niet wachten.

Ik wilde mijn verhaal gewoon even kwijt omdat ik trots ben op mezelf en op mijn groei. Ik neem alle ervaringen met mij mee en ik weet nu heel goed wat ik wel en niet wil in een relatie.

Wat ik wil meegeven aan personen die nu in een relatie zitten met een dominante partner, personen die zich niet goed genoeg voelen.

Rose colored glasses distort your vision

De stap om je volledig los te breken van zoiets is moeilijk en dat lukt niet 1.2.3
Ik voel mij sinds 1,5 bijna 2 jaar eindelijk volledig goed. En heb ik alle banden kunnen lossnijden.

Geloof mij je bent meer dan genoeg. Je bent mooi, je bent slim en sterk. Jij bent heel veel meer waard! Kies jezelf en zet jezelf op nummer 1! Je hoeft jezelf niet te veranderen voor iemand. Natuurlijk samen werken naar iets met elkaar is anders. Maar nee jij hoeft niet volledig te veranderen want jij bent jij! Een mooi individu met al haar/zijn eigen Goede en mindere kanten. maar dat maakt jou tot wie je bent! Uniek. De personen die dit waarderen willen jou niet veranderen en willen gewoon met jou zijn om wie je bent.

Neem tijd voor jezelf, leer jezelf kennen. happiness komt van binnen en dat maak je zelf. Niemand kan jou gelukkig maken, ze kunnen er alleen iets aan toevoegen.

Bedankt voor het lezen en ik wens iedereen die nu in een breakup zit of in dezelfde soort situatie, heel veel sterkte!

Ik wilde even mijn ei kwijt en wat voelde dat goed!

Op een mooi 2020 gevuld met zo veel meer mooie ervaringen en mooie mensen die je mag ontmoeten!

Liefs!
Een sterke en SLIMME vrouw
dommevrouw wijzigde dit bericht op 12-01-2020 10:09
0.24% gewijzigd
Wat ontzettend fijn voor je en wat goed :cheer:

Ik heb je verhaal van toen niet gelezen maar ik kan me voorstellen dat je heel erg trots op jezelf bent.
Blijf in jezelf geloven !
Wat ontzettend fijn voor je, slimme vrouw. En ook fijn dat je vrouwen die nu nog worstelen met twijfel laat zien dat je je zonder onaardige partner kunt ontplooien tot een gelukkig persoon.
Goed van je! Mooi verwoord en erg herkenbaar!
Voor mij ook nooit geen dominante en manipulerende man meer, wat kun je jezelf kwijt raken in zo relatie :facepalm: Maar ook heel leerzaam, en uiteindelijk kom je er sterker uit. :thumbsup: :-D
Wat een mooi bericht om te lezen op de zondagochtend! Goed gedaan en fijn dat je het hier komt delen.
05-2019 schreef:
12-01-2020 10:02
Wat ontzettend fijn voor je en wat goed :cheer:

Ik heb je verhaal van toen niet gelezen maar ik kan me voorstellen dat je heel erg trots op jezelf bent.
Dankjewel! 😃✨
parbleumondieu schreef:
12-01-2020 10:05
Wat ontzettend fijn voor je, slimme vrouw. En ook fijn dat je vrouwen die nu nog worstelen met twijfel laat zien dat je je zonder onaardige partner kunt ontplooien tot een gelukkig persoon.
Dankjewel en zeker weten!🙌🏽
Someonenew schreef:
12-01-2020 10:07
Goed van je! Mooi verwoord en erg herkenbaar!
Voor mij ook nooit geen dominante en manipulerende man meer, wat kun je jezelf kwijt raken in zo relatie :facepalm: Maar ook heel leerzaam, en uiteindelijk kom je er sterker uit. :thumbsup: :-D
Je kan jezelf volledig verliezen! Fijn dat jij er ook sterker uit bent gekomen. We’ve loved and we’ve learned! 💪🏽
GreenLadyFern schreef:
12-01-2020 10:10
Wat een mooi bericht om te lezen op de zondagochtend! Goed gedaan en fijn dat je het hier komt delen.
Dankjewel! En een fijne zondag!
✨
Dommevrouw schreef:
12-01-2020 10:14
Je kan jezelf volledig verliezen! Fijn dat jij er ook sterker uit bent gekomen. We’ve loved and we’ve learned! 💪🏽
Zeker! Heb jij nu ook dat je nu de signalen eerder of gelijk ziet bij een man? Ik wel gelukkig.. Voor mij geen mindfuckers meer :puh: :hyper:
Someonenew schreef:
12-01-2020 10:24
Zeker! Heb jij nu ook dat je nu de signalen eerder of gelijk ziet bij een man? Ik wel gelukkig.. Voor mij geen mindfuckers meer :puh: :hyper:
Ik heb het nu ook heel snel door! 🙌🏽Haha nooit meer!! 👋🏽
:high5: :yes:
Super! :thumbsup:
Leuk bericht! En super dat je zo goed bezig bent. Ik kom ook uit een relatie waarin ik mezelf verloren ben, niet zo extreem als jij, maar toch. Ook door een behoorlijk dal gegaan, maar ik voel me nu nog steeds elke dag sterker worden. 2020 is nu al mijn jaar. Heel veel duimen omhoog voor alle andere sterke en steeds sterker wordende vrouwen en mannen hier.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Wat een mooi verhaal TO, en wat fijn dat je je nu zo goed voelt. Echt heel mooi! Veel geluk!
Top, fijn dat het goed gaat en dat je weet wat je nooit meer wil.
:cheer2:

Super vrouw!!
Waar goed om te lezen. Je hebt jezelf heel simpel verbeterd: je hebt dat blok beton uit je leven verwijderd.

Veel geluk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven