Twijfel date

08-02-2018 16:24 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-02-2018 20:01
Reden: We hebben maatregelen genomen ivm het verwijderen van de OP
99.64% gewijzigd
Nodig hem uit voor een etentje bij jou thuis?
Met rust laten.
Emma02 schreef:
08-02-2018 16:24
Hoi allemaal,

Ik probeer mijn date te vergeten maar dat lukt niet echt.
Mijn verhaal:
Met de kerst een hele leuke man ontmoet via badoo. Wij hebben het beide heel druk ivm werk, kids enz.
Zagen elkaar om het weekend een avond. Dan kwam hij na z'n werk hier naar toe ( uur rijden)
Via de chat elke dag heel veel contact.
Hij heeft een eigen bedrijf waar het niet goed mee gaat. Dit heeft hij al snel aangegeven en we hebben er over gepraat. Alles wat hij zegt lijkt waar te zijn. Alles is te achterhalen op internet( ook met foto's) en Facebook. Het waren echt weken waar onze emoties elke kant opschoten.
Van volop contact ging het bijna na niets. Heb hem gevraagd wat er aan de hand is en hij gaf aan dat het bedrijf op ploffen staat en daar al z'n energie naar toe gaat.
Zegt sorry enz..
Hij is verder ook nergens actief.. Facebook, app, badoo enz enz
Echt druk dus volgens mij en veel zorgen.
Mijn vraag is: wat moet ik hier nu mee?? Wel of geen berichtje sturen. Wil hem niet het gevoel geven dat ik er niets om geef maar wil mij ook niet opdringen.. we weten pas 1,5 maand van elkaar dat we bestaan..
hier stopte ik al met lezen. Elk topic dat met deze info begint leidt tot het gegeven dat er eigenlijk wel erg weinig contact is in de hoop dat daar andere verklaringen voor zijn dan "hij heeft geen interesse" of "hij is al bezet".

Helaas. Zijn er meestal niet. Next.
Kijk, of het nou wel of niet waar is maakt voor de uitkomst niks uit. Hij heeft geen tijd voor je op dit moment. Of wil geen tijd voor je maken op dit moment.

Ik zou hem laten gaan denk ik. Ik lees namelijk alleen maar nadelen: hij woont ver weg, stressvol leven, geen tijd voor jou, jij voelt de neiging hem te controleren, wantrouwt hem dus.
Het kàn echt zo zijn maar voor hetzelfde geld is het allemaal bij elkaar verzonnen. Oplichters zijn heel gewiekst, de succesvolle dan toch. Voor mij zouden de alarmsignalen op oranje staan, wordt er geld of een waarborg gevraagd dan onmiddellijk op rood. Dan maar geen relatie of terugkomen als het ooit beter gaat.

Zijn probleem niet het jouwe maken.
HuLang schreef:
08-02-2018 16:48
Het kàn echt zo zijn maar voor hetzelfde geld is het allemaal bij elkaar verzonnen. Oplichters zijn heel gewiekst, de succesvolle dan toch. Voor mij zouden de alarmsignalen op oranje staan, wordt er geld of een waarborg gevraagd dan onmiddellijk op rood. Dan maar geen relatie of terugkomen als het ooit beter gaat.

Zijn probleem niet het jouwe maken.
Huh?! Waar haal je dit oplicht-verhaal vandaan? Hij heeft haar toch niet gevraagd om een investering of om geld te lenen?
Hij is gewoon niet genoeg geinterreseerd, thats all, niet meteen een oplichter.
Wat niet is kan nog komen. Nieuwe relatie, eigen zaak in moeilijkheden: het kan toeval zijn, maar ook niet.
winkje87 schreef:
08-02-2018 16:51
Huh?! Waar haal je dit oplicht-verhaal vandaan? Hij heeft haar toch niet gevraagd om een investering of om geld te lenen?
Hij is gewoon niet genoeg geinterreseerd, thats all, niet meteen een oplichter.
Nou inderdaad zeg!
Oplichter? Huh?
Wat sommige mensen lezen of erbij verzinnen?!
HuLang schreef:
08-02-2018 16:54
Wat niet is kan nog komen. Nieuwe relatie, eigen zaak in moeilijkheden: het kan toeval zijn, maar ook niet.
https://www.youtube.com/watch?v=FSGyXeRFLyE
..
Waarom is de OP nu al weg?
ch86 schreef:
08-02-2018 17:55
Waarom is de OP nu al weg?
HuLang heeft gelijk gekregen, het betalingsverzoek is binnen.
Weer gemist.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Coco87 heeft de OT nog staan, retrostar. Snel lezen voor deze wordt weggehaald!
Being right is overrated when you're already more intelligent, friendlier and better looking than the rest, but it still feels good all the same. :biggrin: :puh:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven