Twijfel over relatie/vrienschap/contact verbreken

18-11-2009 12:41 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
*
Als je een vriendschap met hem wil zal je hoe dan ook eerst afstand moeten nemen. Een vriendschap waarbij de een gevoelens heeft voor de ander gaat gewoon weg niet werken.

De vraag of je een relatie met hem moet houden kunnen wij niet voor je beantwoorden. Er moeten twee mensen het willen, en dat is hier je eerste probleem al.

Voor jouzelf ben je denk ik wel het beste af door hem te laten gaan. Hij kan wel jaren blijven twijfelen (of tot hij een 'leuker' iemand tegen komt, en ik vermoed ook dat dat gebeuren gaat; geval van niet je oude schoenen weggooien tot je nieuwe hebt)
Hij houdt je aan het lijntje door steeds van mening te wisselen. Hij weet zelf nog niet wat ie wilt en ik zou daar niet afhankelijk van zijn. Of wil je daarop blijven wachten??

Kies voor jezelf en zet jezelf op nummer 1. Je hoeft niet steeds op je hoede te zijn en alles goed proberen te doen omdat je bang bent dat zn gevoelens weer minder worden. Werk aan jezelf zonder iets van hem te verwachten en als hij ooit echt heel zeker is van zn gevoel voor jou moet je dan maar kijken. Ik hoop voor je dat je dan allang over hem heen bent en dat je een andere leuke kerel hebt ontmoet!

Ik had trouwens een vraagje, wat voor contact hebben jullie gehouden in de tussentijd? (tussen het moment waarop hij het uitmaakte en het etentje) Heb jij laten zien dat je bijna depressief was of heb je gedaan alsof je sterk was?
je houdt van hem. Soms is het net als vroeger en is ie lief voor je.

Kom los van die man en neem geen genoegen met hier en daar wat toegeworpen kruimeltjes affectie.

Houdt de ander van jou? Dat lijkt me n beter criterium dan 'ik hou van hem'

Je gaat er spijt van krijgen als je later terugkijkt en ziet dat je je hart bent blijven geven aan iemand die dat niet beantwoordt met hetzelfde.
"Maar op dit moment heb ik het gevoel alsof ik achter hem aanloop. Ik doe alles om hem tevreden te houden en hij doet maar waar hij zin in heeft."

Wat mij betreft heb je zelf al antwoord gegeven hiermee.

Denk aan je trots, zelfrespekt, eigenwaarde en ga zo maar door.

Jij zal altijd meer willen dan hij.

Ga door met je leven, geniet en als je een ander tegen komt veel plezier.
Bedankt voor jullie reacties:)

@letthesunshine: toen hij het net uitmaakte heb ik mij erg gedragen, huilen enzo en lastig vallen met vragen. Maar direct daarna ging ik verder met mij eigen leven en ging ik minder contact met hem zoeken. Ons contact was in die periode zo dat we elkaar belden en praatten over simpele dingetjes, maar ook over onze relatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven