twijfel twijfel twijfel
maandag 3 mei 2010 om 19:59
Ik ben 26 jaar en nog nooit een relatie gehad. Nu heb ik iemand leren kennen via een datingsite, heb er een aantal keren mee afgesproken, maar weet nu niet of ik verliefd op hem ben of niet. Hij zeker weten wel op mij. Maar ik maak me overal druk om omdat ik nog zon groentje ben, heb nog nooit gezoen en ga er dan teveel over nadenken hoe het moet en doe ik het wel goed etc. Daarom twijfel ik steeds of ik er dan wel mee door moet gaan of niet ook omdat ik niet weet of ik wel verliefd ben of niet. Maar het klikt verder wel hartstikke leuk, we hebben dezelfde interesses en alles en kunnen leuk met elkaar kletsen. Maar ik weet nu niet of ik hier nu wel verder mee moet gaan of niet.
maandag 3 mei 2010 om 20:27
Ik heb vorige week mijn eerste zoen gehad, ik was ook nog zo groen als gras! Laat het gewoon over je heen komen, ik vond het echt hartstikke eng maar het valt echt reuze mee
. Ik ben gewoon eerlijk geweest naar mijn date toe, en die reageerde er goed op. Als jouw date er niet goed op reageert gewoon laten gaan, dan is ie je niet waard.
maandag 3 mei 2010 om 20:30
quote:ArtemisDCS schreef op 03 mei 2010 @ 20:27:
Ik heb vorige week mijn eerste zoen gehad, ik was ook nog zo groen als gras! Laat het gewoon over je heen komen, ik vond het echt hartstikke eng maar het valt echt reuze mee
. Ik ben gewoon eerlijk geweest naar mijn date toe, en die reageerde er goed op. Als jouw date er niet goed op reageert gewoon laten gaan, dan is ie je niet waard.Precies!!
maandag 3 mei 2010 om 20:52
maandag 3 mei 2010 om 21:09