twijfels...

24-02-2009 22:31 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na jaren van single zijn heb ik nu een relatie van een jaar met een hele lieve man. Maar ik heb het idee dat ik niet alles kan vinden in deze relatie... Het stomme is dat ik al vaker deze twijfel heb gehad en ook uitgesproken, maar hij is zó lief dat hij het allemaal snapt en veel geduld heeft! In de tussentijd heb ik het idee dat ik steeds verder in de penarie kom omdat de relatie al een jaar duurt. Twijfel over de keuze, want zo'n lieve begripvolle man ben ik nog niet tegen gekomen. maar ook bang om hem te kwetsen over eventueel stoppen. Ik kreeg ook te horen dat ik te kritisch ben en ik denk dat ik het daardoor zo graag wil laten werken!! AArrgghh.
Tsja....mijn wijze vader zegt altijd, bij twijfel niet inhalen!

En bij hem blijven omdat je hem anders kwetst lijkt me een hele verkeerde reden om de relatie in stand te houden..
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Volg je gevoel en stop ermee. Als je het idee hebt dat je steeds meer in de penarie komt, dan werkt het blijkbaar toch niet voor je.

Achteraf heb ik vaak genoeg gedacht "had ik mijn gevoel nou maar gevoeld".

En het is niet zo dat je het niet geprobeerd hebt, je bent een jaar samen en hebt al langere tijd die twijfels. Als je dat op dit punt hebt, dan lijkt mij dat er in de basis iets voor jou niet goed zit. Ook al weet je zo ogenschijnlijk niet waar het hem precies in zit.
De keuze van je hart is altijd oprecht en meestal de beste. Waarom met verstandelijke argumenten bevechten?
Hi Alkie,

Mijn ex twijfelde ook aan het einde van onze relatie en dat wist ik ergens ook heel goed. Een relatie hebben met iemand die twijfelt is heel zwaar. Nu is het uit en dat is ook zwaar en ik denk zelfs nog zwaarder door die twijfels die in de lucht hingen. Misschien ff een tijdje geen contact ofzo om erachter te komen wat je echt voelt want dit is voor je vriend ook geen pretje (en ik kan het weten) Uiteindelijk zul je toch een keuze moeten maken, of je gaat er 100% voor of je stopt. Ik weet het ook niet precies, maar 1 ding weet ik wel: echte liefde kent geen twijfel!

Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven