Uitkering, spermabank, single moeder.

08-08-2012 22:12 199 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan geen man meer krijgen nooit. Waarom is een lang verhaal.

Ik wil heel graag kinderen, ben 32 en voel dat het nu moet.

Ik dacht aan spermabank, maar ik heb een bijstandsuitkering ( waar ik gewoon voor moet werken) en meer zit er voorlopig niet in. Kan ik dan wel daar terecht voor kinderen?

Ben er ook achter gekomen dat er een hele markt is van mannen die zich aanbieden. Maar ben best huiverig daarvoor. Je weet nooit wat voor achtergrond diegene heeft en dan seks hebben zonder condoom, ziektes ect. En kans dat het in een keer lukt is klein dus dan zit je weer vast aan iemand.

Iemand tips voor me hoe ik mijn wens zo snel mogelijk in vervulling kan laten gaan.
Als je van mening bent dat je niet aantrekkelijk genoeg bent om ooit nog een partner te vinden (!) dan lijkt het alsof je onvoorwaardelijke liefde zoekt in een kind. Zo werkt het niet.

Er was een film, mensen moesten eerst een plant, dan een dier succesvol verzorgen voor ze aan een relatie begonnen. Voor een kind zou minimaal hetzelfde moeten gelden.

Ik vond het niet leuk, toen iedereen om me heen een baby leek te krijgen en ik niet.Maar dat is geen reden om er ook een te krijgen.

Ik ben nu zeven maanden zwanger en heb- horror- nog geen één luier maat nul in huis. Dat komt wel tijdens het verlof, dan is het nog lang genoeg wachten.

Al die spullen voor iemand die nog niet in aantocht is. En al die echt grote problemen die je weg wuift.Werk alsjeblieft aan jezelf en begin met therapie.

En luister niet naar b de b, die opent de meest bizarre topics. Dat is geen succesverhaal.

(die heeft geen vierduizend op een rekening).
Babette, moet je nog geen qat smokkelen of ben je herstellende van die afstandsbediening in jouw doos? Het was een leuk verhaal

Waar het hier om gaat is het feit dat TO zo in zak en as zit momenteel dat ze beter haar energie daar op kan gaan richten. Ze heeft nog tijd zat om voor een kind te gaan, ze kan beter (voor zichzelf en het kind) haar leven nu op orde krijgen en mentaal stabiel worden dan dat ze dat evenwicht moet zien te vinden wanneer het kind er is.

Trouwens, jij als moeder zal vast wel akkoord gaan dat je jouw kind een fijne, veilige thuis wil geven waar het niets tekort komt. Aan wat voor moeder heeft het kind dan het meeste, een labiele mama of een stabiele mama?
quote:Henkjan41 schreef op 09 augustus 2012 @ 12:51:

[...]

Iets wat gratis is, kan nooit goed zijn, is de logica. Maar ter wereld zijn nog altijd 2 dingen gratis en tegelijkertijd zeer goed.

Dat is:

1. Het besturingssysteem Linux, gratis en zeer goed

2. Sperma. Gratis, volop & onbeperkt verkrijgbaar en als je een beetje zoekt, van uitstekende kwaliteit.

Allebei gemaakt door mannen overigens.
Omg je lijkt mijn zusje wel :( ik ben zo zielig en alleen dus neem ik een kind. Zij werd moeder op haar 19e, van een onbekende vent, ze zit in de bijstand en ze vind zichzelf gelukkig. Onze ouders daarentegen zijn een stuk minder gelukkig sinds de komst van de spruit (alweer 6 jr geleden).

Sneu vind ik het.
Ik ben het met Mopsie eens...we kunnen alleen maar hopen dat TS onvruchtbaar blijkt te zijn zodat er in elk geval één kind op deze aardkloot heel wat leed (met zo'n moeder) bespaard blijft. Kansloos met hoofdletter K.
quote:babettedebruxelles schreef op 10 augustus 2012 @ 01:59:

[...]

Bijstandsgerechtigden betalen ook belasting, want dat is neem ik aan waar je op doelt als je het over "ons" hebt?

Welkom in Nederland, waar wij - godzijdank - een verzorgingsstaat gerealiseerd hebben. Bevalt het je niet? Dan raad ik je aan naar de VS te verkassen. Daar is het ieder voor zich, geen verplichte 'collectieve' zorgverzekering en creperen de financieel minder bedeelden.

Ik betaal met liefde mee aan ons sociale vangnet. Ik hoop dat ik er nooit gebruik van zal hoeven maken, maar mocht het ooit toch zover komen, ben ik blij dat we in een land leven waar dit tot de mogelijkheden behoort.

Of draai het eens om: "Ik heb een bijstandsuitkering en hiervan draag ik ook belasting af. Vanaf vandaag weiger ik nog langer belasting te betalen, want daarvan wordt onze infrastructuur onderhouden zodat jullie rijken je dikke auto's kunnen rondracen over de snelweg en door de bebouwde kom. Van onze belastingcenten, godverdomme."

Dom? Uhu. Maar niet dommer dan wat jij uitkraamt imho.

Vestzak broekzak. Maar bij mij gaat het niet om het geld hoor, jammer dat je alleen die reacties er uit pakt. Het gaat om het feit dat de TO op dit moment psychisch totaal ongeschikt is als moeder en dat men daar echt wel doorheen prikt. Ik maak me dus echt geen zorgen hier om

Overigens is voorbeeld wel een heel stuk dommer hoor, maak je daar maar niet druk om .
quote:liselore3punt0 schreef op 10 augustus 2012 @ 06:04:

[...]

Ongesteld? Is dat van jou projectie, het excuus dat je onder invloed van hormonen niet verantwoordelijk bent?

Troost je ik ben niet ongesteld en meen alles wat ik over je zeg.

Ik heb ook geen zolderkamer en dat je knettergek bent is erg duidelijk na je topics over facebookman danwel dat je dat je Claudio zou zijn.

Je bent dus zo'n persoon waarvan mensen het niet verwachten. In het dagelijks leven geprezen en niemand weet wat voor mafketel je uithangt in Londen of op het internet.

Absoluut geen voorbeeld.

Verbaast mij überhaupt dat je er weer bent. Schaamteloos, werkelijk waar.

Ik hoor nu de stem van Jambers hè.

Overdag lijkt zij een normale keurige moeder maar in de avond en vakantietijd hangt zij de troll uit op het internet en zo nu dan hangt ze de onbetaalde hoer uit in Londen met een quatkauwende/smokkelende criminele creep.

Haar diepste fantasieën zoals AB's in haar doos laten douwen en shampooflessen in haar holletje worden dan werkelijkheid..
@Oriane, quote " Je betaalt per behandeling 205 euro.... Nou ja, jij niet, wij. Voor jou is geld niet alles, maar alles wat jij hebt financieren wij. Dus het kost ons 250 euro per bezoek van jou.

Behandelingskosten bij spermabank worden niet verzekerd dus ook al heeft TO geen geld of wel geld hoe kom je erbij dat wij dit uiteindelijk betalen?
correctie, vergoed ipv verzekerd, voordat er een reactie komt over mijn taalgebruik
quote:teardrop-viva schreef op 10 augustus 2012 @ 13:38:

[...]

Overdag lijkt zij een normale keurige moeder maar in de avond en vakantietijd hangt zij de troll uit op het internet en zo nu dan hangt ze de onbetaalde hoer uit in Londen met een quatkauwende/smokkelende criminele creep.

Haar diepste fantasieën zoals AB's in haar doos laten douwen en shampooflessen in haar holletje worden dan werkelijkheid.. Vergeet de naakt shots niet in beeld. In elke raportage van Jambers staat er wel iemand op een gegeven moment in diens adamskostuum.
quote:teardrop-viva schreef op 10 augustus 2012 @ 13:38:

[...]

Haar diepste fantasieën zoals AB's in haar doos laten douwen en shampooflessen in haar holletje worden dan werkelijkheid..

Oh oh wat hield ik van dat programma!

Haha.. hij zou toch terug op de buis komen?

Of hebben ze mij met een dode mus blij gemaakt
quote:posi27 schreef op 10 augustus 2012 @ 13:44:

@Oriane, quote " Je betaalt per behandeling 205 euro.... Nou ja, jij niet, wij. Voor jou is geld niet alles, maar alles wat jij hebt financieren wij. Dus het kost ons 250 euro per bezoek van jou.

Behandelingskosten bij spermabank worden niet verzekerd dus ook al heeft TO geen geld of wel geld hoe kom je erbij dat wij dit uiteindelijk betalen?

En mij gaat het er vooral om dat zij beroep wil doen op een donorbank, terwijl er al een tekort is aan donoren. Als zij zich wil laten bezwangeren van iemand die ze in de kroeg opduikt, mijn zegen heeft ze, hoewel ik ook dat enorm zielig vindt voor het kind... Maar beroep doen op een donor púúr omdat ze van mening is dat ze nooit een man meer kan krijgen, vind ik schandalig.

En daarom vind ik het ook goed dat hier een psychologisch gesprek bij komt kijken en dat er ook eigen kosten aan verbonden zijn.
Ok, dan ben ik benieuwd wat je ervan vindt van vrouwen die eind 30 zijn, niet de tijd meer hebben om een man te vinden Vind je dat ook schandalig, want zij kunnen tenslotte ook de kroeg induiken?
Er is een reden waarom we maar een beperkte houdbaarheidsdatum hebben op zwanger worden, dat is wat ik er van denk. Niet schandalig maar op een gegeven moment houdt het gewoon op.

Maar het gaat niet om de IVF an sich posi maar dat TO al zelf zo in de knoop zit dat ze beter eerst uit de puree kan komen vooraleer ze besluit een kind daarin te storten.
posi, daar heb ik totaal geen moeite mee, sterker nog: daar heb ik veel begrip voor en dat heeft ook niet met leeftijd te maken, iemand van 25 heeft er wat mij betreft net zoveel recht op als iemand van 37 of 42. Waar het om gaat is de manier waarop TO het brengt.
quote:posi27 schreef op 10 augustus 2012 @ 13:44:

Behandelingskosten bij spermabank worden niet verzekerd dus ook al heeft TO geen geld of wel geld hoe kom je erbij dat wij dit uiteindelijk betalen?Ze zit in de bijstand. En die betalen wij. Dus linksom of rechtsom, uiteindelijk betalen wij dat dan als maatschappij. In dit geval niet verstandig.
quote:Oriane schreef op 10 augustus 2012 @ 14:21:

[...]

Ze zit in de bijstand. En die betalen wij. Dus linksom of rechtsom, uiteindelijk betalen wij dat dan als maatschappij. In dit geval niet verstandig.Inderdaad. Nog even los van alle kosten die het kind zal maken dankzij een slechte opvoeding door zijn gestoorde moeder... Ik hoop met heel mijn hart dat TO, zolang ze niet stabiel is, niet zwanger zal worden.
En wie zegt dat het kindje volkomen gezond is als het geboren wordt? In mijn ogen zit iedere vrouw met een allesoverheersende kinderwens altijd op een roze wolk, en houdt ze geen rekening met het gegeven dat niet alle kindjes gezond worden geboren.

Gezien de psychische toestand van TO, en de financiële, zie ik niet hoe zij dit zou kunnen behappen. Dat vind ik altijd een angstig gegeven: vrouwen die kinderen krijgen als enig doel hebben in het leven.............
quote:papijntje schreef op 09 augustus 2012 @ 20:45:

[...]

Adem in en uit.

Ik werk gewoon 38 uur per week voor mijn uitkering dus ik zit niet op mijn reet.Hoe kan het dan dat je toch zo weinig geld hebt?
quote:zuiverekoffie schreef op 09 augustus 2012 @ 15:20:

Ouderen die hun baan verliezen hebben meestal hun hypotheek al afbetaald Hoe kom je hierbij?

ik zeg meestal omdat de meeste mensen die nu 50-60 zijn, hun huis kochten toen ze tussen 20 en 25 waren. En dan een hypotheek hebben van 30 jaar. Dus boven de 50 zijn ze bijna klaar.

quote:zuiverekoffie schreef op 09 augustus 2012 @ 15:20:

Als je werkelijk nog geen 5000 euro bij elkaar kan sparen ligt dat ook vaak (niet altijd!) aan het vermogen van die persoon hoe met geld om te gaan Ik vind dit dan ook een erg denigrerende opmerking en weer: hoe kom je hierbij?ik zeg hier ook vaak, niet altijd. Lees DIT topic even mee en je ziet wat voor steun-trekkers er rondlopen in NL:
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-10-2012 10:47
Reden: hengelen
% gewijzigd
TO hoe gaat het nu met je? Ben je al bij de sperma bank geweest oid?
Nee ze denkt dat ze zwanger is... Zie ander topic,,

Mag ik. Niet hopen. Arm kind
quote:poldervrouw schreef op 08 november 2012 @ 10:48:

Nee ze denkt dat ze zwanger is... Zie ander topic,,

Mag ik. Niet hopen. Arm kindInderdaad!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven