Valentijn; wat doe jij?
zaterdag 13 februari 2021 om 21:13
zaterdag 13 februari 2021 om 23:04
Hartjes pannenkoeken, dat vind ik ook wel leuk om te maken.
Ik heb bij de Lidl een chocolade roos gekocht en vanmiddag nog een klein kadootje voor de kinderen en mezelf
zaterdag 13 februari 2021 om 23:21
Dit jaar in stijl: brazilian bush, knalrode kanten lingerie en zo expliciet dat het een ervaren prostituee nog aan het blozen zal maken, dan mijn dikke winterjas aan en op naar minnaar - 50 meter lopen om de hoek wonend - om ons 20 jaar samenzijn te vieren, met een champagne ontbijtje, croissants, en redvelvet cake in hartvorm en een rode roos tussen mijn lippen. gelukkig kijken mijn buren nergens meer van op.
en dan een week in bed totdat alle sneeuw gesmolten is.
zondag 14 februari 2021 om 00:37
Goals
wij slapen nooit.
zondag 14 februari 2021 om 02:07
Haha, hier hetzelfde scenario. De onze is 2 weken. Gefeliciteerd!
We hebben nog wel een taartje in huis die we met de oudste gaan opeten, maar dat is meer toeval dan Valentijn gerelateerd.
yogayup wijzigde dit bericht op 14-02-2021 06:36
0.99% gewijzigd
zondag 14 februari 2021 om 04:08
Ahh gefeliciteerd
Hier ook een 8 dagen oude baby! Grappig!
TO, wij doen er normaal eigenlijk niks aan. Maar ik had voor m’n bevalling toevallig Valentijnchocolaatjes bij onze bakker gekocht. Die geef ik vandaag. En voor morgen heb ik een thuis high-tea besteld bij een restaurant, zodat we weer even een quality time momentje hebben als onze dreumes naar de opvang is.
zondag 14 februari 2021 om 05:42
Wij doen niks aan valentijnsdag, met een kleuter van 4 en een baby van 3 weken is er niet echt tijd om lekker met z’n tweeën even wat te gaan doen, vooral in deze tijd niet.
Mijn man is al een week thuis door de vorst en aankomende week, dat is voor mij al een soort cadeautje omdat hij normaal veel weg is van huis.
Mijn man is al een week thuis door de vorst en aankomende week, dat is voor mij al een soort cadeautje omdat hij normaal veel weg is van huis.
zondag 14 februari 2021 om 05:58
Ik doe niks met valentijn. Het is toch voor geheime liefdes. Heb gisteren wel voor de grap negerzoenen met hartjes meegenomen bij de supermarkt. Manlief kon er smakelijk om lachen.
Ik heb afgelopen week heel erg gelachen, toen zag ik allemaal mannen gegeneerd voor de dure lingeriezaak in de rij staan om hun bestelling af te halen
.
Normaal zouden die natuurlijk snel naar binnen zijn gegaan, nu moesten ze en plein publique buiten in de rij staan. Het zal me niet verbazen als er volgende week een heleboel dames in de rij staan om het gekochte te ruilen....
Ik heb afgelopen week heel erg gelachen, toen zag ik allemaal mannen gegeneerd voor de dure lingeriezaak in de rij staan om hun bestelling af te halen
Normaal zouden die natuurlijk snel naar binnen zijn gegaan, nu moesten ze en plein publique buiten in de rij staan. Het zal me niet verbazen als er volgende week een heleboel dames in de rij staan om het gekochte te ruilen....
zondag 14 februari 2021 om 06:40
Haha klopt! Ik heb vroeger in een lingeriezaak gewerkt en zo ging het inderdaad! Het commentaar dat de dames bij de teruggebrachte spullen gaven was soms echt hilarischhvm schreef: ↑14-02-2021 05:58Ik doe niks met valentijn. Het is toch voor geheime liefdes. Heb gisteren wel voor de grap negerzoenen met hartjes meegenomen bij de supermarkt. Manlief kon er smakelijk om lachen.
Ik heb afgelopen week heel erg gelachen, toen zag ik allemaal mannen gegeneerd voor de dure lingeriezaak in de rij staan om hun bestelling af te halen.
“Hij mocht willen dat ik deze maat heb!” (Veel te grote bh...)
“Nou, hier ga ik ècht niet in lopen hoor”
Erg vermakelijk altijd
zondag 14 februari 2021 om 07:35
bloempje027 schreef: ↑14-02-2021 06:40Haha klopt! Ik heb vroeger in een lingeriezaak gewerkt en zo ging het inderdaad! Het commentaar dat de dames bij de teruggebrachte spullen gaven was soms echt hilarisch
“Hij mocht willen dat ik deze maat heb!” (Veel te grote bh...)
“Nou, hier ga ik ècht niet in lopen hoor”
Erg vermakelijk altijd![]()
Ik snap daar ook niets van, waarom is dat romantisch en lief? Neukgerei kopen voor Valentijn vind ik al heel bijzonder om meer dan 1 reden.
En dan koopt hij iets voor zijn oog en lust. En dat dan ook nog zonder te weten wat zij leuk vind en goed past.
En er word al helemaal niet gekeken of zij dat lekker vind zitten ofzo.
En ja, er komen nu allemaal vrouwen hartstikke beledigd zitten te zijn, want zij vinden mooie lingerie prachtig en heel romantisch en hun partner weet precies wat ze willen hebben, is echt niet als cadeau voor de mannen zelf maar echt voor die vrouw hoor.
Maar is dat echt zo?
En ben je dan de norm of de uitzondering?
zondag 14 februari 2021 om 07:55
Het is wat, mensen die anders in het leven staan...Luci_Mster2 schreef: ↑14-02-2021 07:35
En ja, er komen nu allemaal vrouwen hartstikke beledigd zitten te zijn, want zij vinden mooie lingerie prachtig en heel romantisch en hun partner weet precies wat ze willen hebben, is echt niet als cadeau voor de mannen zelf maar echt voor die vrouw hoor.
Maar is dat echt zo?
En ben je dan de norm of de uitzondering?![]()
![]()
zondag 14 februari 2021 om 08:25
Rare, uit de VS overgewaaide “tradities” die vooral een commercieel doel hebben. Net als hellowien en blek fraidee.chocoladerijstwafel schreef: ↑13-02-2021 21:13Goedenavond!
Morgen is het weer Valentijn.![]()
Wat doe jij/jullie hier aan?
Worden er cadeautjes gegeven? Zo ja, wat?
Wij doen er niet echt aan, soms een kaartje of bos bloemen, maar vriend zit dit jaar in het buitenland.
Eigenlijk vind ik het afschuwelijk, maar dus stiekem ook wel grappig.![]()
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
zondag 14 februari 2021 om 08:55
Ik vind het toch altijd wel leuk om er iets aan te doen. Ik heb een kaartje voor mijn man geschreven en als verrassing wordt er straks een Valentijnslunch thuisbezorgd voor ons en de kinderen.
Mijn man was al heel lief geweest, die had (zonder dat hij weet wat ik voor straks heb geregeld, bij hetzelfde restaurant) afgelopen donderdag een lekkere lunch laten thuisbezorgen. Dat was de eerste dag sinds half december dat we tussen de middag samen alleen thuis waren, zonder kinderen. Dus tussen het werken door even lekker samen geluncht.
Mijn man was al heel lief geweest, die had (zonder dat hij weet wat ik voor straks heb geregeld, bij hetzelfde restaurant) afgelopen donderdag een lekkere lunch laten thuisbezorgen. Dat was de eerste dag sinds half december dat we tussen de middag samen alleen thuis waren, zonder kinderen. Dus tussen het werken door even lekker samen geluncht.
zondag 14 februari 2021 om 09:03
zondag 14 februari 2021 om 09:13
Dat is leuk.