Valentijnsdag 2020

11-02-2020 14:03 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
De meest commerciële dag (mijn mening) van het jaar staat weer voor de deur, Valentijnsdag.

Doe jij hier aan? Zo ja, hoe dan? Met cadeaus of ga je iets leuks doen?

En zo niet, waarom niet?


Wij (partner en ik) hebben tot nu toe elke Valentijnsdag sinds we samen zijn, aan ons voorbij laten gaan. Want "elke dag is Valentijnsdag" en wij zijn van mening dat het vooral de winkels/horeca zijn die echt iets aan deze dag hebben.
Maar goed, dit jaar besloten om samen uiteten te gaan, komt meer omdat het dit jaar op vrijdagavond valt. Onze eerste Valentijnsdag dus.
anoniem_394845 wijzigde dit bericht op 11-02-2020 14:04
1.51% gewijzigd
drominique schreef:
15-02-2020 17:42
Spannend! Handgeschreven?
Ja, en er wordt gehint naar een muziekband waar ik groot fan van ben?!?
drominique schreef:
15-02-2020 17:42
Hier geen bloemen dit jaar maar een escaperoom voor koppels. Ben benieuwd!
Nou zoiets vind ik eigenlijk veel leuker! Veel plezier!
Naatje2000 schreef:
15-02-2020 14:12
Ik kwam deze Valentijnsdag terug uit het ziekenhuis na een nachtje blijven daar met onze prachtige op 13 februari geboren zoon :flirting:
Aaah, gefeliciteerd :heart:
Alle reacties Link kopieren
Niet alles wat commercieel is is stom toch? Commerciele dingen zijn vaak dingen die veel mensen leuk vinden.

Ik vind valentijnsdag leuk. Mijn vriend heeft er niks mee. Maar die is niet zo romantisch. Ik heb een bloemtje gekregen en chocola en we hebben een romantische film gekeken samen waar hij eigelijk niet zo van houdt. En natuurlijk sex maar dat is niet anders dan anders. Ik vond het leuk.

Je kan valentijnsdag zien als iets wat moet maar je kan het ook zien als een leuke dag om je partner te laten weten hoe blij je met diegene bent. Ik hoef niet perse dure kados. Een lief briefje is voor mij al voldoende. En juist omdat mijn vriend niet romantisch is. Dan is er nog 1 dag per jaar dat er wat romantiek is.
Alle reacties Link kopieren
BosscheBol1984 schreef:
15-02-2020 18:13
Ja, en er wordt gehint naar een muziekband waar ik groot fan van ben?!?



Nou zoiets vind ik eigenlijk veel leuker! Veel plezier!

Dank je!

Jeetje dat wordt nog een hele puzzel: die geheime liefde!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven