Valentijnsdag! Wat doen jullie?
maandag 2 februari 2009 om 19:56
Hoop niet dat er al een topic is.. maar ben op zoek naar leuke ideeen voor valentijnsdag.. Ik heb er eigenlijk nooit echt iets aan gedaan, lief tegen elkaar zijn kan altijd.. maar wil dit jaar iets speciaals doen, nu het zo op een zaterdag valt. Alleen geen idee wat.
Ik ben wel een paar dingetjes tegen gekomen.. Ik dacht,, een dagje antwerpen.. Je kan met z'n tweeen een prive sauna huren,, (ipv naakt tussen een boel andere mensen).. en de rest van de dag ontspannen antwerpen bekijken en 's avonds uiteten..
offfee een nachtje in een echt kasteel..met een thema kamer en een jacuzzi
die heb je in Nederland en Belgie.. leek me ook wel leuk..
Mijn vraag: Wat doen jullie met valentijn?
Ik ben wel een paar dingetjes tegen gekomen.. Ik dacht,, een dagje antwerpen.. Je kan met z'n tweeen een prive sauna huren,, (ipv naakt tussen een boel andere mensen).. en de rest van de dag ontspannen antwerpen bekijken en 's avonds uiteten..
offfee een nachtje in een echt kasteel..met een thema kamer en een jacuzzi

Mijn vraag: Wat doen jullie met valentijn?
zaterdag 14 februari 2009 om 14:29
HELEMAAL NIKS
Heb geen kaartje gekregen, niet eens een sms.
Nee, ik doe niet aan valentijnsdag, maar dan tóch iets ontvangen zou wel heel lief zijn geweest.
Maarnee, mijn eerste vriendje denkt/doet er schijnbaar niet aan. Helaas.....
Ik heb zelf overigens ook niks gedaan, puur om het feit dat hij op het moment even wat meer moeite voor MIJ mag gaan doen.
Sla valentijnsdag gewoon nog een jaar over dus.
Heb geen kaartje gekregen, niet eens een sms.
Nee, ik doe niet aan valentijnsdag, maar dan tóch iets ontvangen zou wel heel lief zijn geweest.
Maarnee, mijn eerste vriendje denkt/doet er schijnbaar niet aan. Helaas.....
Ik heb zelf overigens ook niks gedaan, puur om het feit dat hij op het moment even wat meer moeite voor MIJ mag gaan doen.
Sla valentijnsdag gewoon nog een jaar over dus.
zondag 15 februari 2009 om 16:34