Valentijnsdag! Wat doen jullie?

02-02-2009 19:56 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoop niet dat er al een topic is.. maar ben op zoek naar leuke ideeen voor valentijnsdag.. Ik heb er eigenlijk nooit echt iets aan gedaan, lief tegen elkaar zijn kan altijd.. maar wil dit jaar iets speciaals doen, nu het zo op een zaterdag valt. Alleen geen idee wat.

Ik ben wel een paar dingetjes tegen gekomen.. Ik dacht,, een dagje antwerpen.. Je kan met z'n tweeen een prive sauna huren,, (ipv naakt tussen een boel andere mensen).. en de rest van de dag ontspannen antwerpen bekijken en 's avonds uiteten..

offfee een nachtje in een echt kasteel..met een thema kamer en een jacuzzi ;) die heb je in Nederland en Belgie.. leek me ook wel leuk..

Mijn vraag: Wat doen jullie met valentijn?
Hee Britt,

Welk kasteel is dat in Nederland met die jacuzzi?

Weet je ook wat het kost?

Groeten Curly
Zelf doe ik denk ik niets bijzonders. Ik vind het veel leuker om spontaan wat liefs te doen. Maar mijn vriend heeft al aangekondigd zich daar niet door te laten weerhouden en mij te gaan overladen met valentijnsromantiek.
Ik heb nou net een nieuw vriendje en hij roept al weken dat 'ie Valentijnsdag maar klinkklare onzin vindt. En nou zegt 'ie gisteren ineens dat 'ie Valentijnsdag stom vindt, maar wel een verrassing heeft! Aaah, nou weet ik niet wat ik zelf moet doen, haha!
Mijn SV misschien een smsje sturen om hem een fijne Valentijnsdag te wensen
Oh ja en in mijn eentje een doos bonbons leegeten denk ik
hi Curly,,

http://www.romantischcadeau.nl/genieten ... dgoed.html

Hier heb je een heleboel kasteels.. Ik weet niet meer welke,,maar sommige hebben zo'n kamer met jacuzzi Dat is dan de duurdere kamer.. maar hey klinkt wel heel romantisch.
Britt, het leuke van zo'n Wed&Walk is juist dat het ook leuk is voor een scharrel, no strings attached. Juist omdat je voor 1 dag getrouwd bent. ONS-proof zou ik zo zeggen.
Zoete> Ik heb hem geboekt haha... valentijnsdag is toch al zo'n foute dag..dit kan er dan ook wel bij. Volgens mij is het enorm lachen! Lekker cheesy.. en dan een liedje van celine dion of lionel richy erbij haha... als hij dan niet gillend weg rent..

Bedankt voor de tip! (handig zo'nforum! )
Britt weet niet of je er 1 in de buurt heb maar van der valk akersloot's hebben super gafe suites voor niet al te duur (+- 120 euro).

kijk even op hun sites anders, zo heb je een zwembad suite, en een hollywood suite (inclusief paal+podium, haha heb je vriendje er ook nog wat aan )

(misschien kan je die andere kamer nog kosteloos annuleren)

veel plezier in ieder geval met wat je dan ook gaat doen!
Ik ga een theatersportwedstrijd spelen. Erg leuk!

Verder heb ik niemand die ik een kaart zou kunnen sturen.

Ik hoop er wel eentje te ontvangen.

Lijkt me leuk, om voor het eerst sinds jaaaaren weer eens een valentijnskaartje te krijgen.

Maar verder vind ik Valentijn maar een hoop ongein.

x
Dat trouwen voor 1 dag klinkt leuk, maar vraag me af of die bruidskleren ook groter dan maatje 38 zijn.

Trouwens A-dam is ook wel weer een heel eind reizen.
quote:Flashy schreef op 04 februari 2009 @ 14:05:

Dat trouwen voor 1 dag klinkt leuk, maar vraag me af of die bruidskleren ook groter dan maatje 38 zijn.

Trouwens A-dam is ook wel weer een heel eind reizen.Nou ik hoop het wel ha ha,, heb in ieder geval mijn maat doorgegeven, dus ik neem aan van wel!
Er is al een topic.

Geeft niks.

Ik vertel je het hier ook wel.

Hij krijgt een knietje.

Kleine moeite, grote impact.
In de pub rugby kijken met andere single vriendinnen (en misschien net doen alsof we lesbische setjes zijn)..:)
Ik heb toevallig mijn 2e dat eop valentijnsdag. Niet expres gepland, maar het kwam zo uit. Waarschijnlijk beter om niet uit eten te gaan aangezien overal vol zal zitten met stelletjes en alles reteduur zal zijn. Filmpie pakken ofzo.
stuur hem een anonieme valentijnskaart met daarop de tijd en plaats

bijv in een cafe of restaurant en vraag of hij daar naar toekomt.

en dan tada !!zit jij daar...

gr femke
Wie weet er nog een origineel cadeautje om voor m'n vriend te kopen? Ik kom nooit verder dan: een lekker luchtje, boxershort, e.d. Beetje afgezaagd! We gaan al wel uit eten. Maar ik wil 'm ook nog een klein cadeautje geven.
Moet ik er wat aan doen dan? Als vrouw moet ik toch gewoon wachten op wat er door de brievenbus valt?
quote:femke5000 schreef op 06 februari 2009 @ 17:34:

stuur hem een anonieme valentijnskaart met daarop de tijd en plaats

bijv in een cafe of restaurant en vraag of hij daar naar toekomt.

en dan tada !!zit jij daar...

gr femkeEuh, dit zou ook wel eens verkeerd kunnen aankomen bij TO, als hij opdaagt, me dunkt.
quote:Britt29 schreef op 02 februari 2009 @ 19:56:

Mijn vraag: Wat doen jullie met valentijn?Niets. Heb vandaag een stapeltje kaarten op de post gedaan - voor mijn vriend, beste vriendinnen en nog een goede vriend. Meer doe ik er niet aan. Nou vooruit dan... misschien doe ik morgen maar 's wat liever tegen Lizzle-man
Doe niets, tis bij ons altijd valentijnsdag , zoals het hoort in een relatie , tenzij je nog indruk op iemand wilt maken natuurlijk..
Ik vind Valentijn stom.
Commercieel gedoe valentijn..niks spontaans meer aan!
Helemaal niks.. Relatie is sinds 2 dagen ijzig koud. We spreken alleen het hoognodige tegen elkaar. Blij dat ik straks werken kan..
Oh, dat is niet leuk Jolantje :(

Wij gaan vanavond naar een Valentine Latin Party. In onze meest aantrekkelijke outfits zwoel met elkaar dansen en cocktails drinken. Leuk! (we gaan wel vaker naar latin feesten, dat deze op valentijnsdag valt is toeval)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven