Valentijnsdag! Wat doen jullie?
maandag 2 februari 2009 om 19:56
Hoop niet dat er al een topic is.. maar ben op zoek naar leuke ideeen voor valentijnsdag.. Ik heb er eigenlijk nooit echt iets aan gedaan, lief tegen elkaar zijn kan altijd.. maar wil dit jaar iets speciaals doen, nu het zo op een zaterdag valt. Alleen geen idee wat.
Ik ben wel een paar dingetjes tegen gekomen.. Ik dacht,, een dagje antwerpen.. Je kan met z'n tweeen een prive sauna huren,, (ipv naakt tussen een boel andere mensen).. en de rest van de dag ontspannen antwerpen bekijken en 's avonds uiteten..
offfee een nachtje in een echt kasteel..met een thema kamer en een jacuzzi
die heb je in Nederland en Belgie.. leek me ook wel leuk..
Mijn vraag: Wat doen jullie met valentijn?
Ik ben wel een paar dingetjes tegen gekomen.. Ik dacht,, een dagje antwerpen.. Je kan met z'n tweeen een prive sauna huren,, (ipv naakt tussen een boel andere mensen).. en de rest van de dag ontspannen antwerpen bekijken en 's avonds uiteten..
offfee een nachtje in een echt kasteel..met een thema kamer en een jacuzzi

Mijn vraag: Wat doen jullie met valentijn?
dinsdag 3 februari 2009 om 17:10
dinsdag 3 februari 2009 om 19:25
hi Curly,,
http://www.romantischcadeau.nl/genieten ... dgoed.html
Hier heb je een heleboel kasteels.. Ik weet niet meer welke,,maar sommige hebben zo'n kamer met jacuzzi Dat is dan de duurdere kamer.. maar hey klinkt wel heel romantisch.
http://www.romantischcadeau.nl/genieten ... dgoed.html
Hier heb je een heleboel kasteels.. Ik weet niet meer welke,,maar sommige hebben zo'n kamer met jacuzzi Dat is dan de duurdere kamer.. maar hey klinkt wel heel romantisch.

dinsdag 3 februari 2009 om 21:57
dinsdag 3 februari 2009 om 22:44
Britt weet niet of je er 1 in de buurt heb maar van der valk akersloot's hebben super gafe suites voor niet al te duur (+- 120 euro).
kijk even op hun sites anders, zo heb je een zwembad suite, en een hollywood suite (inclusief paal+podium, haha heb je vriendje er ook nog wat aan )
(misschien kan je die andere kamer nog kosteloos annuleren)
veel plezier in ieder geval met wat je dan ook gaat doen!
kijk even op hun sites anders, zo heb je een zwembad suite, en een hollywood suite (inclusief paal+podium, haha heb je vriendje er ook nog wat aan )
(misschien kan je die andere kamer nog kosteloos annuleren)
veel plezier in ieder geval met wat je dan ook gaat doen!
woensdag 4 februari 2009 om 13:57
vrijdag 6 februari 2009 om 09:39
quote:Flashy schreef op 04 februari 2009 @ 14:05:
Dat trouwen voor 1 dag klinkt leuk, maar vraag me af of die bruidskleren ook groter dan maatje 38 zijn.
Trouwens A-dam is ook wel weer een heel eind reizen.Nou ik hoop het wel ha ha,, heb in ieder geval mijn maat doorgegeven, dus ik neem aan van wel!
Dat trouwen voor 1 dag klinkt leuk, maar vraag me af of die bruidskleren ook groter dan maatje 38 zijn.
Trouwens A-dam is ook wel weer een heel eind reizen.Nou ik hoop het wel ha ha,, heb in ieder geval mijn maat doorgegeven, dus ik neem aan van wel!

vrijdag 13 februari 2009 om 22:07
quote:femke5000 schreef op 06 februari 2009 @ 17:34:
stuur hem een anonieme valentijnskaart met daarop de tijd en plaats
bijv in een cafe of restaurant en vraag of hij daar naar toekomt.
en dan tada !!zit jij daar...
gr femkeEuh, dit zou ook wel eens verkeerd kunnen aankomen bij TO, als hij opdaagt, me dunkt.
stuur hem een anonieme valentijnskaart met daarop de tijd en plaats
bijv in een cafe of restaurant en vraag of hij daar naar toekomt.
en dan tada !!zit jij daar...
gr femkeEuh, dit zou ook wel eens verkeerd kunnen aankomen bij TO, als hij opdaagt, me dunkt.
vrijdag 13 februari 2009 om 22:10
quote:Britt29 schreef op 02 februari 2009 @ 19:56:
Mijn vraag: Wat doen jullie met valentijn?Niets. Heb vandaag een stapeltje kaarten op de post gedaan - voor mijn vriend, beste vriendinnen en nog een goede vriend. Meer doe ik er niet aan. Nou vooruit dan... misschien doe ik morgen maar 's wat liever tegen Lizzle-man
Mijn vraag: Wat doen jullie met valentijn?Niets. Heb vandaag een stapeltje kaarten op de post gedaan - voor mijn vriend, beste vriendinnen en nog een goede vriend. Meer doe ik er niet aan. Nou vooruit dan... misschien doe ik morgen maar 's wat liever tegen Lizzle-man
zaterdag 14 februari 2009 om 13:04