Van daten naar relatie
woensdag 27 februari 2019 om 16:16
Lieve mensen,
Ik ben een tijdje aan het daten met een jongen die ik erg leuk vind. We hebben 4 ontzettend gezellige dates gehad.
Echter zou ik graag een volgende stap zetten. We hebben nu telkens iets buitenshuis gedaan (aangezien we beide ook nog thuiswonen).
Ik vind het zo lastig om in te schatten wanneer we een volgende stap kunnen zetten. Ook vraag ik me af hoe ik dit ter tafel moet brengen. Ik wil immers niet als een opdringerig persoon overkomen.
Hoe hebben andere mensen dit aagepakt? Ik hoor graag jullie ervaringen!
Groetjess
Ik ben een tijdje aan het daten met een jongen die ik erg leuk vind. We hebben 4 ontzettend gezellige dates gehad.
Echter zou ik graag een volgende stap zetten. We hebben nu telkens iets buitenshuis gedaan (aangezien we beide ook nog thuiswonen).
Ik vind het zo lastig om in te schatten wanneer we een volgende stap kunnen zetten. Ook vraag ik me af hoe ik dit ter tafel moet brengen. Ik wil immers niet als een opdringerig persoon overkomen.
Hoe hebben andere mensen dit aagepakt? Ik hoor graag jullie ervaringen!
Groetjess
woensdag 27 februari 2019 om 16:17
Wat is de volgende stap ? Hand vasthouden, zoenen, netflix & chill ?
edit: netflix en chill is wat lastig omdat jullie nog thuis wonen misschien, stel anders een weekendje weg voor. Goedkoop hotelletje in Antwerpen of Parijs ?
edit: netflix en chill is wat lastig omdat jullie nog thuis wonen misschien, stel anders een weekendje weg voor. Goedkoop hotelletje in Antwerpen of Parijs ?
tutjebelletje wijzigde dit bericht op 27-02-2019 16:19
52.48% gewijzigd
For whom the bell tolls
woensdag 27 februari 2019 om 17:45
woensdag 27 februari 2019 om 18:04
Ik bedoel dat ik graag wil weten waar ik aan toe ben. Ik wil weten of hij ook serieus is en eventueel (uiteindelijk!) een relatie wil.
Ikzelf zou dat namelijk wel graag willen en vind het zonde als ik dadelijk 8x heb gedate terwijl hij een hele andere mindset heeft.
Maar hoe kom ik daar (zonder te opdringerig te zijn) achter.
Ikzelf zou dat namelijk wel graag willen en vind het zonde als ik dadelijk 8x heb gedate terwijl hij een hele andere mindset heeft.
woensdag 27 februari 2019 om 18:16
Waarom verspil je tijd met het hebben van leuke dates?
donderdag 28 februari 2019 om 01:51
Vraag het hemMathijs98 schreef: ↑27-02-2019 18:04Ik bedoel dat ik graag wil weten waar ik aan toe ben. Ik wil weten of hij ook serieus is en eventueel (uiteindelijk!) een relatie wil.