Van daten naar relatie

27-02-2019 16:16 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve mensen,

Ik ben een tijdje aan het daten met een jongen die ik erg leuk vind. We hebben 4 ontzettend gezellige dates gehad.
Echter zou ik graag een volgende stap zetten. We hebben nu telkens iets buitenshuis gedaan (aangezien we beide ook nog thuiswonen).
Ik vind het zo lastig om in te schatten wanneer we een volgende stap kunnen zetten. Ook vraag ik me af hoe ik dit ter tafel moet brengen. Ik wil immers niet als een opdringerig persoon overkomen.
Hoe hebben andere mensen dit aagepakt? Ik hoor graag jullie ervaringen!

Groetjess
Wat is de volgende stap ? Hand vasthouden, zoenen, netflix & chill ?

edit: netflix en chill is wat lastig omdat jullie nog thuis wonen misschien, stel anders een weekendje weg voor. Goedkoop hotelletje in Antwerpen of Parijs ?
tutjebelletje wijzigde dit bericht op 27-02-2019 16:19
52.48% gewijzigd
For whom the bell tolls
Wat is de volgende stap die je wil zetten dan?
Waarom denken in stappen?
Een relatie moet groeien.
het is warm genoeg buiten anders... :whistle:
Lorem Ipsum
Nog even wachten tot "het gras twee kontjes hoog is"
Dan lekker friemelen in het park op een beschut gelegen bankje.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Ligt eraan. Meestal zie je toch vrij snel iemand van zijn vriendenkring? En als hij je thuisbrengt kan je hem toch voor koffie vragen? Alleen voor koffie, kan je er voor de zekerheid bijzeggen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Of als je nog bij je ouders woont dan zeg je dat je nog iets thuis moet halen. Dan stel je hem snel aan je moeder voor "een vriend, Robert" en dan ren je naar je kamer en ga je samen weer weg.

Zo ging dat vroegah. Want ouders waren standaard sloom.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik bedoel dat ik graag wil weten waar ik aan toe ben. Ik wil weten of hij ook serieus is en eventueel (uiteindelijk!) een relatie wil.
Ikzelf zou dat namelijk wel graag willen en vind het zonde als ik dadelijk 8x heb gedate terwijl hij een hele andere mindset heeft.
Maar hoe kom ik daar (zonder te opdringerig te zijn) achter.
@Retrostar
We wonen niet al te dicht bij elkaar. Snel thuis even iets halen is er dus sowieso niet bij.
Bovendien heb ik nog niemand in zijn vriendenkring ontmoet.
@Lucifer2018
Zie bovenstaand bericht met wat ik bedoel. Ik wil uiteindelijk meer dan alleen daten.

@Lise1985
In principe mee eens. Echter zou ik wel graag weten DAT het ergens naartoe groeit. Ik wil niet mijn tijd verspillen.
Mathijs98 schreef:
27-02-2019 18:08
@Lucifer2018
Zie bovenstaand bericht met wat ik bedoel. Ik wil uiteindelijk meer dan alleen daten.

@Lise1985
In principe mee eens. Echter zou ik wel graag weten DAT het ergens naartoe groeit. Ik wil niet mijn tijd verspillen.
Waarom verspil je tijd met het hebben van leuke dates?
Mathijs98 schreef:
27-02-2019 18:04
Ik bedoel dat ik graag wil weten waar ik aan toe ben. Ik wil weten of hij ook serieus is en eventueel (uiteindelijk!) een relatie wil.
Ikzelf zou dat namelijk wel graag willen en vind het zonde als ik dadelijk 8x heb gedate terwijl hij een hele andere mindset heeft.
Maar hoe kom ik daar (zonder te opdringerig te zijn) achter.
Vraag het hem
Wat lief je wilt meer!
Ik zou hem uit eten nemen en het vertellen hoe je het hier typt.
Ook al voelt het raar of vreemd.
Vertel wat jou hartje het liefst wilt.
En dan wacht je op een antw.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven