van ex naar bwf

19-02-2017 21:08 55 berichten
Hey,

Ik heb even raad nodig. Mijn (ex)vriend heeft vorig jaar na een relatie van 2 jaar plots een einde aan onze relatie gemaakt. Ik was er kapot van. Ik liep die periode niet echt optimaal. The break up was de druppel... heb een overdosis genomen en ben 5 maanden opgenomen in het ziekenhuis met een zware depressie. In die tijd is het me redelijk gelukt om hem te mijden. Maar sinds de zomer van 2016 was er af en toe nog eens contact. Sinds november 2016 zien we elkaar weer regelmatiger (lees zeker wekelijks, soms meerdere keren per week). Het voelde echt weer goed aan. Ik dacht eigenlijk dat we een nieuwe start genomen hadden. Maar tijdens een gesprek liet hij blijken dat hij enkel FWB wil zijn. Dit was opnieuw een klap maar ik heb het deze keer goed kunnen opvangen.

De contacten zijn alleen maar intenser geworden de laatste tijd. We gaan samen op weekend, horen elkaar dagelijks,... En dat maakt het verwarrend. Graag zou ik het hem nog eens duidelijk maken dat ik meer wil maar ik heb zoveel schrik om hem dan helemaal te verliezen...

Zouden jullie het nog eens te sprake brengen? Heb schrik om hem helemaal te verliezen. Hij weet wel dat ik hem nog doodgraag zie en nog steeds verliefd op hem ben.
Ik zou hem dumpen.
Alle reacties Link kopieren
weg met die man.

Hij wil zich duidelijk niet binden aan jou.
Zo en je ziet zelf niet hoe ongezond dit is?

Hij wil alleen een neukertje en hij is zo weg wanneer hij een vrouw vindt waar hij echt verliefd op is. Ga je jezelf dan weer iets aandoen?

Ik mag toch hopen dat je slimmer bent.

Beste advies:

Contact verbreken, hem blokkeren en aan therapie beginnen om jezelf op de rails te krijgen.
Afkappen, hij wil alleen de lusten en niet de lasten.
Waarom zou je het ter sprake brengen? Je hebt niets te winnen wat je wil winnen.
Tot die een ander heeft....je bent (hoe hard het ook klinkt) nu waarschijnlijk zijn opvulling..
Er zijn andere mannen op deze wereld. Echt. Beloofd.
En hij heeft het echt niet goed met je voor. Hij weet dat jij nogal onstabiel bent, dat je hem leuk vindt, maar mijd je niet om je rust te geven.

Waarom? Nou heel platvloers even: hij wil zijn pik ergens indouwen en kan geen andere vrouw vinden die haar benen voor hem opendoet. Daarom zit hij zo aan je te trekken.

Als hij je echt leuk vond, zou hij niet alleen FWB willen zijn.
Bwf? was dat?
typfoutje ;) Moet natuurlijk FWB zijn
Bescherm jezelf tegen hem, doe het niet. Je gaat wederom teleurgesteld worden anders.
niet ingaan op zijn voorstel

niet zo een gesprek aangaan

stel hij zegt ja straks en dat hij het weer wilt proberen de kans is echt heel groot dat je dan in een korte tijd weer gedumpt wordt

contact verbreken is de slimste,

is er niemand in je omgeving die je dat ook adviseert ?

hij moet weten wel weten wat er is gebeurd, en dan nog vragen voor FWB enz, die man houdt niet van je
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Hoe sta je er zelf in? Als je een glazen bol had en zeker wist dat je over vijf jaar gelukkig kunt zijn met een ander, zou je daar dan voor kiezen?

kennis is knowledge
quote:_alice_ schreef op 19 februari 2017 @ 21:15:

Bwf? was dat?Banging with friends
Jemig hee, je bent dit pad al een keer ingeslagen en het liep dood... en niet zo'n beetje ook. En nu ga je doodleuk weer hetzelfde pad bewandelen ? Je weet al waar het eindigt... vind je ellende lekker of zo ?
For whom the bell tolls
Wat een hufter. Die maakt gewoon misbruik van jouw gevoelens voor hem. Helemaal mee kappen, met alles.
Afkappen, hij geeft heel erg duidelijk aan dat hij niet wil.

Zie je echt niet hoe destructief dit voor jou is ?
Niet geschoten is altijd mis
Ik besef ook wel dat dit niet goed voor me is. Maar ik zie hem ook zo graag. Dit maakt het zo moeilijk.

Ik voel mezelf ook een zwakkeling omdat ik geen afstand kan nemen. Hij weet op een of andere manier altijd een weg om me te bespelen. En

Dan voelt het fantastisch maar daarna wel vaak traantjes.
quote:Babzzzz schreef op 19 februari 2017 @ 21:43:

Ik besef ook wel dat dit niet goed voor me is. Maar ik zie hem ook zo graag. Dit maakt het zo moeilijk.

Ik voel mezelf ook een zwakkeling omdat ik geen afstand kan nemen. Hij weet op een of andere manier altijd een weg om me te bespelen. En

Je hoeft ook niks met hem te bespreken. Gewoon blokkeren die hap, dan kan hij ook niet op je inpraten.

Geen contactmomentjes meer ook. Jij bent hem niet verschuldigd om nog langer te communiceren.
Wat doe je jezelf aan?

Je hebt een overdosis genomen en 5 maanden opgenomen geweest met een depressie.

Je weet zelf al hoe dit gaat eindigen, toch?
Een beetje vriend heeft het beste met je voor. Ik denk niet dat dit een vriend van je is.
quote:Babzzzz schreef op 19 februari 2017 @ 21:43:

Je hebt totaal geen eigenwaarde meer. Ik vraag me af wanneer de volgende overdosis komt. Je bent echt dom bezig.

Hopelijk zie je het zelf in dat dit hem niet gaat worden. Het spijt me maar je hebt echt hulp nodig met jezelf. Dit is niet gezond
Bam!!!!
Wat je moet doen? Een sloopkogel regelen om die plaat voor je hoofd kapot te rammen. Echt, zo destructief dit
En nee hij is geen vriend van je. Hij gebruikt je. Maar je kan en mag hem niet op de kop geven dat jij zo in mee gaat na alles wat er gebeurd is met jezelf. JIJ maakt je eigen keuzes...
Bam!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven