Van minnares naar verlaten voor vrouw

28-04-2019 07:04 2210 berichten
Update:

Hij zag snel in dat we samen horen en is nu bezig de juiste stappen te zetten zodat we terug samen verder kunnen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-06-2019 13:20
Reden: We hebben maatregelen genomen ivm het verwijderen van de OP. Mvg Moderator Viva forum
97.16% gewijzigd
Gebroken88 schreef:
12-05-2019 17:45
Zijn woning is groot genoeg om er tijdens de scheiding te blijven zonder elkaar in de weg te lopen maar terwijl wel zijn kinderen te zien.

Hij is tov mij eerlijk, ik weet hoe het nu zit. Tov zijn vrouw inderdaad niet.
En wat vind je daarvan?
Gebroken88 schreef:
12-05-2019 16:43
Ja ik heb de scheidingspapieren gezien, mailverkeer van de notaris enz.

Als ik niet meer dan een tijdelijke scharrel was, waarom dan al die moeite doen? Waarom je vrouw vertellen dat je haar verlaat omdat je een ander hebt en de kinderen op de hoogte brengen?

We hebben ook zo’n 4 maand effectief samengewoond.

Dat je mn keuze om op hem te wachten afkeurt, tot daar aan toe. Maar om te zeggen dat we niks hadden klopt gewoon niet. Ik weet dat ik niet zomaar een scharrel ben voor hem. Wat ik weet is dat hij nu helemaal in de knoop zit en beseft dat hij vele mensen heeft gekwetst en dit even niet meer aankon.

Maar als je daar zo zeker van bent dan kun je toch gewoon afwachten totdat hij bij je terugkomt aangezien jij veeeeeeeeel meer bent dan zomaar een minnares? Die arme man zit in de knoop van al die liefde die hij voor jou voelt. Ja vast...
anoniem_63ed2e0ad2db9 wijzigde dit bericht op 12-05-2019 17:50
0.05% gewijzigd
Lillybit schreef:
12-05-2019 17:46
En wat vind je daarvan?
Wat denk je? Dat vind ze dus he-le-maal okee. Zo is ze toch zelf ook begonnen? Ten koste van haar eigen man en kind...
forumfossiel schreef:
12-05-2019 17:01
En toen ging ie terug naar zijn vrouw en daar is ie nog steeds.

Ik zal niet zeggen dat 't nooit iets is geweest tussen jullie, maar voor hem bleek het niet genoeg om zijn gezin voor op te geven. Nogmaals: kijk naar zijn gedrag i.p.v. naar wat ie zegt, want hij liegt tegen iedereen.
Weet je, forumfossiel, dit is wat wij vermoedelijk allemaal denken, dat hij liegt dus, en toch is het vooral jouw post die mij kippenvel geeft. Omdat, als je het zo neerzet, het ineens heel logisch lijkt dat er andere gebeurtenissen hebben geleid tot de huidige situatie. Bijvoorbeeld (en sorry TO, ik weet dat je dit niet wilt lezen, dus sla de rest vooral over): vrouw ontdekte de affaire, zette man op straat en vroeg de scheiding aan. Man ging naar TO, want stond op straat. Man bleef vrouw smeken om hem terug te nemen. Uiteindelijk ging vrouw akkoord. Man vertrok halsoverkop terug naar vrouw en sloot het af met een sms'je aan minnares.
Marigold1986 schreef:
12-05-2019 17:50
Wat denk je? Dat vind ze dus he-le-maal okee. Zo is ze toch zelf ook begonnen? Ten koste van haar eigen man en kind...

Geen verstandige keuze van TO.
ikBedoelHetGoed schreef:
Weet je, forumfossiel, dit is wat wij vermoedelijk allemaal denken, dat hij liegt dus, en toch is het vooral jouw post die mij kippenvel geeft. Omdat, als je het zo neerzet, het ineens heel logisch lijkt dat er andere gebeurtenissen hebben geleid tot de huidige situatie. Bijvoorbeeld (en sorry TO, ik weet dat je dit niet wilt lezen, dus sla de rest vooral over): vrouw ontdekte de affaire, zette man op straat en vroeg de scheiding aan. Man ging naar TO, want stond op straat. Man bleef vrouw smeken om hem terug te nemen. Uiteindelijk ging vrouw akkoord. Man vertrok halsoverkop terug naar vrouw en sloot het af met een sms'je aan minnares.
:idee:
Alle reacties Link kopieren
Gebroken88 schreef:
Zijn woning is groot genoeg om er tijdens de scheiding te blijven zonder elkaar in de weg te lopen maar terwijl wel zijn kinderen te zien.

Dat is precies wat zijn vrouw denkt. Hij besodemietert jullie allebei. Hij is al jarenlang met deze vrouw, zij kennen elkaar, maar toch denk jij dat hij zo ontzettend goed kan liegen en bedriegen dat ze het niet door het, waarom zou jij zijn leugens dan wel door hebben? Zijn verhaal klopt van geen kant, maar je slikt het als zoete koek.
Gebroken88 schreef:

Dat is precies wat zijn vrouw denkt. Hij besodemietert jullie allebei. Hij is al jarenlang met deze vrouw, zij kennen elkaar, maar toch denk jij dat hij zo ontzettend goed kan liegen en bedriegen dat ze het niet door het, waarom zou jij zijn leugens dan wel door hebben? Zijn verhaal klopt van geen kant, maar je slikt het als zoete koek.
Gebroken88 schreef:
12-05-2019 16:43
Ja ik heb de scheidingspapieren gezien, mailverkeer van de notaris enz.

Als ik niet meer dan een tijdelijke scharrel was, waarom dan al die moeite doen? Waarom je vrouw vertellen dat je haar verlaat omdat je een ander hebt en de kinderen op de hoogte brengen?

We hebben ook zo’n 4 maand effectief samengewoond.

Dat je mn keuze om op hem te wachten afkeurt, tot daar aan toe. Maar om te zeggen dat we niks hadden klopt gewoon niet. Ik weet dat ik niet zomaar een scharrel ben voor hem. Wat ik weet is dat hij nu helemaal in de knoop zit en beseft dat hij vele mensen heeft gekwetst en dit even niet meer aankon.

Heb je toen iets gehoord van zijn vrouw? Ik zou als vrouw van wel wat van me laten horen als mijn man die ik al 20 jaar heb en de vader van mijn kinderen is ineens 4 maanden bij een andere vrouw gaat wonen. Ging hij tussendoor nog naar z'n vrouw toe? Wist z'n vrouw het adres waar hij verbleef en wist zij jouw naam?
Al deze verspilde tijd en energie zou je aan jezelf kunnen besteden of het daten van iemand die niet getrouwd is en dus beschikbaar. De meeste vrouwen die langdurig in deze situatie blijven willen ergens geen vaste relatie en kiezen onbewust voor iemand die helemaal vrij is om zichzelf te beschermen tegen een echte vaste relatie. Hij hoeft zichzelf nooit 100% aan jou te geven maar jij hoeft ook niet voor de volle 100% voor hem te gaan. I.pv. aan de beschadiging te werken en te reflecteren blijf je investeren in iemand die daar slechts een afleiding van is.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Snap niet dat sommige verhaaltjes verzinnen. Hij heeft het gewoon zelf gezegd aan haar, hij had me gezegd wanneer het zou gebeuren en zo was het ook.

Zoals ik al zei was de relatie met de vader van mijn kind sowieso gedoemd. Ik ging niet gebleven zijn, ook zonder die ander.

En ja zijn vrouw weet mijn naam, waar ik woon en heeft me zelfs vluchtig gezien. Ze hadden contact ivm kinderen en dingen regelen. Er werd niets vreemds gestuurd. Het is dus niet zo dat hij haar miste. Zij had wel eens zoiets gestuurd naar hem, hij zei me dit onmiddellijk en heeft er niet op gereageerd ook. Gsm werd niet verstopt en mijn fingerprint zit er ook in. Bedoeling was eerst dat hij er om de 2 weken het weekend door zou brengen, maar na dat eerste weekend zag hij dat al niet meer zitten. Hij irriteerde zich aan haar en wou alleen van de kinderen genieten.

Misschien iets wat ik nog niet gezegd heb, contact met zijn kinderen en mij was heel goed, maar toch had zijn dochter het heel lastig. Ze belde dagelijks al wenend dat ze hem mistte. Ze is ook hoogsensitief. Dus dat speelt uiteraard ook mee.
ikBedoelHetGoed schreef:
Bijvoorbeeld (en sorry TO, ik weet dat je dit niet wilt lezen, dus sla de rest vooral over): vrouw ontdekte de affaire, zette man op straat en vroeg de scheiding aan. Man ging naar TO, want stond op straat. Man bleef vrouw smeken om hem terug te nemen. Uiteindelijk ging vrouw akkoord. Man vertrok halsoverkop terug naar vrouw en sloot het af met een sms'je aan minnares.
Dit zou best eens kunnen, ja.
merle78 schreef:
12-05-2019 18:04
Heb je toen iets gehoord van zijn vrouw? Ik zou als vrouw van wel wat van me laten horen als mijn man die ik al 20 jaar heb en de vader van mijn kinderen is ineens 4 maanden bij een andere vrouw gaat wonen. Ging hij tussendoor nog naar z'n vrouw toe? Wist z'n vrouw het adres waar hij verbleef en wist zij jouw naam?
Dit.
En jij wordt straks die vrouw.

Als het gaat zoals hij zegt en jij denkt dat het gaat.

Nouja, ik zou het niet kunnen of willen op deze manier.

Hoe je eraan komt kom je er ook weer af. Kan.
Geen goede basis voor een relatie dit alles, naar mijn mening, maar het schijnt te kunnen, dat werd hier ook al gezegd. Misschien komt alles goed TO, misschien ook niet. Je hebt geen garanties in de liefde, nooit.
Ik begrijp je ergens ook heus wel.
Vind het alleen ten opzichte van zijn vrouw echt zó gemeen, laag en kwetsend als zij nu denkt dat er nog wel een kansje in zit tussen hen...

Maar ja.
Gebroken88 schreef:
12-05-2019 18:18
Snap niet dat sommige verhaaltjes verzinnen. Hij heeft het gewoon zelf gezegd aan haar, hij had me gezegd wanneer het zou gebeuren en zo was het ook.

Bedoeling was eerst dat hij er om de 2 weken het weekend door zou brengen, maar na dat eerste weekend zag hij dat al niet meer zitten. Hij irriteerde zich aan haar en wou alleen van de kinderen genieten.

Waarom kwamen die kinderen in die weekenden niet gewoon bij jullie?
Ohja, en als ik zijn vrouw was, had ik zowel hem als jou een slag voor je kop gegeven. Terecht.
Wat denken jullie nou.
Gebroken88 schreef:
12-05-2019 18:18
Gsm werd niet verstopt en mijn fingerprint zit er ook in.

Waarom in vredesnaam? Wilde je hem te allen tijde kunnen controleren of zo?
justagirly schreef:
12-05-2019 18:34
Ohja, en als ik zijn vrouw was, had ik zowel hem als jou een slag voor je kop gegeven. Terecht.
Wat denken jullie nou.
Op zijn minst.
TO, dit is geen basis voor een fijne relatie.
Je kunt in zijn mooie praatjes trappen, maar het feit is dat hij nu niet voor jou kiest. Hij woont bij zijn vrouw, slaapt met zijn vrouw, leeft met zijn vrouw, gaat op vakantie met zijn vrouw. Hoe langer het duurt voor hij stappen neemt om te scheiden en om een eigen woning te zoeken, des te kleiner de kans is dat het ooit gebeurt.

Als hij écht voor jou zou (willen) kiezen, zou hij wel meer haast maken met het regelen van een onderkomen voor zichzelf en het afronden van zijn huwelijk. Hij houdt je aan het lijntje, en jij trapt er met open ogen in.
Trotter schreef:
12-05-2019 18:38
Waarom in vredesnaam? Wilde je hem te allen tijde kunnen controleren of zo?
Yup!
En hij neukt zijn vrouw.
Serieus? Het plan was dat hij, al wonend bij zijn minnares, in de weekenden de leuke vader uit zou hangen bij zijn vrouw thuis? En dat duldt zij. En dan vindt hij haar ook nog 'irritant'. Hoeveel vernederingen gaat zij nog doorstaan voordat zij hem met een hele grote pollepel het huis uit mept dan.

En die scheidingspapieren, die jij gezien hebt, die is hij per ongeluk vergeten te ondertekenen? En jij hebt hem er niet even fijntjes aan herinnerd dan?

Bi-zar.
Nee, was voor praktische redenen: spotify in de auto enz. Omdat ik telkens zijn afdruk nodig had heeft hij die er gewoon ingestoken. Niet meer niet minder.

Zijn kinderen zijn hier ook meerdere keren op weekend geweest. Alleen kan je niet verwachten dat dit na een week al zo zou zijn.

Nu kiest hij inderdaad niet voor mij. Maar ook niet voor haar. Hij kiest nu voor zijn kinderen.
Die papieren werden inderdaad getekend. Zijn vrouw deed eigenlijk niet moeilijk, bleef steeds normaal tegen hem doen. We hadden haar handtekening nodig omdat hij nog niet gescheiden was bij tekenen van de compromis en dat wou ze zelfs doen. Ze is iemand die kost wat kost ruzie zal vermijden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven