Vanuit de hoogste punt gelijk naar de grond!

17-04-2010 13:04 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
De zon schijnt, maar ik zie alles zwart

Ik wil steeds contact opzoeken, maar als ik aan zijn woorden denk, dan moet ik ook zijn wil respecteren.

Wat moet ik?
lijkt een beetje op mij, haha en ik ben te zwak steeds om contact te zoeken,, maar ik heb heeeele lieve mensen op forum en die laten mij inzien dat ik even rust moet hebben voor mezelf..

dus ik ga straks lekker afleiding zoeken en telefoon uit en die gaat niet eens mee...

probeer maar
toch maar van de zon genieten

kan verder weinig opmaken uit je OP, maar ga naar buiten wandelen , rennen, terras zitten
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Knap jezelf lekker op, haren leuk doen, leuk make-upje, leuke kleren aan en ga een lekkere lange wandeling maken. Het is heerlijk weer en je hebt even afleiding. Goed voor de hersenen. Misschien kan je meteen even wat winkels meepakken, jezelf verwennen en een terrasje pakken. Echt, het helpt!
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Wat Gebakkie zegt, idd.
Daar zie ik alleen maar gelukkige mensen en dat wordt extra zwaar.
Hij wil niet meer, contact opnemen werkt dus alleen averechts. Ga sporten, winkelen, laat je haar doen. Geluk is aanstekelijk, kijk naar die gelukkige mensen en laat je besmetten.
quote:Leukemeid2 schreef op 17 april 2010 @ 13:16:

Daar zie ik alleen maar gelukkige mensen en dat wordt extra zwaar.Sja, als je het zo bekijkt dan moet je jezelf opsluiten, gordijnen dicht en helemaal geen tv aan (want daarop zie je ook alleen maar gelukkige mensen) en je verdriet laten slijten. reken er maar op dat je je nog veel ellendiger gaat voelen dan.
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
ja leuke meid dat is net zoals dat liedje, en dat mensen elkaar innig zoenen dat kan ik nu niet meer begrijpen...

ik dacht dat ik mij ook thuis op zou sluiten maar zie dat ik juist afleiding moet hebben mensen om mij heen.... proberen kan geen kwaad
Het valt niet mee, Leukemeid.

(ik heb je een mailtje gestuurd)
geloof me afleiding werkt! het is sinds donderdag ook uit met mijn (ex)- vriendin... en heb sindsdien elke avond bij vrienden gezeten en gister zelfs kunnen lachen om een flauwe film

Wat ik probeer te zeggen ga alsjeblieft leuke dingen doen! het helpt echt, ga lekker stappen vanavond, get wasted and a lot of attention it really helps trust me, i know ;)

succes!
En hoe weet ik wat zijn woorden zijn, tsjees!
kijk het is niet zo dat het weg is, maar je voelt je wel weer een beetje geliefd en vrolijker. Het moet slijten, gaat bij mij ook nog een tijd duren denk ik zo, zat nog in het verliefde gedeelte van de relatie :(

Vanavond maar weer uitgaan alcohol and peuken make me happy :P
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven