Vanuit de hoogste punt gelijk naar de grond!
zaterdag 17 april 2010 om 13:06
zaterdag 17 april 2010 om 13:09
Knap jezelf lekker op, haren leuk doen, leuk make-upje, leuke kleren aan en ga een lekkere lange wandeling maken. Het is heerlijk weer en je hebt even afleiding. Goed voor de hersenen. Misschien kan je meteen even wat winkels meepakken, jezelf verwennen en een terrasje pakken. Echt, het helpt!
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
zaterdag 17 april 2010 om 13:26
quote:Leukemeid2 schreef op 17 april 2010 @ 13:16:
Daar zie ik alleen maar gelukkige mensen en dat wordt extra zwaar.Sja, als je het zo bekijkt dan moet je jezelf opsluiten, gordijnen dicht en helemaal geen tv aan (want daarop zie je ook alleen maar gelukkige mensen) en je verdriet laten slijten. reken er maar op dat je je nog veel ellendiger gaat voelen dan.
Daar zie ik alleen maar gelukkige mensen en dat wordt extra zwaar.Sja, als je het zo bekijkt dan moet je jezelf opsluiten, gordijnen dicht en helemaal geen tv aan (want daarop zie je ook alleen maar gelukkige mensen) en je verdriet laten slijten. reken er maar op dat je je nog veel ellendiger gaat voelen dan.
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
zaterdag 17 april 2010 om 13:32
zaterdag 17 april 2010 om 14:24
geloof me afleiding werkt! het is sinds donderdag ook uit met mijn (ex)- vriendin... en heb sindsdien elke avond bij vrienden gezeten en gister zelfs kunnen lachen om een flauwe film
Wat ik probeer te zeggen ga alsjeblieft leuke dingen doen! het helpt echt, ga lekker stappen vanavond, get wasted and a lot of attention it really helps trust me, i know
succes!
Wat ik probeer te zeggen ga alsjeblieft leuke dingen doen! het helpt echt, ga lekker stappen vanavond, get wasted and a lot of attention it really helps trust me, i know
succes!
zaterdag 17 april 2010 om 19:11